|
Biránti Lajos - Böröczky Gábor
#3 VW
|
R6
|
6:03.0
|
|
|
Ungvári Péter - Ünnep András
#2 BMW
|
R6
|
6:03.1
|
+0.1 +0.1 |
|
Biránti Dániel - Borbács Imre
#96 VW
|
FWD
|
6:07.3
|
+4.3 +4.3 |
|
Biránti Lajos - Böröczky Gábor
#87 VW
|
TURBO
|
6:07.7
|
+4.7 +0.3 |
|
Osváth Bence - Osváth Zsolt
#5 BMW
|
R6
|
6:10.7
|
+7.7 +3.0 |
|
Huszár Roland - Gombás Bianka
#4 BMW
|
R6
|
6:10.7
|
+7.7 +0.0 |
|
Ifj.Szőke András - Gyebronka Miklós
#97 HONDA
|
FWD
|
6:12.1
|
+9.1 +1.4 |
|
Oberling Krisztián - Varga Valentin
#74 SUZUKI
|
L1
|
6:12.5
|
+9.5 +0.5 |
|
Biránti Dániel - Borbács Imre
#30 VW
|
R4
|
6:13.8
|
+10.8 +1.3 |
|
Farkas Péter - Troják Ádám
#8 AUDI
|
R6
|
6:13.8
|
+10.8 |
|
Leitner Tamás - Paudics Petra
#45 HONDA
|
R3
|
6:14.6
|
+11.6 +0.8 |
|
Baracsi Zsolt - Sóvágó Ádám
#22 BMW
|
R5
|
6:15.4
|
+12.4 +0.8 |
|
Ifj.Szőke András - Gyebronka Miklós
#32 HONDA
|
L1
|
6:16.9
|
+13.9 +1.5 |
|
Fenyvesi Péter - Haász Eszter
#55 LADA
|
R3
|
6:17.8
|
+14.8 +1.0 |
|
Bognár Dávid - Méreg Attila
#115 SUZUKI
|
FWD
|
6:18.4
|
+15.4 +0.5 |
|
Kosztolányi László - Slájer Fanni
#101 LADA
|
LADA
|
6:19.2
|
+16.2 +0.9 |
|
Bognár Dávid - Méreg Attila
#71 SUZUKI
|
R2
|
6:24.4
|
+21.4 +5.2 |
|
Berák László - Tiba Péter
#62 LADA
|
R3
|
6:24.8
|
+21.9 +0.5 |
|
Berák László - Tiba Péter
#110 LADA
|
LADA
|
6:26.3
|
+23.3 +1.4 |
|
Englert Roland - Osváth Dóri
#20 BMW
|
R5
|
6:26.3
|
+23.3 +0.1 |
|
Dombi Péter - Migács Krisztián
#11 VW
|
R6
|
6:26.4
|
+23.4 +0.0 |
|
Kosztolányi László - Slájer Fanni
#36 LADA
|
R4
|
6:26.8
|
+23.8 +0.5 |
|
Nemes Dániel - Kovács Ádám
#99 RENAULT
|
FWD
|
6:27.0
|
+24.0 +0.2 |
|
Mathias Haas - Ursula Rosenberger
#103 BMW
|
RWD
|
6:28.2
|
+25.2 +1.2 |
|
Simicska Attila - Pálinkás Rita
#31 OPEL
|
R4
|
6:28.5
|
+25.5 +0.2 |
|
Ifj.Mázi Ferenc - Mázi Bálint
#50 LADA
|
R3
|
6:29.1
|
+26.1 +0.6 |
|
Nemes Dániel - Kovács Ádám
#34 RENAULT
|
L1
|
6:29.2
|
+26.2 +0.1 |
|
#124 PEUGEOT
|
R4/J
|
6:29.4
|
+26.4 +0.3 |
|
Ifj.Mázi Ferenc - Mázi Bálint
#105 LADA
|
LADA
|
6:29.6
|
+26.6 +0.1 |
|
Hoch András - Varga Kázmér
#41 PEUGEOT
|
R4/J
|
6:30.7
|
+27.7 +1.2 |
|
#98 SKODA
|
FWD
|
6:32.2
|
+29.2 +1.5 |
|
Mathias Haas - Ursula Rosenberger
#44 BMW
|
R4
|
6:33.2
|
+30.2 +1.0 |
|
Gattinger Martin - Schweiger Krestin
#51 LADA
|
R3
|
6:33.3
|
+30.3 +0.1 |
|
Bognár Roland - Borsfai Dávid
#116 SUZUKI
|
FWD
|
6:33.4
|
+30.4 +0.1 |
|
Gerendás Ádám - Pálfy Bence
#106 LADA
|
LADA
|
6:33.5
|
+30.5 +0.1 |
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt
#108 LADA
|
LADA
|
6:35.3
|
+32.3 +1.8 |
|
#88 MITSUBISHI
|
TURBO
|
6:36.6
|
+33.6 +1.3 |
|
Ábrahám Szilárd - Moher László
#46 CITROEN
|
R3
|
6:37.1
|
+34.1 +0.4 |
|
Bognár Roland - Borsfai Dávid
#72 SUZUKI
|
R2
|
6:39.4
|
+36.4 +2.4 |
|
Barbalits Benjamin - Mészáros Dorottya
#18 BMW
|
R5
|
6:39.7
|
+36.7 +0.2 |
|
Putz Herry - Heszler Ferenc
#107 LADA
|
LADA
|
6:39.8
|
+36.8 +0.1 |
|
Pichler Ádám - Osváth Bence
#90 BMW
|
R5
|
6:39.9
|
+36.9 +0.1 |
|
Gerendás Ádám - Pálfy Bence
#58 LADA
|
L1
|
6:40.3
|
+37.3 +0.4 |
|
Csécsei József - Sindely Zsolt
#21 BMW
|
R5
|
6:40.3
|
+37.3 +0.0 |
|
Lechner Johann - Kofler Mario
#52 LADA
|
R3
|
6:41.6
|
+38.6 +1.3 |
|
#33 SKODA
|
R4
|
6:42.0
|
+39.0 +0.4 |
|
#91 BMW
|
RWD
|
6:42.5
|
+39.5 +0.6 |
|
Tósoki Zsolt - Tósoki Gina
#54 LADA
|
R3
|
6:43.7
|
+40.7 +1.2 |
|
#24 BMW
|
R5
|
6:45.1
|
+42.1 +1.4 |
|
Oberling Attila - Oberling Dániel
#73 SUZUKI
|
L1
|
6:45.6
|
+42.6 +0.5 |
|
Putz Herry - Heszler Ferenc
#59 LADA
|
R3
|
6:46.4
|
+43.4 +0.9 |
|
Pehely Balázs - Neboda Gergely
#38 OPEL
|
R4
|
6:46.7
|
+43.7 +0.3 |
|
László Dániel - Szabó Kevin
#121 SUZUKI
|
FWD
|
6:47.2
|
+44.2 +0.5 |
|
#26 BMW
|
R5
|
6:47.3
|
+44.3 +0.1 |
|
#93 BMW
|
RWD
|
6:47.6
|
+44.6 +0.3 |
|
Révhelyi Péter - Ifj.Révhelyi Péter
#94 BMW
|
RWD
|
6:50.0
|
+47.0 +2.4 |
|
Krausz Domonkos - Szántai Kármen
#78 SUZUKI
|
R2
|
6:50.4
|
+47.4 +0.4 |
|
Révhelyi Péter - Ifj.Révhelyi Péter
#28 BMW
|
M5
|
6:50.4
|
+47.4 +0.1 |
|
Németh Zoltán - Németh Gábor
#23 BMW
|
R5
|
6:50.5
|
+47.5 +0.1 |
|
Bognár Gábriel - Szántó Csaba
#117 SUZUKI
|
FWD
|
6:51.1
|
+48.1 +0.6 |
|
Faltusz Dávid - Moher László
#75 SKODA
|
R2/J
|
6:51.9
|
+48.9 +0.8 |
|
Molnár Csaba - Hegyi Roland
#42 BMW
|
R4
|
6:52.4
|
+49.4 +0.6 |
|
Soha Zsolt - Micskó Róbert
#43 BMW
|
R4
|
6:52.5
|
+49.5 +0.1 |
|
Matúz Zoltán - Tradler Attila
#77 SUZUKI
|
R2
|
6:53.3
|
+50.4 +0.9 |
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt
#60 LADA
|
R3
|
6:54.3
|
+51.3 +1.0 |
|
Magyar Szilárd - Boráros Zoltán
#25 BMW
|
R5
|
6:54.4
|
+51.4 +0.1 |
|
Osváth Balázs - Horváth Kinga Zsofia
#57 LADA
|
R3
|
6:54.6
|
+51.6 +0.2 |
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián
#48 CITROEN
|
R3
|
6:54.8
|
+51.8 +0.2 |
|
Matúz Zoltán - Tradler Attila
#118 SUZUKI
|
FWD
|
6:54.9
|
+51.9 +0.1 |
|
#69 LADA
|
R3
|
6:56.1
|
+53.1 +1.2 |
|
László Dániel - Szabó Kevin
#81 SUZUKI
|
R2
|
6:56.9
|
+53.9 +0.9 |
|
Paksa Dávid - Kéri András
#37 OPEL
|
R4
|
6:58.3
|
+55.3 +1.4 |
|
Horváth Szabolcs - Kovács Bálint
#63 LADA
|
R3
|
6:58.8
|
+55.8 +0.5 |
|
Baracsi Zsolt - Sóvágó Ádám
#89 BMW
|
RWD
|
6:59.1
|
+56.1 +0.3 |
|
Arany István - Sipos Viktor
#65 LADA
|
R3
|
6:59.3
|
+56.3 +0.2 |
|
#SC1 ISUZU
|
Egyéb
|
6:59.4
|
+56.4 +0.1 |
|
Horváth Mátyás - Kalapács Zsolt
#119 FIAT
|
FWD
|
7:04.8
|
+1:01.8 +5.3 |
|
Zsejki Kornél - Markó Attila
#27 BMW
|
R5/J
|
7:04.8
|
+1:01.8 +0.1 |
|
#16 MITSUBISHI
|
R6
|
7:05.5
|
+1:02.5 +0.6 |
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián
#104 CITROEN
|
FWD
|
7:05.9
|
+1:02.9 +0.4 |
|
Horváth Mátyás - Kalapács Zsolt
#79 FIAT
|
L1
|
7:06.8
|
+1:03.8 +0.9 |
|
Fehér Ádám - Tábori Bálint
#53 LADA
|
R3
|
7:07.8
|
+1:04.8 +1.0 |
|
#40 PEUGEOT
|
R4
|
7:09.6
|
+1:06.7 +1.8 |
|
Soós Zoltán - Szendi Balázs
#9 AUDI
|
R6
|
7:10.1
|
+1:07.1 +0.4 |
|
Magyar Szilárd - Boráros Zoltán
#92 BMW
|
RWD
|
7:12.2
|
+1:09.2 +2.2 |
|
Horváth Szabolcs - Kovács Bálint
#111 LADA
|
LADA
|
7:13.2
|
+1:10.2 +1.0 |
|
Bognár Gábriel - Szántó Csaba
#76 SUZUKI
|
R2
|
7:14.8
|
+1:11.9 +1.7 |
|
Posta Zoltán - Molnár Hajnalka
#17 MERCEDES
|
R6
|
7:16.7
|
+1:13.7 +1.8 |
|
Balla János - Zahoránszky Zoltán
#120 HONDA
|
FWD
|
7:17.8
|
+1:14.8 +1.1 |
|
Kacsora József - Hidasi Krisztián
#15 AUDI
|
R6
|
7:18.1
|
+1:15.1 +0.3 |
|
Schmidt Ákos - Schmidt Balázs
#109 LADA
|
LADA
|
7:21.9
|
+1:18.9 +3.8 |
|
Schmidt Balázs - Schmidt Ákos
#61 LADA
|
R3
|
7:22.5
|
+1:19.5 +0.6 |
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito
#83 LADA
|
R2
|
7:23.9
|
+1:20.9 +1.4 |
|
#68 LADA
|
R3
|
7:24.2
|
+1:21.3 +0.4 |
|
Szabó György - Király Evelin
#7 SKODA
|
L2
|
7:25.9
|
+1:22.9 +1.7 |
|
Garzó Attila - Deák Norbert
#82 SKODA
|
R2
|
7:26.1
|
+1:23.1 +0.2 |
|
Denkovics Tamás - Denkovics Dominik
#10 BMW
|
R6
|
7:26.1
|
+1:23.1 +0.0 |
|
Paukovics Lilla - Hetyei Tamás
#95 BMW
|
RWD
|
7:27.2
|
+1:24.2 +1.1 |
|
Eördögh Gyula - Eördögh Levente
#49 AUDI
|
R3
|
7:27.8
|
+1:24.9 +0.6 |
|
Király Gergő - Kornsee Milán
#39 FORD
|
R4
|
7:28.5
|
+1:25.5 +0.7 |
|
Balla János - Zahoránszky Zoltán
#80 HONDA
|
R2
|
7:29.4
|
+1:26.4 +0.9 |
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito
#122 LADA
|
FWD
|
7:32.6
|
+1:29.6 +3.2 |
|
Zubó Dávid - Horesta József
#85 TRABANT
|
R1
|
7:48.8
|
+1:45.8 +16.2 |
|
Haissinger Péter - Némethi Richárd
#14 VW
|
R6
|
7:51.2
|
+1:48.2 +2.4 |
|
Szathmáry Péter - Mózes Márió
#64 LADA
|
R3
|
7:52.3
|
+1:49.3 +1.1 |
|
Mózes Márió - Szathmáry Péter
#112 LADA
|
R3
|
7:57.1
|
+1:54.1 +4.8 |
|
Paukovics Lilla - Hetyei Tamás
#29 BMW
|
R5
|
8:06.4
|
+2:03.5 +9.3 |
|
Fehér Tamara Flóra - Fehér Sándor
#84 SUZUKI
|
R2/J
|
8:39.1
|
+2:36.1 +32.6 |
|
Horváth Bence - Nagy Imre
#86 TRABANT
|
R1
|
8:45.3
|
+2:42.3 +6.2 |
|
Németh Balázs - Máté András
#12 VW
|
R6
|
9:16.7
|
+3:13.7 +31.4 |
|
Szarvas Csaba - Szarvas Antónia
#66 LADA
|
R3
|
9:52.3
|
+3:49.3 +35.6 |
|
Schmidt Ákos - Schmidt Balázs
#1 LADA
|
R3
|
9:52.3
|
+3:49.3 |
|
Tálos Tamás - Horváth Márk
#100 FORD
|
R4
|
12:10.4
|
+6:07.4 +2:18.1 |