|
Biránti Lajos - Böröczky Gábor
#3 VW
|
R6
|
11:51.7
|
|
|
Ungvári Péter - Ünnep András
#2 BMW
|
R6
|
11:56.8
|
+5.1 +5.1 |
|
Osváth Bence - Osváth Zsolt
#5 BMW
|
R6
|
12:06.7
|
+15.0 +9.9 |
|
Fenyvesi Péter - Haász Eszter
#55 LADA
|
R3
|
12:06.9
|
+15.1 +0.2 |
|
Biránti Dániel - Borbács Imre
#30 VW
|
R4
|
12:07.4
|
+15.7 +0.5 |
|
Biránti Dániel - Borbács Imre
#96 VW
|
FWD
|
12:13.1
|
+21.4 +5.8 |
|
Leitner Tamás - Paudics Petra
#45 HONDA
|
R3
|
12:14.5
|
+22.8 +1.3 |
|
Ifj.Szőke András - Gyebronka Miklós
#97 HONDA
|
FWD
|
12:19.1
|
+27.4 +4.6 |
|
Ifj.Szőke András - Gyebronka Miklós
#32 HONDA
|
L1
|
12:19.3
|
+27.6 +0.2 |
|
Baracsi Zsolt - Sóvágó Ádám
#89 BMW
|
RWD
|
12:19.8
|
+28.1 +0.5 |
|
Huszár Roland - Gombás Bianka
#4 BMW
|
R6
|
12:20.8
|
+29.1 +1.0 |
|
Bognár Dávid - Méreg Attila
#115 SUZUKI
|
FWD
|
12:23.2
|
+31.5 +2.4 |
|
Baracsi Zsolt - Sóvágó Ádám
#22 BMW
|
R5
|
12:23.8
|
+32.1 +0.6 |
|
Oberling Krisztián - Varga Valentin
#74 SUZUKI
|
L1
|
12:26.8
|
+35.0 +3.0 |
|
Bognár Dávid - Méreg Attila
#71 SUZUKI
|
R2
|
12:28.4
|
+36.7 +1.7 |
|
Kosztolányi László - Slájer Fanni
#36 LADA
|
R4
|
12:35.8
|
+44.0 +7.3 |
|
Kosztolányi László - Slájer Fanni
#101 LADA
|
LADA
|
12:36.3
|
+44.6 +0.5 |
|
#88 MITSUBISHI
|
TURBO
|
12:39.0
|
+47.3 +2.8 |
|
Mathias Haas - Ursula Rosenberger
#103 BMW
|
RWD
|
12:42.3
|
+50.6 +3.3 |
|
Nemes Dániel - Kovács Ádám
#34 RENAULT
|
L1
|
12:43.8
|
+52.1 +1.5 |
|
Berák László - Tiba Péter
#110 LADA
|
LADA
|
12:46.1
|
+54.4 +2.3 |
|
Dombi Péter - Migács Krisztián
#11 VW
|
R6
|
12:46.4
|
+54.7 +0.4 |
|
Mathias Haas - Ursula Rosenberger
#44 BMW
|
R4
|
12:47.7
|
+56.0 +1.3 |
|
Nemes Dániel - Kovács Ádám
#99 RENAULT
|
FWD
|
12:49.1
|
+57.3 +1.4 |
|
Berák László - Tiba Péter
#62 LADA
|
R3
|
12:49.4
|
+57.7 +0.3 |
|
Simicska Attila - Pálinkás Rita
#31 OPEL
|
R4
|
12:52.4
|
+1:00.7 +3.0 |
|
Ifj.Mázi Ferenc - Mázi Bálint
#50 LADA
|
R3
|
12:52.9
|
+1:01.1 +0.5 |
|
Pichler Ádám - Osváth Bence
#90 BMW
|
R5
|
12:54.5
|
+1:02.8 +1.7 |
|
Ifj.Mázi Ferenc - Mázi Bálint
#105 LADA
|
LADA
|
12:57.7
|
+1:06.0 +3.2 |
|
Englert Roland - Osváth Dóri
#20 BMW
|
R5
|
13:01.1
|
+1:09.4 +3.4 |
|
Bognár Roland - Borsfai Dávid
#72 SUZUKI
|
R2
|
13:03.8
|
+1:12.1 +2.7 |
|
Bognár Roland - Borsfai Dávid
#116 SUZUKI
|
FWD
|
13:04.7
|
+1:13.0 +0.9 |
|
Gattinger Martin - Schweiger Krestin
#51 LADA
|
R3
|
13:06.4
|
+1:14.7 +1.7 |
|
Gerendás Ádám - Pálfy Bence
#106 LADA
|
LADA
|
13:08.1
|
+1:16.4 +1.7 |
|
#33 SKODA
|
R4
|
13:08.5
|
+1:16.8 +0.4 |
|
Hoch András - Varga Kázmér
#41 PEUGEOT
|
R4/J
|
13:08.6
|
+1:16.9 +0.1 |
|
Csécsei József - Sindely Zsolt
#21 BMW
|
R5
|
13:09.6
|
+1:17.9 +1.0 |
|
Lechner Johann - Kofler Mario
#52 LADA
|
R3
|
13:11.1
|
+1:19.4 +1.5 |
|
Németh Zoltán - Németh Gábor
#23 BMW
|
R5
|
13:12.0
|
+1:20.3 +0.9 |
|
Barbalits Benjamin - Mészáros Dorottya
#18 BMW
|
R5
|
13:13.0
|
+1:21.3 +1.0 |
|
Gerendás Ádám - Pálfy Bence
#58 LADA
|
L1
|
13:16.1
|
+1:24.4 +3.1 |
|
#91 BMW
|
RWD
|
13:18.1
|
+1:26.4 +2.0 |
|
#26 BMW
|
R5
|
13:18.6
|
+1:26.9 +0.5 |
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt
#108 LADA
|
LADA
|
13:19.9
|
+1:28.2 +1.3 |
|
Tósoki Zsolt - Tósoki Gina
#54 LADA
|
R3
|
13:20.6
|
+1:28.8 +0.6 |
|
Putz Herry - Heszler Ferenc
#107 LADA
|
LADA
|
13:20.7
|
+1:29.0 +0.2 |
|
Oberling Attila - Oberling Dániel
#73 SUZUKI
|
L1
|
13:24.0
|
+1:32.3 +3.3 |
|
Soha Zsolt - Micskó Róbert
#43 BMW
|
R4
|
13:26.2
|
+1:34.5 +2.2 |
|
Fehér Ádám - Tábori Bálint
#53 LADA
|
R3
|
13:26.3
|
+1:34.6 +0.1 |
|
Haissinger Péter - Némethi Richárd
#14 VW
|
R6
|
13:28.3
|
+1:36.6 +2.1 |
|
#93 BMW
|
RWD
|
13:29.3
|
+1:37.6 +1.0 |
|
Putz Herry - Heszler Ferenc
#59 LADA
|
R3
|
13:29.5
|
+1:37.8 +0.2 |
|
László Dániel - Szabó Kevin
#121 SUZUKI
|
FWD
|
13:31.2
|
+1:39.5 +1.7 |
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián
#104 CITROEN
|
FWD
|
13:31.8
|
+1:40.0 +0.6 |
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt
#60 LADA
|
R3
|
13:31.9
|
+1:40.2 +0.1 |
|
Osváth Balázs - Horváth Kinga Zsofia
#57 LADA
|
R3
|
13:32.2
|
+1:40.5 +0.3 |
|
Horváth Mátyás - Kalapács Zsolt
#119 FIAT
|
FWD
|
13:33.2
|
+1:41.5 +1.0 |
|
Molnár Csaba - Hegyi Roland
#42 BMW
|
R4
|
13:33.6
|
+1:41.8 +0.3 |
|
Magyar Szilárd - Boráros Zoltán
#25 BMW
|
R5
|
13:35.3
|
+1:43.5 +1.7 |
|
#16 MITSUBISHI
|
R6
|
13:37.1
|
+1:45.4 +1.9 |
|
László Dániel - Szabó Kevin
#81 SUZUKI
|
R2
|
13:37.5
|
+1:45.7 +0.3 |
|
Matúz Zoltán - Tradler Attila
#77 SUZUKI
|
R2
|
13:37.6
|
+1:45.8 +0.1 |
|
Révhelyi Péter - Ifj.Révhelyi Péter
#94 BMW
|
RWD
|
13:38.5
|
+1:46.8 +1.0 |
|
Faltusz Dávid - Moher László
#75 SKODA
|
R2/J
|
13:38.9
|
+1:47.2 +0.4 |
|
Horváth Mátyás - Kalapács Zsolt
#79 FIAT
|
L1
|
13:39.9
|
+1:48.2 +1.0 |
|
Bognár Gábriel - Szántó Csaba
#117 SUZUKI
|
FWD
|
13:41.0
|
+1:49.3 +1.1 |
|
Bognár Gábriel - Szántó Csaba
#76 SUZUKI
|
R2
|
13:41.6
|
+1:49.9 +0.6 |
|
Révhelyi Péter - Ifj.Révhelyi Péter
#28 BMW
|
M5
|
13:42.5
|
+1:50.8 +0.9 |
|
Mészáros Áron - Vörös Adrián
#48 CITROEN
|
R3
|
13:43.1
|
+1:51.4 +0.7 |
|
#24 BMW
|
R5
|
13:43.8
|
+1:52.1 +0.7 |
|
Matúz Zoltán - Tradler Attila
#118 SUZUKI
|
FWD
|
13:44.6
|
+1:52.8 +0.7 |
|
Magyar Szilárd - Boráros Zoltán
#92 BMW
|
RWD
|
13:45.2
|
+1:53.5 +0.6 |
|
Arany István - Sipos Viktor
#65 LADA
|
R3
|
13:46.9
|
+1:55.2 +1.7 |
|
Paksa Dávid - Kéri András
#37 OPEL
|
R4
|
13:50.0
|
+1:58.2 +3.1 |
|
Horváth Szabolcs - Kovács Bálint
#63 LADA
|
R3
|
13:54.5
|
+2:02.7 +4.5 |
|
Szabó György - Király Evelin
#7 SKODA
|
L2
|
14:00.9
10.0
|
+2:09.2 +6.5 |
|
Balla János - Zahoránszky Zoltán
#120 HONDA
|
FWD
|
14:02.2
|
+2:10.4 +1.2 |
|
Zsejki Kornél - Markó Attila
#27 BMW
|
R5/J
|
14:10.6
|
+2:18.9 +8.4 |
|
Schmidt Balázs - Schmidt Ákos
#61 LADA
|
R3
|
14:10.7
|
+2:19.0 +0.2 |
|
#68 LADA
|
R3
|
14:12.8
|
+2:21.1 +2.1 |
|
Németh Balázs - Máté András
#12 VW
|
R6
|
14:13.3
|
+2:21.6 +0.5 |
|
Balla János - Zahoránszky Zoltán
#80 HONDA
|
R2
|
14:16.9
|
+2:25.2 +3.6 |
|
Denkovics Tamás - Denkovics Dominik
#10 BMW
|
R6
|
14:21.0
|
+2:29.3 +4.1 |
|
Soós Zoltán - Szendi Balázs
#9 AUDI
|
R6
|
14:22.5
|
+2:30.8 +1.5 |
|
#40 PEUGEOT
|
R4
|
14:23.1
|
+2:31.3 +0.6 |
|
Kacsora József - Hidasi Krisztián
#15 AUDI
|
R6
|
14:34.8
|
+2:43.0 +11.7 |
|
Schmidt Ákos - Schmidt Balázs
#109 LADA
|
LADA
|
14:37.0
|
+2:45.2 +2.2 |
|
Paukovics Lilla - Hetyei Tamás
#29 BMW
|
R5
|
14:47.7
|
+2:56.0 +10.8 |
|
Posta Zoltán - Molnár Hajnalka
#17 MERCEDES
|
R6
|
14:48.9
|
+2:57.2 +1.2 |
|
Schmidt Ákos - Schmidt Balázs
#1 LADA
|
R3
|
14:49.6
|
+2:57.9 +0.7 |
|
Paukovics Lilla - Hetyei Tamás
#95 BMW
|
RWD
|
14:53.2
|
+3:01.5 +3.6 |
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito
#83 LADA
|
R2
|
14:53.7
|
+3:02.0 +0.5 |
|
Szantbauer Miklós - Szantbauer Benito
#122 LADA
|
FWD
|
14:59.5
|
+3:07.8 +5.8 |
|
#SC1 ISUZU
|
Egyéb
|
15:11.9
|
+3:20.2 +12.4 |
|
Szarvas Csaba - Szarvas Antónia
#66 LADA
|
R3
|
15:22.3
|
+3:30.6 +10.4 |
|
Zubó Dávid - Horesta József
#85 TRABANT
|
R1
|
15:27.2
|
+3:35.4 +4.8 |
|
Mózes Márió - Szathmáry Péter
#112 LADA
|
R3
|
15:54.5
|
+4:02.7 +27.3 |
|
Fehér Tamara Flóra - Fehér Sándor
#84 SUZUKI
|
R2/J
|
15:55.5
|
+4:03.8 +1.1 |
|
Szathmáry Péter - Mózes Márió
#64 LADA
|
R3
|
15:58.1
|
+4:06.4 +2.6 |
|
Horváth Bence - Nagy Imre
#86 TRABANT
|
R1
|
17:27.7
|
+5:35.9 +1:29.6 |