(Gy1)
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy1 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Kovács Vilmos #278 SUZUKI
|
FWD |
3:35.37 | |
2.
|
Patyi László #226 OPEL
|
M3 |
3:36.71 | +1.34 +1.34 |
3.
|
Tehel Károly #276 SUZUKI
|
FWD |
3:38.71 | +3.34 +2.00 |
4.
|
Kovács Vilmos #245 SUZUKI
|
M2 |
3:39.86 | +4.49 +1.15 |
5.
|
Tehel Károly #243 SUZUKI
|
M2 |
3:40.40 | +5.03 +0.54 |
6.
|
Kéringer Zsolt - Nagy Emma #262 BMW
|
RWD |
3:41.33 | +5.96 +0.93 |
7.
|
Kéringer Zsolt - Nagy Emma #211 BMW
|
M5 |
3:42.59 | +7.22 +1.26 |
8.
|
Szalai Gergő #209 SUZUKI
|
M5 |
3:43.36 | +7.99 +0.77 |
9.
|
Hajdina Attila - Ifj.Hajdina Attila #210 BMW
|
M5 |
3:46.15 | +10.78 +2.79 |
10.
|
Oberling Attila - Oberling Dániel #244 SUZUKI
|
M2 |
3:47.37 | +12.00 +1.22 |
11.
|
Sarkament István #246 SUZUKI
|
M2 |
3:47.51 | +12.14 +0.14 |
12.
|
Hajdina Gábor - Gellér Eszter #261 BMW
|
M5 |
3:47.61 | +12.24 +0.10 |
13.
|
Sarkament István #279 SUZUKI
|
FWD |
3:48.29 | +12.92 +0.68 |
14.
|
Schultz Gergő #264 BMW
|
RWD |
3:50.10 | +14.73 +1.81 |
15.
|
Németh Szilárd #227 TOYOTA
|
M3 |
3:51.84 | +16.47 +1.74 |
16.
|
Oberling Attila - Oberling Dániel #277 SUZUKI
|
FWD |
3:52.05 | +16.68 +0.21 |
17.
|
Fehér Gábor #274 LADA
|
LADA |
3:52.23 | +16.86 +0.18 |
18.
|
Lechner Johann - Kofler Mario #230 LADA
|
M3 |
3:52.70 | +17.33 +0.47 |
19.
|
Krausz Domonkos - Szántai Kármen #249 SUZUKI
|
M2 |
3:53.11 | +17.74 +0.41 |
20.
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián #280 CITROEN
|
FWD |
3:53.25 | +17.88 +0.14 |
21.
|
Szakonyi Gábor #206 SUZUKI
|
Széria |
3:53.26 | +17.89 +0.01 |
22.
|
Soha Zsolt - Micskó Róbert #218 BMW
|
M4 |
3:53.27 | +17.90 +0.01 |
23.
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián #229 CITROEN
|
M3 |
3:53.42 | +18.05 +0.15 |
24.
|
Molnár Csaba - Hegyi Roland #216 BMW
|
M4 |
3:54.23 | +18.86 +0.81 |
25.
|
Kovács Krisztián #215 PEUGEOT
|
M4 |
3:54.65 | +19.28 +0.42 |
26.
|
Nerhaft Bence #259 SUZUKI
|
FWD |
3:56.28 | +20.91 +1.63 |
27.
|
Faltusz Dávid - Moher László #247 SKODA
|
M2 |
3:56.64 | +21.27 +0.36 |
28.
|
Pázler Zsolt - Pázler Zsuzsanna #217 OPEL
|
M4 |
3:57.05 | +21.68 +0.41 |
29.
|
Hircze Levente #248 SUZUKI
|
M2 |
3:57.08 | +21.71 +0.03 |
30.
|
Andi Wirl #212 BMW
|
M5 |
3:57.46 | +22.09 +0.38 |
31.
|
Ifj.Kálmán Tamás #223 LADA
|
M4 |
3:57.69 | +22.32 +0.23 |
32.
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt #220 LADA
|
M4 |
3:58.11 | +22.74 +0.42 |
33.
|
Szabó Bence - Szabó Lajos #275 LADA
|
LADA |
3:58.80 | +23.43 +0.69 |
34.
|
Schultz Gergő #214 BMW
|
M5 |
3:59.05 | +23.68 +0.25 |
35.
|
Nerhaft Bence #207 SUZUKI
|
M2 |
3:59.54 | +24.17 +0.49 |
36.
|
Nemeth Imre #255 SUZUKI
|
FWD |
3:59.83 | +24.46 +0.29 |
37.
|
Józsa Péter #203 SUZUKI
|
Széria |
4:00.40 | +25.03 +0.57 |
38.
|
Józsa Péter #256 SUZUKI
|
FWD |
4:00.60 | +25.23 +0.20 |
39.
|
Nemeth Imre #202 SUZUKI
|
Széria |
4:01.26 | +25.89 +0.66 |
40.
|
Puskás Patrik - Trényi Sándor #228 CITROEN
|
M3 |
4:01.43 | +26.06 +0.17 |
41.
|
Molnár Attila #257 SUZUKI
|
FWD |
4:01.90 | +26.53 +0.47 |
42.
|
Darics Bálint #271 BMW
|
RWD |
4:05.18 | +29.81 +3.28 |
43.
|
Micskó Róbert - Micskóné L.Zsuzsanna #269 BMW
|
RWD |
4:05.34 | +29.97 +0.16 |
44.
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt #270 LADA
|
LADA |
4:05.39 | +30.02 +0.05 |
45.
|
Micskó Róbert - Micskóné L.Zsuzsanna #265 BMW
|
M4 |
4:05.55 | +30.18 +0.16 |
46.
|
Temesvári Martin #267 BMW
|
RWD |
4:05.82 | +30.45 +0.27 |
47.
|
Szabó Bence - Szabó Lajos #238 LADA
|
M3 |
4:06.80 | +31.43 +0.98 |
48.
|
Szilbek Zoltán #205 SUZUKI
|
Széria |
4:07.05 | +31.68 +0.25 |
49.
|
Molnár Attila #204 SUZUKI
|
Széria |
4:07.53 | +32.16 +0.48 |
50.
|
Nagy István #224 OPEL
|
M5 |
4:08.84 | +33.47 +1.31 |
51.
|
Darics Bálint #222 BMW
|
M4 |
4:09.84 | +34.47 +1.00 |
52.
|
Szilbek Zoltán #258 SUZUKI
|
FWD |
4:10.23 | +34.86 +0.39 |
53.
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito #281 LADA
|
FWD |
4:13.24 | +37.87 +3.01 |
54.
|
Eördögh Gyula - Eördögh Levente #241 AUDI
|
M3 |
4:16.36 | +40.99 +3.12 |
55.
|
Bak Csaba - Lévai András #251 SUZUKI
|
M2 |
4:17.50 | +42.13 +1.14 |
56.
|
Szautner Endre #253 TRABANT
|
M1 |
4:17.67 | +42.30 +0.17 |
57.
|
Nagy István #268 OPEL
|
RWD |
4:18.71 | +43.34 +1.04 |
58.
|
Temesvári Miklós #225 BMW
|
M5 |
4:18.82 | +43.45 +0.11 |
59.
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito #250 LADA
|
M2 |
4:19.05 | +43.68 +0.23 |
60.
|
Temesvári Máté #O1 BMW
|
M5 |
4:19.83 | +44.46 +0.78 |
61.
|
Virág Tamás - Matics Barbara #M0 LADA
|
Egyéb |
4:20.78 | +45.41 +0.95 |
62.
|
Szarvas Csaba - Szarvas Antónia #237 LADA
|
M3 |
4:21.30 | +45.93 +0.52 |
63.
|
Szűts Károly #201 BMW
|
M3 |
4:21.34 | +45.97 +0.04 |
64.
|
Szűts Károly #266 BMW
|
RWD |
4:21.57 | +46.20 +0.23 |
65.
|
Zubó Dávid - Horesta János #252 TRABANT
|
M1 |
4:23.15 | +47.78 +1.58 |
66.
|
Szabó Árpád #O4 LADA
|
Egyéb |
4:24.37 | +49.00 +1.22 |
67.
|
Papp Arnold #M00 LADA
|
Egyéb |
4:29.34 | +53.97 +4.97 |
68.
|
Eördögh Levente - Eördögh Gyula #282 AUDI
|
M3 |
4:32.84 | +57.47 +3.50 |
69.
|
Nagy István #O2 OPEL
|
Egyéb |
4:33.89 | +58.52 +1.05 |
70.
|
Baranyai Péter #240 LADA
|
M3 |
4:34.45 | +59.08 +0.56 |
71.
|
Mészáros Ádám - Mészárosné Sz. Renáta #233 LADA
|
M3 |
4:36.29 | +1:00.92 +1.84 |
72.
|
Mészáros Ádám - Mészárosné Sz. Renáta #273 LADA
|
LADA |
4:39.49 | +1:04.12 +3.20 |
73.
|
Gyovai Péter #242 BMW
|
M3 |
4:41.41 | +1:06.04 +1.92 |
74.
|
Takács Tibor - Takács Gábor #239 LADA
|
M3 |
4:44.57 | +1:09.20 +3.16 |
75.
|
Virág Tamás - Matics Barbara #O3 LADA
|
Egyéb |
5:00.69 | +1:25.32 +16.12 |
76.
|
Horváth Bence - Nagy Imre #254 TRABANT
|
M1 |
5:15.15 | +1:39.78 +14.46 |
77.
|
Ifj.Kálmán Tamás #272 LADA
|
LADA |
5:41.12 | +2:05.75 +25.97 |
78.
|
Hudecz Gábor #236 LADA
|
M3 |
6:44.57 | +3:09.20 +1:03.45 |
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy1 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Kovács Vilmos
#278 SUZUKI
|
FWD |
3:35.37
|
|
2.
|
Patyi László
#226 OPEL
|
M3 |
3:36.71
|
+1.34 +1.34 |
3.
|
Tehel Károly
#276 SUZUKI
|
FWD |
3:38.71
|
+3.34 +2.00 |
4.
|
Kovács Vilmos
#245 SUZUKI
|
M2 |
3:39.86
|
+4.49 +1.15 |
5.
|
Tehel Károly
#243 SUZUKI
|
M2 |
3:40.40
|
+5.03 +0.54 |
6.
|
Kéringer Zsolt - Nagy Emma
#262 BMW
|
RWD |
3:41.33
|
+5.96 +0.93 |
7.
|
Kéringer Zsolt - Nagy Emma
#211 BMW
|
M5 |
3:42.59
|
+7.22 +1.26 |
8.
|
Szalai Gergő
#209 SUZUKI
|
M5 |
3:43.36
|
+7.99 +0.77 |
9.
|
Hajdina Attila - Ifj.Hajdina Attila
#210 BMW
|
M5 |
3:46.15
|
+10.78 +2.79 |
10.
|
Oberling Attila - Oberling Dániel
#244 SUZUKI
|
M2 |
3:47.37
|
+12.00 +1.22 |
11.
|
Sarkament István
#246 SUZUKI
|
M2 |
3:47.51
|
+12.14 +0.14 |
12.
|
Hajdina Gábor - Gellér Eszter
#261 BMW
|
M5 |
3:47.61
|
+12.24 +0.10 |
13.
|
Sarkament István
#279 SUZUKI
|
FWD |
3:48.29
|
+12.92 +0.68 |
14.
|
Schultz Gergő
#264 BMW
|
RWD |
3:50.10
|
+14.73 +1.81 |
15.
|
Németh Szilárd
#227 TOYOTA
|
M3 |
3:51.84
|
+16.47 +1.74 |
16.
|
Oberling Attila - Oberling Dániel
#277 SUZUKI
|
FWD |
3:52.05
|
+16.68 +0.21 |
17.
|
Fehér Gábor
#274 LADA
|
LADA |
3:52.23
|
+16.86 +0.18 |
18.
|
Lechner Johann - Kofler Mario
#230 LADA
|
M3 |
3:52.70
|
+17.33 +0.47 |
19.
|
Krausz Domonkos - Szántai Kármen
#249 SUZUKI
|
M2 |
3:53.11
|
+17.74 +0.41 |
20.
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián
#280 CITROEN
|
FWD |
3:53.25
|
+17.88 +0.14 |
21.
|
Szakonyi Gábor
#206 SUZUKI
|
Széria |
3:53.26
|
+17.89 +0.01 |
22.
|
Soha Zsolt - Micskó Róbert
#218 BMW
|
M4 |
3:53.27
|
+17.90 +0.01 |
23.
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián
#229 CITROEN
|
M3 |
3:53.42
|
+18.05 +0.15 |
24.
|
Molnár Csaba - Hegyi Roland
#216 BMW
|
M4 |
3:54.23
|
+18.86 +0.81 |
25.
|
Kovács Krisztián
#215 PEUGEOT
|
M4 |
3:54.65
|
+19.28 +0.42 |
26.
|
Nerhaft Bence
#259 SUZUKI
|
FWD |
3:56.28
|
+20.91 +1.63 |
27.
|
Faltusz Dávid - Moher László
#247 SKODA
|
M2 |
3:56.64
|
+21.27 +0.36 |
28.
|
Pázler Zsolt - Pázler Zsuzsanna
#217 OPEL
|
M4 |
3:57.05
|
+21.68 +0.41 |
29.
|
Hircze Levente
#248 SUZUKI
|
M2 |
3:57.08
|
+21.71 +0.03 |
30.
|
Andi Wirl
#212 BMW
|
M5 |
3:57.46
|
+22.09 +0.38 |
31.
|
Ifj.Kálmán Tamás
#223 LADA
|
M4 |
3:57.69
|
+22.32 +0.23 |
32.
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt
#220 LADA
|
M4 |
3:58.11
|
+22.74 +0.42 |
33.
|
Szabó Bence - Szabó Lajos
#275 LADA
|
LADA |
3:58.80
|
+23.43 +0.69 |
34.
|
Schultz Gergő
#214 BMW
|
M5 |
3:59.05
|
+23.68 +0.25 |
35.
|
Nerhaft Bence
#207 SUZUKI
|
M2 |
3:59.54
|
+24.17 +0.49 |
36.
|
Nemeth Imre
#255 SUZUKI
|
FWD |
3:59.83
|
+24.46 +0.29 |
37.
|
Józsa Péter
#203 SUZUKI
|
Széria |
4:00.40
|
+25.03 +0.57 |
38.
|
Józsa Péter
#256 SUZUKI
|
FWD |
4:00.60
|
+25.23 +0.20 |
39.
|
Nemeth Imre
#202 SUZUKI
|
Széria |
4:01.26
|
+25.89 +0.66 |
40.
|
Puskás Patrik - Trényi Sándor
#228 CITROEN
|
M3 |
4:01.43
|
+26.06 +0.17 |
41.
|
Molnár Attila
#257 SUZUKI
|
FWD |
4:01.90
|
+26.53 +0.47 |
42.
|
Darics Bálint
#271 BMW
|
RWD |
4:05.18
|
+29.81 +3.28 |
43.
|
Micskó Róbert - Micskóné L.Zsuzsanna
#269 BMW
|
RWD |
4:05.34
|
+29.97 +0.16 |
44.
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt
#270 LADA
|
LADA |
4:05.39
|
+30.02 +0.05 |
45.
|
Micskó Róbert - Micskóné L.Zsuzsanna
#265 BMW
|
M4 |
4:05.55
|
+30.18 +0.16 |
46.
|
Temesvári Martin
#267 BMW
|
RWD |
4:05.82
|
+30.45 +0.27 |
47.
|
Szabó Bence - Szabó Lajos
#238 LADA
|
M3 |
4:06.80
|
+31.43 +0.98 |
48.
|
Szilbek Zoltán
#205 SUZUKI
|
Széria |
4:07.05
|
+31.68 +0.25 |
49.
|
Molnár Attila
#204 SUZUKI
|
Széria |
4:07.53
|
+32.16 +0.48 |
50.
|
Nagy István
#224 OPEL
|
M5 |
4:08.84
|
+33.47 +1.31 |
51.
|
Darics Bálint
#222 BMW
|
M4 |
4:09.84
|
+34.47 +1.00 |
52.
|
Szilbek Zoltán
#258 SUZUKI
|
FWD |
4:10.23
|
+34.86 +0.39 |
53.
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito
#281 LADA
|
FWD |
4:13.24
|
+37.87 +3.01 |
54.
|
Eördögh Gyula - Eördögh Levente
#241 AUDI
|
M3 |
4:16.36
|
+40.99 +3.12 |
55.
|
Bak Csaba - Lévai András
#251 SUZUKI
|
M2 |
4:17.50
|
+42.13 +1.14 |
56.
|
Szautner Endre
#253 TRABANT
|
M1 |
4:17.67
|
+42.30 +0.17 |
57.
|
Nagy István
#268 OPEL
|
RWD |
4:18.71
|
+43.34 +1.04 |
58.
|
Temesvári Miklós
#225 BMW
|
M5 |
4:18.82
|
+43.45 +0.11 |
59.
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito
#250 LADA
|
M2 |
4:19.05
|
+43.68 +0.23 |
60.
|
Temesvári Máté
#O1 BMW
|
M5 |
4:19.83
|
+44.46 +0.78 |
61.
|
Virág Tamás - Matics Barbara
#M0 LADA
|
Egyéb |
4:20.78
|
+45.41 +0.95 |
62.
|
Szarvas Csaba - Szarvas Antónia
#237 LADA
|
M3 |
4:21.30
|
+45.93 +0.52 |
63.
|
Szűts Károly
#201 BMW
|
M3 |
4:21.34
|
+45.97 +0.04 |
64.
|
Szűts Károly
#266 BMW
|
RWD |
4:21.57
|
+46.20 +0.23 |
65.
|
Zubó Dávid - Horesta János
#252 TRABANT
|
M1 |
4:23.15
|
+47.78 +1.58 |
66.
|
Szabó Árpád
#O4 LADA
|
Egyéb |
4:24.37
|
+49.00 +1.22 |
67.
|
Papp Arnold
#M00 LADA
|
Egyéb |
4:29.34
|
+53.97 +4.97 |
68.
|
Eördögh Levente - Eördögh Gyula
#282 AUDI
|
M3 |
4:32.84
|
+57.47 +3.50 |
69.
|
Nagy István
#O2 OPEL
|
Egyéb |
4:33.89
|
+58.52 +1.05 |
70.
|
Baranyai Péter
#240 LADA
|
M3 |
4:34.45
|
+59.08 +0.56 |
71.
|
Mészáros Ádám - Mészárosné Sz. Renáta
#233 LADA
|
M3 |
4:36.29
|
+1:00.92 +1.84 |
72.
|
Mészáros Ádám - Mészárosné Sz. Renáta
#273 LADA
|
LADA |
4:39.49
|
+1:04.12 +3.20 |
73.
|
Gyovai Péter
#242 BMW
|
M3 |
4:41.41
|
+1:06.04 +1.92 |
74.
|
Takács Tibor - Takács Gábor
#239 LADA
|
M3 |
4:44.57
|
+1:09.20 +3.16 |
75.
|
Virág Tamás - Matics Barbara
#O3 LADA
|
Egyéb |
5:00.69
|
+1:25.32 +16.12 |
76.
|
Horváth Bence - Nagy Imre
#254 TRABANT
|
M1 |
5:15.15
|
+1:39.78 +14.46 |
77.
|
Ifj.Kálmán Tamás
#272 LADA
|
LADA |
5:41.12
|
+2:05.75 +25.97 |
78.
|
Hudecz Gábor
#236 LADA
|
M3 |
6:44.57
|
+3:09.20 +1:03.45 |