(Gy2)
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy2 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Tehel Károly #276 SUZUKI
|
FWD |
3:33.13 | |
2.
|
Tehel Károly #243 SUZUKI
|
M2 |
3:35.42 | +2.29 +2.29 |
3.
|
Patyi László #226 OPEL
|
M3 |
3:35.80 | +2.67 +0.38 |
4.
|
Hajdina Gábor - Gellér Eszter #261 BMW
|
M5 |
3:41.57 | +8.44 +5.77 |
5.
|
Szalai Gergő #209 SUZUKI
|
M5 |
3:41.79 | +8.66 +0.22 |
6.
|
Hajdina Attila - Ifj.Hajdina Attila #210 BMW
|
M5 |
3:43.25 | +10.12 +1.46 |
7.
|
Sarkament István #279 SUZUKI
|
FWD |
3:45.61 | +12.48 +2.36 |
8.
|
Soha Zsolt - Micskó Róbert #218 BMW
|
M4 |
3:47.80 | +14.67 +2.19 |
9.
|
Sarkament István #246 SUZUKI
|
M2 |
3:47.89 | +14.76 +0.09 |
10.
|
Lechner Johann - Kofler Mario #230 LADA
|
M3 |
3:48.19 | +15.06 +0.30 |
11.
|
Schultz Gergő #264 BMW
|
RWD |
3:48.88 | +15.75 +0.69 |
12.
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián #280 CITROEN
|
FWD |
3:50.91 | +17.78 +2.03 |
13.
|
Németh Szilárd #227 TOYOTA
|
M3 |
3:50.95 | +17.82 +0.04 |
14.
|
Krausz Domonkos - Szántai Kármen #249 SUZUKI
|
M2 |
3:50.99 | +17.86 +0.04 |
15.
|
Nagy István #268 OPEL
|
RWD |
3:51.27 | +18.14 +0.28 |
16.
|
Oberling Attila - Oberling Dániel #277 SUZUKI
|
FWD |
3:51.44 | +18.31 +0.17 |
17.
|
Szakonyi Gábor #206 SUZUKI
|
Széria |
3:52.05 | +18.92 +0.61 |
18.
|
Andi Wirl #263 BMW
|
RWD |
3:52.14 | +19.01 +0.09 |
19.
|
Nerhaft Bence #207 SUZUKI
|
M2 |
3:52.39 | +19.26 +0.25 |
20.
|
Molnár Csaba - Hegyi Roland #216 BMW
|
M4 |
3:53.40 | +20.27 +1.01 |
21.
|
Kovács Krisztián #215 PEUGEOT
|
M4 |
3:54.02 | +20.89 +0.62 |
22.
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt #270 LADA
|
LADA |
3:54.11 | +20.98 +0.09 |
23.
|
Nemeth Imre #202 SUZUKI
|
Széria |
3:55.05 | +21.92 +0.94 |
24.
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt #220 LADA
|
M4 |
3:55.27 | +22.14 +0.22 |
25.
|
Pázler Zsolt - Pázler Zsuzsanna #217 OPEL
|
M4 |
3:55.57 | +22.44 +0.30 |
26.
|
Nemeth Imre #255 SUZUKI
|
FWD |
3:56.50 | +23.37 +0.93 |
27.
|
Oberling Attila - Oberling Dániel #244 SUZUKI
|
M2 |
3:57.18 | +24.05 +0.68 |
28.
|
Faltusz Dávid - Moher László #247 SKODA
|
M2 |
3:57.30 | +24.17 +0.12 |
29.
|
Józsa Péter #203 SUZUKI
|
Széria |
3:58.47 | +25.34 +1.17 |
30.
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián #229 CITROEN
|
M3 |
3:58.59 | +25.46 +0.12 |
31.
|
Molnár Attila #204 SUZUKI
|
Széria |
3:58.63 | +25.50 +0.04 |
32.
|
Szabó Bence - Szabó Lajos #275 LADA
|
LADA |
3:59.84 | +26.71 +1.21 |
33.
|
Molnár Attila #257 SUZUKI
|
FWD |
4:00.00 | +26.87 +0.16 |
34.
|
Fehér Gábor #274 LADA
|
LADA |
4:00.25 | +27.12 +0.25 |
35.
|
Szabó Bence - Szabó Lajos #238 LADA
|
M3 |
4:01.05 | +27.92 +0.80 |
36.
|
Darics Bálint #222 BMW
|
M4 |
4:02.31 | +29.18 +1.26 |
37.
|
Szilbek Zoltán #205 SUZUKI
|
Széria |
4:02.45 | +29.32 +0.14 |
38.
|
Darics Bálint #271 BMW
|
RWD |
4:07.73 | +34.60 +5.28 |
39.
|
Temesvári Martin #267 BMW
|
RWD |
4:10.19 | +37.06 +2.46 |
40.
|
Szilbek Zoltán #258 SUZUKI
|
FWD |
4:10.22 | +37.09 +0.03 |
41.
|
Bak Csaba - Lévai András #251 SUZUKI
|
M2 |
4:10.56 | +37.43 +0.34 |
42.
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito #281 LADA
|
FWD |
4:11.54 | +38.41 +0.98 |
43.
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito #250 LADA
|
M2 |
4:12.18 | +39.05 +0.64 |
44.
|
Temesvári Miklós #225 BMW
|
M5 |
4:12.29 | +39.16 +0.11 |
45.
|
Ifj.Kálmán Tamás #272 LADA
|
LADA |
4:13.74 | +40.61 +1.45 |
46.
|
Szautner Endre #253 TRABANT
|
M1 |
4:14.65 | +41.52 +0.91 |
47.
|
Nagy István #224 OPEL
|
M5 |
4:14.74 | +41.61 +0.09 |
48.
|
Temesvári Máté #O1 BMW
|
M5 |
4:14.86 | +41.73 +0.12 |
49.
|
Papp Arnold #M00 LADA
|
Egyéb |
4:15.34 | +42.21 +0.48 |
50.
|
Eördögh Gyula - Eördögh Levente #241 AUDI
|
M3 |
4:18.51 | +45.38 +3.17 |
51.
|
Virág Tamás - Matics Barbara #O3 LADA
|
Egyéb |
4:19.16 | +46.03 +0.65 |
52.
|
Mészáros Ádám - Mészárosné Sz. Renáta #273 LADA
|
LADA |
4:20.38 | +47.25 +1.22 |
53.
|
Szarvas Csaba - Szarvas Antónia #237 LADA
|
M3 |
4:20.39 | +47.26 +0.01 |
54.
|
Szűts Károly #201 BMW
|
M3 |
4:21.49 | +48.36 +1.10 |
55.
|
Zubó Dávid - Horesta János #252 TRABANT
|
M1 |
4:22.17 | +49.04 +0.68 |
56.
|
Gattinger Martin - Schweiger Krestin #231 LADA
|
M3 |
4:22.20 | +49.07 +0.03 |
57.
|
Takács Tibor - Takács Gábor #239 LADA
|
M3 |
4:23.69 | +50.56 +1.49 |
58.
|
Szűts Károly #266 BMW
|
RWD |
4:23.75 | +50.62 +0.06 |
59.
|
Nagy István #O2 OPEL
|
Egyéb |
4:23.96 | +50.83 +0.21 |
60.
|
Gyovai Péter #242 BMW
|
M3 |
4:24.23 | +51.10 +0.27 |
61.
|
Eördögh Levente - Eördögh Gyula #282 AUDI
|
M3 |
4:24.83 | +51.70 +0.60 |
62.
|
Micskó Róbert - Micskóné L.Zsuzsanna #269 BMW
|
RWD |
4:29.28 | +56.15 +4.45 |
63.
|
Hudecz Gábor #236 LADA
|
M3 |
4:29.75 | +56.62 +0.47 |
64.
|
Schultz Gergő #214 BMW
|
M5 |
4:29.85 | +56.72 +0.10 |
65.
|
Mészáros Ádám - Mészárosné Sz. Renáta #233 LADA
|
M3 |
4:32.56 | +59.43 +2.71 |
66.
|
Ifj.Kálmán Tamás #223 LADA
|
M4 |
4:36.77 | +1:03.64 +4.21 |
67.
|
Virág Tamás - Matics Barbara #M0 LADA
|
Egyéb |
4:37.48 | +1:04.35 +0.71 |
68.
|
Szabó Árpád #O4 LADA
|
Egyéb |
4:43.18 | +1:10.05 +5.70 |
69.
|
Micskó Róbert - Micskóné L.Zsuzsanna #265 BMW
|
M4 |
4:47.46 | +1:14.33 +4.28 |
70.
|
Kéringer Zsolt - Nagy Emma #211 BMW
|
M5 |
4:51.75 | +1:18.62 +4.29 |
71.
|
Hircze Levente #248 SUZUKI
|
M2 |
5:11.34 | +1:38.21 +19.59 |
72.
|
Józsa Péter #256 SUZUKI
|
FWD |
6:20.22 | +2:47.09 +1:08.88 |
73.
|
Horváth Bence - Nagy Imre #254 TRABANT
|
M1 |
6:22.17 | +2:49.04 +1.95 |
74.
|
Baranyai Péter #240 LADA
|
M3 |
6:32.56 | +2:59.43 +10.39 |
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy2 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
3.
|
Tehel Károly
#276 SUZUKI
|
FWD |
7:11.84
|
|
2.
|
Patyi László
#226 OPEL
|
M3 |
7:12.51
|
+0.67 +0.67 |
3.
5.
|
Tehel Károly
#243 SUZUKI
|
M2 |
7:15.82
|
+3.98 +3.31 |
4.
8.
|
Szalai Gergő
#209 SUZUKI
|
M5 |
7:25.15
|
+13.31 +9.33 |
5.
12.
|
Hajdina Gábor - Gellér Eszter
#261 BMW
|
M5 |
7:29.18
|
+17.34 +4.03 |
6.
9.
|
Hajdina Attila - Ifj.Hajdina Attila
#210 BMW
|
M5 |
7:29.40
|
+17.56 +0.22 |
7.
13.
|
Sarkament István
#279 SUZUKI
|
FWD |
7:33.90
|
+22.06 +4.50 |
8.
11.
|
Sarkament István
#246 SUZUKI
|
M2 |
7:35.40
|
+23.56 +1.50 |
9.
14.
|
Schultz Gergő
#264 BMW
|
RWD |
7:38.98
|
+27.14 +3.58 |
10.
18.
|
Lechner Johann - Kofler Mario
#230 LADA
|
M3 |
7:40.89
|
+29.05 +1.91 |
11.
22.
|
Soha Zsolt - Micskó Róbert
#218 BMW
|
M4 |
7:41.07
|
+29.23 +0.18 |
12.
15.
|
Németh Szilárd
#227 TOYOTA
|
M3 |
7:42.79
|
+30.95 +1.72 |
13.
16.
|
Oberling Attila - Oberling Dániel
#277 SUZUKI
|
FWD |
7:43.49
|
+31.65 +0.70 |
14.
19.
|
Krausz Domonkos - Szántai Kármen
#249 SUZUKI
|
M2 |
7:44.10
|
+32.26 +0.61 |
15.
20.
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián
#280 CITROEN
|
FWD |
7:44.16
|
+32.32 +0.06 |
16.
10.
|
Oberling Attila - Oberling Dániel
#244 SUZUKI
|
M2 |
7:44.55
|
+32.71 +0.39 |
17.
21.
|
Szakonyi Gábor
#206 SUZUKI
|
Széria |
7:45.31
|
+33.47 +0.76 |
18.
24.
|
Molnár Csaba - Hegyi Roland
#216 BMW
|
M4 |
7:47.63
|
+35.79 +2.32 |
19.
25.
|
Kovács Krisztián
#215 PEUGEOT
|
M4 |
7:48.67
|
+36.83 +1.04 |
20.
35.
|
Nerhaft Bence
#207 SUZUKI
|
M2 |
7:51.93
|
+40.09 +3.26 |
21.
23.
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián
#229 CITROEN
|
M3 |
7:52.01
|
+40.17 +0.08 |
22.
17.
|
Fehér Gábor
#274 LADA
|
LADA |
7:52.48
|
+40.64 +0.47 |
23.
28.
|
Pázler Zsolt - Pázler Zsuzsanna
#217 OPEL
|
M4 |
7:52.62
|
+40.78 +0.14 |
24.
32.
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt
#220 LADA
|
M4 |
7:53.38
|
+41.54 +0.76 |
25.
27.
|
Faltusz Dávid - Moher László
#247 SKODA
|
M2 |
7:53.94
|
+42.10 +0.56 |
26.
39.
|
Nemeth Imre
#202 SUZUKI
|
Széria |
7:56.31
|
+44.47 +2.37 |
27.
36.
|
Nemeth Imre
#255 SUZUKI
|
FWD |
7:56.33
|
+44.49 +0.02 |
28.
33.
|
Szabó Bence - Szabó Lajos
#275 LADA
|
LADA |
7:58.64
|
+46.80 +2.31 |
29.
37.
|
Józsa Péter
#203 SUZUKI
|
Széria |
7:58.87
|
+47.03 +0.23 |
30.
44.
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt
#270 LADA
|
LADA |
7:59.50
|
+47.66 +0.63 |
31.
41.
|
Molnár Attila
#257 SUZUKI
|
FWD |
8:01.90
|
+50.06 +2.40 |
32.
49.
|
Molnár Attila
#204 SUZUKI
|
Széria |
8:06.16
|
+54.32 +4.26 |
33.
47.
|
Szabó Bence - Szabó Lajos
#238 LADA
|
M3 |
8:07.85
|
+56.01 +1.69 |
34.
48.
|
Szilbek Zoltán
#205 SUZUKI
|
Széria |
8:09.50
|
+57.66 +1.65 |
35.
57.
|
Nagy István
#268 OPEL
|
RWD |
8:09.98
|
+58.14 +0.48 |
36.
51.
|
Darics Bálint
#222 BMW
|
M4 |
8:12.15
|
+1:00.31 +2.17 |
37.
42.
|
Darics Bálint
#271 BMW
|
RWD |
8:12.91
|
+1:01.07 +0.76 |
38.
46.
|
Temesvári Martin
#267 BMW
|
RWD |
8:16.01
|
+1:04.17 +3.10 |
39.
52.
|
Szilbek Zoltán
#258 SUZUKI
|
FWD |
8:20.45
|
+1:08.61 +4.44 |
40.
50.
|
Nagy István
#224 OPEL
|
M5 |
8:23.58
|
+1:11.74 +3.13 |
41.
53.
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito
#281 LADA
|
FWD |
8:24.78
|
+1:12.94 +1.20 |
42.
55.
|
Bak Csaba - Lévai András
#251 SUZUKI
|
M2 |
8:28.06
|
+1:16.22 +3.28 |
43.
34.
|
Schultz Gergő
#214 BMW
|
M5 |
8:28.90
|
+1:17.06 +0.84 |
44.
58.
|
Temesvári Miklós
#225 BMW
|
M5 |
8:31.11
|
+1:19.27 +2.21 |
45.
59.
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito
#250 LADA
|
M2 |
8:31.23
|
+1:19.39 +0.12 |
46.
56.
|
Szautner Endre
#253 TRABANT
|
M1 |
8:32.32
|
+1:20.48 +1.09 |
47.
7.
|
Kéringer Zsolt - Nagy Emma
#211 BMW
|
M5 |
8:34.34
|
+1:22.50 +2.02 |
48.
31.
|
Ifj.Kálmán Tamás
#223 LADA
|
M4 |
8:34.46
|
+1:22.62 +0.12 |
49.
43.
|
Micskó Róbert - Micskóné L.Zsuzsanna
#269 BMW
|
RWD |
8:34.62
|
+1:22.78 +0.16 |
50.
60.
|
Temesvári Máté
#O1 BMW
|
M5 |
8:34.69
|
+1:22.85 +0.07 |
51.
54.
|
Eördögh Gyula - Eördögh Levente
#241 AUDI
|
M3 |
8:34.87
|
+1:23.03 +0.18 |
52.
62.
|
Szarvas Csaba - Szarvas Antónia
#237 LADA
|
M3 |
8:41.69
|
+1:29.85 +6.82 |
53.
63.
|
Szűts Károly
#201 BMW
|
M3 |
8:42.83
|
+1:30.99 +1.14 |
54.
67.
|
Papp Arnold
#M00 LADA
|
Egyéb |
8:44.68
|
+1:32.84 +1.85 |
55.
64.
|
Szűts Károly
#266 BMW
|
RWD |
8:45.32
|
+1:33.48 +0.64 |
56.
65.
|
Zubó Dávid - Horesta János
#252 TRABANT
|
M1 |
8:45.32
|
+1:33.48 |
57.
45.
|
Micskó Róbert - Micskóné L.Zsuzsanna
#265 BMW
|
M4 |
8:53.01
|
+1:41.17 +7.69 |
58.
68.
|
Eördögh Levente - Eördögh Gyula
#282 AUDI
|
M3 |
8:57.67
|
+1:45.83 +4.66 |
59.
69.
|
Nagy István
#O2 OPEL
|
Egyéb |
8:57.85
|
+1:46.01 +0.18 |
60.
61.
|
Virág Tamás - Matics Barbara
#M0 LADA
|
Egyéb |
8:58.26
|
+1:46.42 +0.41 |
61.
72.
|
Mészáros Ádám - Mészárosné Sz. Renáta
#273 LADA
|
LADA |
8:59.87
|
+1:48.03 +1.61 |
62.
73.
|
Gyovai Péter
#242 BMW
|
M3 |
9:05.64
|
+1:53.80 +5.77 |
63.
66.
|
Szabó Árpád
#O4 LADA
|
Egyéb |
9:07.55
|
+1:55.71 +1.91 |
64.
74.
|
Takács Tibor - Takács Gábor
#239 LADA
|
M3 |
9:08.26
|
+1:56.42 +0.71 |
65.
29.
|
Hircze Levente
#248 SUZUKI
|
M2 |
9:08.42
|
+1:56.58 +0.16 |
66.
71.
|
Mészáros Ádám - Mészárosné Sz. Renáta
#233 LADA
|
M3 |
9:08.85
|
+1:57.01 +0.43 |
67.
75.
|
Virág Tamás - Matics Barbara
#O3 LADA
|
Egyéb |
9:19.85
|
+2:08.01 +11.00 |
68.
77.
|
Ifj.Kálmán Tamás
#272 LADA
|
LADA |
9:54.86
|
+2:43.02 +35.01 |
69.
38.
|
Józsa Péter
#256 SUZUKI
|
FWD |
10:20.82
|
+3:08.98 +25.96 |
70.
|
Baranyai Péter
#240 LADA
|
M3 |
11:07.01
|
+3:55.17 +46.19 |
71.
78.
|
Hudecz Gábor
#236 LADA
|
M3 |
11:14.32
|
+4:02.48 +7.31 |
72.
76.
|
Horváth Bence - Nagy Imre
#254 TRABANT
|
M1 |
11:37.32
|
+4:25.48 +23.00 |