(Gy3) Rábaring RALLY Sprint /3 9.5 km, Rajt: 2021. május 9. 15:00
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy3 - szakasz eredmény
            | # | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.                                 | Vánsza Zsolt- Velenczei Ádám #88 SKODA | TURBO  | 6:49.11 |   83.6 | |
| 
                                    2.                                 | Vánsza Zsolt- Velenczei Ádám #1 SKODA | L2  | 6:50.08 | +0.97 +0.97 |   83.4   0.10 | 
| 
                                    3.                                 | Bakonyi Csaba #2 VW | L2  | 6:58.27 | +9.16 +8.19 |   81.8   0.96 | 
| 
                                    4.                                 | Biránti Lajos- Böröczky Gábor #3 VW | R6  | 6:58.76 | +9.65 +0.49 |   81.7   1.02 | 
| 
                                    5.                                 | Petercsák Zoltán- Papp Andor #7 MITSUBISHI | L2  | 7:00.40 | +11.29 +1.64 |   81.4   1.19 | 
| 
                                    6.                                 | Ungvári Péter- Ünnep András #4 BMW | R6  | 7:00.55 | +11.44 +0.15 |   81.3   1.20 | 
| 
                                    7.                                 | Bakonyi Csaba #91 VW | TURBO  | 7:02.96 | +13.85 +2.41 |   80.9   1.46 | 
| 
                                    8.                                 | Osváth Bence- Osváth Zsolt #5 BMW | R6  | 7:03.05 | +13.94 +0.09 |   80.8   1.47 | 
| 
                                    9.                                 | Huszár Roland- Gombás Bianka #9 BMW | R6  | 7:12.94 | +23.83 +9.89 |   79.0   2.51 | 
| 
                                    10.                                 | Dénes Miklós #43 LADA | R4  | 7:14.05 | +24.94 +1.11 |   78.8   2.63 | 
| 
                                    11.                                 | Biránti Dániel- Borbács Imre #104 VW | FWD  | 7:17.65 | +28.54 +3.60 |   78.1   3.00 | 
| 
                                    12.                                 | Baracsi Zsolt- Sóvágó Ádám #95 BMW | RWD  | 7:17.86 | +28.75 +0.21 |   78.1   3.03 | 
| 
                                    13.                                 | Gazdik László #6 MITSUBISHI | L2  | 7:18.83 | +29.72 +0.97 |   77.9   3.13 | 
| 
                                    14.                                 | Biránti Dániel- Borbács Imre #36 VW | R4  | 7:19.77 | +30.66 +0.94 |   77.8   3.23 | 
| 
                                    15.                                 | Bertalan Márton- Mózes Máté #94 KIA | TURBO  | 7:20.93 | +31.82 +1.16 |   77.6   3.35 | 
| 
                                    16.                                 | Bognár Dávid- Méreg Attila #117 SUZUKI | FWD  | 7:25.05 | +35.94 +4.12 |   76.8   3.78 | 
| 
                                    17.                                 | Leitner Tamás- Paudics Petra #47 HONDA | R3  | 7:25.27 | +36.16 +0.22 |   76.8   3.81 | 
| 
                                    18.                                 | Bertalan Márton- Mózes Máté #14 KIA | R6  | 7:25.80 | +36.69 +0.53 |   76.7   3.86 | 
| 
                                    19.                                 | Baracsi Zsolt- Sóvágó Ádám #22 BMW | R5  | 7:30.54 | +41.43 +4.74 |   75.9   4.36 | 
| 
                                    20.                                 | Hetyei Patrik- Pukler Dalma #24 BMW | R5  | 7:31.66 | +42.55 +1.12 |   75.7   4.48 | 
| 
                                    21.                                 | Bognár Dávid- Méreg Attila #71 SUZUKI | R2  | 7:33.78 | +44.67 +2.12 |   75.4   4.70 | 
| 
                                    22.                                 | Dombi Péter- Migács Krisztián #12 VW | R6  | 7:33.84 | +44.73 +0.06 |   75.4   4.71 | 
| 
                                    23.                                 | Barbalits Benjamin- Mészáros Dorottya #100 BMW | RWD  | 7:34.09 | +44.98 +0.25 |   75.3   4.73 | 
| 
                                    24.                                 | Nagy Gábor #60 LADA | L1  | 7:34.36 | +45.25 +0.27 |   75.3   4.76 | 
| 
                                    25.                                 | Kosztolányi László- Slájer Fanni #39 LADA | R4  | 7:34.81 | +45.70 +0.45 |   75.2   4.81 | 
| 
                                    26.                                 | Barbalits Benjamin- Mészáros Dorottya #29 BMW | R5  | 7:34.97 | +45.86 +0.16 |   75.2   4.83 | 
| 
                                    27.                                 | Kosztolányi László- Slájer Fanni #107 LADA | LADA  | 7:37.55 | +48.44 +2.58 |   74.7   5.10 | 
| 
                                    28.                                 | Simicska Attila- Pálinkás Rita #37 OPEL | R4  | 7:37.58 | +48.47 +0.03 |   74.7   5.10 | 
| 
                                    29.                                 | Englert Roland- Pájer Krisztián #27 BMW | R5  | 7:40.62 | +51.51 +3.04 |   74.2   5.42 | 
| 
                                    30.                                 | Németh Balázs- Máté András #15 VW | R6  | 7:42.17 | +53.06 +1.55 |   74.0   5.59 | 
| 
                                    31.                                 | Ifj.Mázi Ferenc- Mázi Bálint #64 LADA | R3  | 7:42.28 | +53.17 +0.11 |   74.0   5.60 | 
| 
                                    32.                                 | Gattringer Martin- Schwaiger Kerstin #62 LADA | R3  | 7:46.75 | +57.64 +4.47 |   73.3   6.07 | 
| 
                                    33.                                 | Lechner Johann- Kofler Mario #63 LADA | R3  | 7:46.98 | +57.87 +0.23 |   73.2   6.09 | 
| 
                                    34.                                 | Herczog Gábor- Mike Zsolt #112 LADA | LADA  | 7:47.19 | +58.08 +0.21 |   73.2   6.11 | 
| 
                                    35.                                 | Ifj.Mázi Ferenc- Mázi Bálint #116 LADA | LADA  | 7:47.53 | +58.42 +0.34 |   73.2   6.15 | 
| 
                                    36.                                 | Bognár Roland- Borsfai Dávid #118 SUZUKI | FWD  | 7:49.54 | +1:00.43 +2.01 |   72.8   6.36 | 
| 
                                    37.                                 | Tóth Benedek #74 SUZUKI | R2  | 7:52.77 | +1:03.66 +3.23 |   72.3   6.70 | 
| 
                                    38.                                 | Fenyvesi Péter #57 LADA | R3  | 7:52.94 | +1:03.83 +0.17 |   72.3   6.72 | 
| 
                                    39.                                 | Fehér Ádám- Tábori Bálint #56 LADA | R3  | 7:53.98 | +1:04.87 +1.04 |   72.2   6.83 | 
| 
                                    40.                                 | Csécsei József- Sindely Zsolt #98 BMW | RWD  | 7:54.57 | +1:05.46 +0.59 |   72.1   6.89 | 
| 
                                    41.                                 | Bognár Roland- Borsfai Dávid #72 SUZUKI | R2  | 7:54.90 | +1:05.79 +0.33 |   72.0   6.93 | 
| 
                                    42.                                 | Németh Bálint- Vass Gergely #28 BMW | R5  | 7:55.43 | +1:06.32 +0.53 |   71.9   6.98 | 
| 
                                    43.                                 | Hock András- Varga Kázmér #35 AUDI | R5/J  | 7:55.90 | +1:06.79 +0.47 |   71.9   7.03 | 
| 
                                    44.                                 | Csécsei József- Sindely Zsolt #26 BMW | R5  | 7:55.97 | +1:06.86 +0.07 |   71.9   7.04 | 
| 
                                    45.                                 | Németh Bálint- Vass Gergely #99 BMW | RWD  | 7:57.43 | +1:08.32 +1.46 |   71.6   7.19 | 
| 
                                    46.                                 | Oberling Attila- Oberling Dániel #75 SUZUKI | L1  | 7:57.93 | +1:08.82 +0.50 |   71.6   7.24 | 
| 
                                    47.                                 | Faltusz Dávid- Moher László #77 SKODA | R2/J  | 7:58.23 | +1:09.12 +0.30 |   71.5   7.28 | 
| 
                                    48.                                 | Gerencsér László- Fülei Attila #17 SEAT | R6  | 7:58.73 | +1:09.62 +0.50 |   71.4   7.33 | 
| 
                                    49.                                 | Zsejki Kornél- Markó Attila #31 BMW | R5/J  | 7:59.36 | +1:10.25 +0.63 |   71.3   7.39 | 
| 
                                    50.                                 | Pehely Balázs- Nedoba Gergely #38 OPEL | R4  | 8:00.37 | +1:11.26 +1.01 |   71.2   7.50 | 
| 
                                    51.                                 | Mészáros Áron #108 CITROEN | FWD  | 8:01.26 | +1:12.15 +0.89 |   71.1   7.59 | 
| 
                                    52.                                 | Tósoki Zsolt- Tósoki Gina #67 LADA | R3  | 8:02.87 | +1:13.76 +1.61 |   70.8   7.76 | 
| 
                                    53.                                 | Horváth Mátyás- Kalapács Zsolt #76 FIAT | L1  | 8:03.15 | +1:14.04 +0.28 |   70.8   7.79 | 
| 
                                    54.                                 | Révhelyi Péter- Ifj.Révhelyi Péter #34 BMW | R5  | 8:03.81 | +1:14.70 +0.66 |   70.7   7.86 | 
| 
                                    55.                                 | Horváth Mátyás- Kalapács Zsolt #123 FIAT | FWD  | 8:04.08 | +1:14.97 +0.27 |   70.6   7.89 | 
| 
                                    56.                                 | Németh Zoltán- Németh Gábor #30 BMW | R5  | 8:04.78 | +1:15.67 +0.70 |   70.5   7.97 | 
| 
                                    57.                                 | Herczog Gábor- Mike Zsolt #54 LADA | R3  | 8:05.35 | +1:16.24 +0.57 |   70.5   8.03 | 
| 
                                    58.                                 | Matúz Zoltán- Nerhaft Bence #79 SUZUKI | R2  | 8:06.06 | +1:16.95 +0.71 |   70.4   8.10 | 
| 
                                    59.                                 | Mészáros Áron #49 CITROEN | R3  | 8:06.40 | +1:17.29 +0.34 |   70.3   8.14 | 
| 
                                    60.                                 | Horváth Szabolcs- Kovács Bálint #55 LADA | R3  | 8:10.16 | +1:21.05 +3.76 |   69.8   8.53 | 
| 
                                    61.                                 | Soha Zsolt- Micskó Róbert #44 BMW | R4  | 8:10.80 | +1:21.69 +0.64 |   69.7   8.60 | 
| 
                                    62.                                 | Pichler Ádám- Osváth Bence #23 BMW | R5  | 8:11.14 | +1:22.03 +0.34 |   69.6   8.63 | 
| 
                                    63.                                 | Krausz Domonkos- Szántai Kármen #80 SUZUKI | R2  | 8:11.31 | +1:22.20 +0.17 |   69.6   8.65 | 
| 
                                    64.                                 | Révhelyi Péter- Ifj.Révhelyi Péter #103 BMW | RWD  | 8:11.39 | +1:22.28 +0.08 |   69.6   8.66 | 
| 
                                    65.                                 | Szalai Richard- Vaszari Dániel #20 AUDI | R6  | 8:19.05 | +1:29.94 +7.66 |   68.5   9.47 | 
| 
                                    66.                                 | Bátyi Barnabás- Bátyi Róbert #65 LADA | R3  | 8:22.66 | +1:33.55 +3.61 |   68.0   9.85 | 
| 
                                    67.                                 | Horváth Szabolcs- Kovács Bálint #113 LADA | LADA  | 8:23.25 | +1:34.14 +0.59 |   68.0   9.91 | 
| 
                                    68.                                 | Kacsora József- Tóth Balázs #19 AUDI | R6  | 8:24.59 | +1:35.48 +1.34 |   67.8  10.05 | 
| 
                                    69.                                 | Hock Edina- Hock Pál #126 AUDI | R5/J  | 8:25.13 | +1:36.02 +0.54 |   67.7  10.11 | 
| 
                                    70.                                 | Molnár Csaba- Hegyi Roland #40 BMW | R4  | 8:35.05 | +1:45.94 +9.92 |   66.4  11.15 | 
| 
                                    71.                                 | Modrovics Mónika- Horváth Róbert #51 HONDA | R3  | 8:35.16 | +1:46.05 +0.11 |   66.4  11.16 | 
| 
                                    72.                                 | Haissinger Péter- Némethi Richard #16 VW | R6  | 8:36.85 | +1:47.74 +1.69 |   66.2  11.34 | 
| 
                                    73.                                 | Posta Zoltán- Molnár Hajnalka #21 MERCEDES | R6  | 8:40.05 | +1:50.94 +3.20 |   65.8  11.68 | 
| 
                                    74.                                 | Szantbauer Miklós #124 LADA | LADA  | 8:43.71 | +1:54.60 +3.66 |   65.3  12.06 | 
| 
                                    75.                                 | Schmidt Ákos- Schmidt Balázs #46 LADA | R3  | 8:45.85 | +1:56.74 +2.14 |   65.0  12.29 | 
| 
                                    76.                                 | Schmidt Balázs- Schmidt Ákos #81 LADA | R3  | 8:48.77 | +1:59.66 +2.92 |   64.7  12.60 | 
| 
                                    77.                                 | Nagy Róbert- Nagy Cintia #45 OPEL | R4  | 8:49.64 | +2:00.53 +0.87 |   64.6  12.69 | 
| 
                                    78.                                 | Eördögh Gyula- Eödrögh Levente #70 AUDI | R3  | 8:54.56 | +2:05.45 +4.92 |   64.0  13.21 | 
| 
                                    79.                                 | Schmidt Ákos- Schmidt Balázs #122 LADA | LADA  | 9:01.22 | +2:12.11 +6.66 |   63.2  13.91 | 
| 
                                    80.                                 | Ürmös Tamás- Ürmös Gábor #86 TRABANT | R1  | 9:03.89 | +2:14.78 +2.67 |   62.9  14.19 | 
| 
                                    81.                                 | Zubó Dávid- Horesta József #85 TRABANT | R1  | 9:04.33 | +2:15.22 +0.44 |   62.8  14.23 | 
| 
                                    82.                                 | Szantbauer Miklós #82 LADA | R2  | 9:04.60 | +2:15.49 +0.27 |   62.8  14.26 | 
| 
                                    83.                                 | Balázs Kornél- Kiskuti Adrián #83 TRABANT | R1  | 9:06.14 | +2:17.03 +1.54 |   62.6  14.42 | 
| 
                                    84.                                 | Balázs Kornél- Kiskuti Adrián #128 TRABANT | FWD  | 9:10.88 | +2:21.77 +4.74 |   62.1  14.92 | 
| 
                                    85.                                 | Nagy Cintia- Nagy Róbert #125 OPEL | FWD  | 9:21.16 | +2:32.05 +10.28 |   60.9  16.01 | 
| 
                                    86.                                 | Eördögh Levente- Eördögh Gyula #127 AUDI | R3/J  | 9:23.44 | +2:34.33 +2.28 |   60.7  16.25 | 
| 
                                    87.                                 | Nagy Zoltán - Basas Zsolt #84 TRABANT | R1  | 9:27.15 | +2:38.04 +3.71 |   60.3  16.64 | 
| 
                                    88.                                 | Bognár Gábriel- Szántó Csaba #73 SUZUKI | R2  | 9:59.13 | +3:10.02 +31.98 |   57.1  20.00 | 
| 
                                    89.                                 | Horváth Bence- Nagy Imre #87 TRABANT | R1  | 11:25.20 | +4:36.09 +1:26.07 |   49.9  29.06 | 
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy3 - összetett eredmény
            | # | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.
                                     | Vánsza Zsolt- Velenczei Ádám #88 SKODA | TURBO  | 20:41.87 20.00 |   82.6 | |
| 
                                    2.
                                     | Vánsza Zsolt- Velenczei Ádám #1 SKODA | L2  | 20:57.72 10.00 | +15.85 +15.85 |   81.6   0.56 | 
| 
                                    3.
                                     | Ungvári Péter- Ünnep András #4 BMW | R6  | 21:09.44 | +27.57 +11.72 |   80.8   0.97 | 
| 
                                    4.
                                     | Biránti Lajos- Böröczky Gábor #3 VW | R6  | 21:10.54 | +28.67 +1.10 |   80.8   1.01 | 
| 
                                    5.
                                     | Bakonyi Csaba #2 VW | L2  | 21:16.95 | +35.08 +6.41 |   80.3   1.23 | 
| 
                                    6.
                                     | Petercsák Zoltán- Papp Andor #7 MITSUBISHI | L2  | 21:24.95 | +43.08 +8.00 |   79.8   1.51 | 
| 
                                    7.
                                     
                                      8. | Huszár Roland- Gombás Bianka #9 BMW | R6  | 21:44.25 | +1:02.38 +19.30 |   78.7   2.19 | 
| 
                                    8.
                                     
                                      11. | Bakonyi Csaba #91 VW | TURBO  | 21:44.86 30.00 | +1:02.99 +0.61 |   78.6   2.21 | 
| 
                                    9.
                                     | Osváth Bence- Osváth Zsolt #5 BMW | R6  | 21:45.02 20.00 | +1:03.15 +0.16 |   78.6   2.22 | 
| 
                                    10.
                                     | Baracsi Zsolt- Sóvágó Ádám #95 BMW | RWD  | 21:54.88 | +1:13.01 +9.86 |   78.0   2.56 | 
| 
                                    11.
                                     
                                      12. | Dénes Miklós #43 LADA | R4  | 21:59.16 | +1:17.29 +4.28 |   77.8   2.71 | 
| 
                                    12.
                                     
                                      13. | Biránti Dániel- Borbács Imre #36 VW | R4  | 22:05.97 | +1:24.10 +6.81 |   77.4   2.95 | 
| 
                                    13.
                                     
                                      15. | Leitner Tamás- Paudics Petra #47 HONDA | R3  | 22:22.60 | +1:40.73 +16.63 |   76.4   3.53 | 
| 
                                    14.
                                     
                                      16. | Bertalan Márton- Mózes Máté #14 KIA | R6  | 22:26.22 | +1:44.35 +3.62 |   76.2   3.66 | 
| 
                                    15.
                                     
                                      17. | Bognár Dávid- Méreg Attila #71 SUZUKI | R2  | 22:37.88 10.00 | +1:56.01 +11.66 |   75.6   4.07 | 
| 
                                    16.
                                     
                                      19. | Kosztolányi László- Slájer Fanni #107 LADA | LADA  | 22:48.11 | +2:06.24 +10.23 |   75.0   4.43 | 
| 
                                    17.
                                     
                                      20. | Barbalits Benjamin- Mészáros Dorottya #100 BMW | RWD  | 22:49.34 | +2:07.47 +1.23 |   74.9   4.47 | 
| 
                                    18.
                                     
                                      21. | Barbalits Benjamin- Mészáros Dorottya #29 BMW | R5  | 22:52.58 | +2:10.71 +3.24 |   74.7   4.59 | 
| 
                                    19.
                                     
                                      23. | Hetyei Patrik- Pukler Dalma #24 BMW | R5  | 22:58.41 | +2:16.54 +5.83 |   74.4   4.79 | 
| 
                                    20.
                                     
                                      22. | Englert Roland- Pájer Krisztián #27 BMW | R5  | 23:04.44 | +2:22.57 +6.03 |   74.1   5.00 | 
| 
                                    21.
                                     
                                      24. | Kosztolányi László- Slájer Fanni #39 LADA | R4  | 23:05.40 | +2:23.53 +0.96 |   74.1   5.04 | 
| 
                                    22.
                                     
                                      14. | Fenyvesi Péter #57 LADA | R3  | 23:18.88 30.00 | +2:37.01 +13.48 |   73.3   5.51 | 
| 
                                    23.
                                     
                                      26. | Gattringer Martin- Schwaiger Kerstin #62 LADA | R3  | 23:23.71 | +2:41.84 +4.83 |   73.1   5.68 | 
| 
                                    24.
                                     
                                      32. | Simicska Attila- Pálinkás Rita #37 OPEL | R4  | 23:23.87 | +2:42.00 +0.16 |   73.1   5.68 | 
| 
                                    25.
                                     
                                      30. | Ifj.Mázi Ferenc- Mázi Bálint #64 LADA | R3  | 23:25.11 | +2:43.24 +1.24 |   73.0   5.73 | 
| 
                                    26.
                                     
                                      31. | Lechner Johann- Kofler Mario #63 LADA | R3  | 23:30.68 | +2:48.81 +5.57 |   72.7   5.92 | 
| 
                                    27.
                                     
                                      39. | Nagy Gábor #60 LADA | L1  | 23:31.49 | +2:49.62 +0.81 |   72.7   5.95 | 
| 
                                    28.
                                     
                                      27. | Csécsei József- Sindely Zsolt #26 BMW | R5  | 23:33.83 | +2:51.96 +2.34 |   72.6   6.03 | 
| 
                                    29.
                                     | Csécsei József- Sindely Zsolt #98 BMW | RWD  | 23:36.39 | +2:54.52 +2.56 |   72.4   6.12 | 
| 
                                    30.
                                     
                                      34. | Ifj.Mázi Ferenc- Mázi Bálint #116 LADA | LADA  | 23:38.50 | +2:56.63 +2.11 |   72.3   6.20 | 
| 
                                    31.
                                     
                                      38. | Bognár Roland- Borsfai Dávid #118 SUZUKI | FWD  | 23:46.31 | +3:04.44 +7.81 |   71.9   6.47 | 
| 
                                    32.
                                     
                                      33. | Oberling Attila- Oberling Dániel #75 SUZUKI | L1  | 23:46.45 | +3:04.58 +0.14 |   71.9   6.48 | 
| 
                                    33.
                                     
                                      35. | Bognár Roland- Borsfai Dávid #72 SUZUKI | R2  | 23:47.56 | +3:05.69 +1.11 |   71.9   6.52 | 
| 
                                    34.
                                     
                                      58. | Gazdik László #6 MITSUBISHI | L2  | 23:50.50 | +3:08.63 +2.94 |   71.7   6.62 | 
| 
                                    35.
                                     
                                      37. | Németh Bálint- Vass Gergely #28 BMW | R5  | 23:51.60 | +3:09.73 +1.10 |   71.7   6.66 | 
| 
                                    36.
                                     
                                      57. | Bertalan Márton- Mózes Máté #94 KIA | TURBO  | 23:52.60 | +3:10.73 +1.00 |   71.6   6.69 | 
| 
                                    37.
                                     
                                      36. | Pehely Balázs- Nedoba Gergely #38 OPEL | R4  | 23:55.67 | +3:13.80 +3.07 |   71.5   6.80 | 
| 
                                    38.
                                     
                                      41. | Fehér Ádám- Tábori Bálint #56 LADA | R3  | 23:56.21 | +3:14.34 +0.54 |   71.4   6.82 | 
| 
                                    39.
                                     
                                      40. | Mészáros Áron #108 CITROEN | FWD  | 24:02.13 | +3:20.26 +5.92 |   71.1   7.03 | 
| 
                                    40.
                                     
                                      45. | Németh Bálint- Vass Gergely #99 BMW | RWD  | 24:07.12 | +3:25.25 +4.99 |   70.9   7.20 | 
| 
                                    41.
                                     
                                      42. | Dombi Péter- Migács Krisztián #12 VW | R6  | 24:07.20 1:00.00 | +3:25.33 +0.08 |   70.9   7.20 | 
| 
                                    42.
                                     
                                      46. | Faltusz Dávid- Moher László #77 SKODA | R2/J  | 24:10.42 | +3:28.55 +3.22 |   70.7   7.32 | 
| 
                                    43.
                                     | Herczog Gábor- Mike Zsolt #54 LADA | R3  | 24:11.01 | +3:29.14 +0.59 |   70.7   7.34 | 
| 
                                    44.
                                     
                                      47. | Horváth Mátyás- Kalapács Zsolt #76 FIAT | L1  | 24:18.40 | +3:36.53 +7.39 |   70.4   7.60 | 
| 
                                    45.
                                     
                                      48. | Tósoki Zsolt- Tósoki Gina #67 LADA | R3  | 24:18.95 | +3:37.08 +0.55 |   70.3   7.62 | 
| 
                                    46.
                                     
                                      49. | Matúz Zoltán- Nerhaft Bence #79 SUZUKI | R2  | 24:22.76 | +3:40.89 +3.81 |   70.1   7.75 | 
| 
                                    47.
                                     
                                      60. | Tóth Benedek #74 SUZUKI | R2  | 24:28.34 | +3:46.47 +5.58 |   69.9   7.95 | 
| 
                                    48.
                                     
                                      61. | Hock András- Varga Kázmér #35 AUDI | R5/J  | 24:31.73 10.00 | +3:49.86 +3.39 |   69.7   8.07 | 
| 
                                    49.
                                     
                                      55. | Révhelyi Péter- Ifj.Révhelyi Péter #103 BMW | RWD  | 24:40.26 | +3:58.39 +8.53 |   69.3   8.36 | 
| 
                                    50.
                                     
                                      56. | Soha Zsolt- Micskó Róbert #44 BMW | R4  | 24:40.51 | +3:58.64 +0.25 |   69.3   8.37 | 
| 
                                    51.
                                     
                                      68. | Herczog Gábor- Mike Zsolt #112 LADA | LADA  | 24:44.08 | +4:02.21 +3.57 |   69.1   8.50 | 
| 
                                    52.
                                     
                                      44. | Mészáros Áron #49 CITROEN | R3  | 24:44.12 30.00 | +4:02.25 +0.04 |   69.1   8.50 | 
| 
                                    53.
                                     
                                      65. | Németh Zoltán- Németh Gábor #30 BMW | R5  | 24:47.53 10.00 | +4:05.66 +3.41 |   69.0   8.62 | 
| 
                                    54.
                                     
                                      63. | Horváth Szabolcs- Kovács Bálint #55 LADA | R3  | 24:49.65 10.00 | +4:07.78 +2.12 |   68.9   8.69 | 
| 
                                    55.
                                     
                                      67. | Révhelyi Péter- Ifj.Révhelyi Péter #34 BMW | R5  | 24:50.46 | +4:08.59 +0.81 |   68.8   8.72 | 
| 
                                    56.
                                     
                                      52. | Zsejki Kornél- Markó Attila #31 BMW | R5/J  | 24:53.31 40.00 | +4:11.44 +2.85 |   68.7   8.82 | 
| 
                                    57.
                                     
                                      59. | Horváth Szabolcs- Kovács Bálint #113 LADA | LADA  | 24:57.11 | +4:15.24 +3.80 |   68.5   8.96 | 
| 
                                    58.
                                     
                                      71. | Horváth Mátyás- Kalapács Zsolt #123 FIAT | FWD  | 25:11.84 | +4:29.97 +14.73 |   67.9   9.47 | 
| 
                                    59.
                                     
                                      69. | Hock Edina- Hock Pál #126 AUDI | R5/J  | 25:29.66 | +4:47.79 +17.82 |   67.1  10.10 | 
| 
                                    60.
                                     
                                      72. | Szalai Richard- Vaszari Dániel #20 AUDI | R6  | 25:30.65 | +4:48.78 +0.99 |   67.0  10.13 | 
| 
                                    61.
                                     
                                      86. | Baracsi Zsolt- Sóvágó Ádám #22 BMW | R5  | 25:40.73 | +4:58.86 +10.08 |   66.6  10.49 | 
| 
                                    62.
                                     
                                      74. | Pichler Ádám- Osváth Bence #23 BMW | R5  | 25:40.98 30.00 | +4:59.11 +0.25 |   66.6  10.50 | 
| 
                                    63.
                                     
                                      80. | Gerencsér László- Fülei Attila #17 SEAT | R6  | 25:48.02 | +5:06.15 +7.04 |   66.3  10.74 | 
| 
                                    64.
                                     
                                      73. | Haissinger Péter- Némethi Richard #16 VW | R6  | 25:52.53 | +5:10.66 +4.51 |   66.1  10.90 | 
| 
                                    65.
                                     
                                      78. | Kacsora József- Tóth Balázs #19 AUDI | R6  | 26:07.22 | +5:25.35 +14.69 |   65.5  11.42 | 
| 
                                    66.
                                     
                                      93. | Biránti Dániel- Borbács Imre #104 VW | FWD  | 26:07.75 | +5:25.88 +0.53 |   65.4  11.43 | 
| 
                                    67.
                                     
                                      77. | Posta Zoltán- Molnár Hajnalka #21 MERCEDES | R6  | 26:18.80 | +5:36.93 +11.05 |   65.0  11.82 | 
| 
                                    68.
                                     
                                      75. | Schmidt Balázs- Schmidt Ákos #81 LADA | R3  | 26:19.12 | +5:37.25 +0.32 |   65.0  11.83 | 
| 
                                    69.
                                     
                                      76. | Nagy Róbert- Nagy Cintia #45 OPEL | R4  | 26:25.82 | +5:43.95 +6.70 |   64.7  12.07 | 
| 
                                    70.
                                     
                                      83. | Molnár Csaba- Hegyi Roland #40 BMW | R4  | 26:33.13 | +5:51.26 +7.31 |   64.4  12.32 | 
| 
                                    71.
                                     
                                      95. | Németh Balázs- Máté András #15 VW | R6  | 26:34.70 | +5:52.83 +1.57 |   64.3  12.38 | 
| 
                                    72.
                                     
                                      82. | Szantbauer Miklós #124 LADA | LADA  | 26:41.28 | +5:59.41 +6.58 |   64.1  12.61 | 
| 
                                    73.
                                     
                                      66. | Bognár Gábriel- Szántó Csaba #73 SUZUKI | R2  | 26:45.42 | +6:03.55 +4.14 |   63.9  12.76 | 
| 
                                    74.
                                     
                                      91. | Krausz Domonkos- Szántai Kármen #80 SUZUKI | R2  | 26:52.61 | +6:10.74 +7.19 |   63.6  13.01 | 
| 
                                    75.
                                     
                                      84. | Eördögh Gyula- Eödrögh Levente #70 AUDI | R3  | 26:54.05 | +6:12.18 +1.44 |   63.6  13.06 | 
| 
                                    76.
                                     
                                      81. | Szantbauer Miklós #82 LADA | R2  | 26:59.07 | +6:17.20 +5.02 |   63.4  13.24 | 
| 
                                    77.
                                     
                                      85. | Schmidt Ákos- Schmidt Balázs #122 LADA | LADA  | 27:10.86 | +6:28.99 +11.79 |   62.9  13.65 | 
| 
                                    78.
                                     
                                      94. | Modrovics Mónika- Horváth Róbert #51 HONDA | R3  | 27:26.22 | +6:44.35 +15.36 |   62.3  14.19 | 
| 
                                    79.
                                     
                                      87. | Balázs Kornél- Kiskuti Adrián #83 TRABANT | R1  | 27:30.20 | +6:48.33 +3.98 |   62.2  14.33 | 
| 
                                    80.
                                     
                                      89. | Ürmös Tamás- Ürmös Gábor #86 TRABANT | R1  | 27:34.23 | +6:52.36 +4.03 |   62.0  14.47 | 
| 
                                    81.
                                     
                                      88. | Balázs Kornél- Kiskuti Adrián #128 TRABANT | FWD  | 27:39.34 | +6:57.47 +5.11 |   61.8  14.65 | 
| 
                                    82.
                                     
                                      97. | Zubó Dávid- Horesta József #85 TRABANT | R1  | 28:00.60 | +7:18.73 +21.26 |   61.0  15.39 | 
| 
                                    83.
                                     
                                      90. | Nagy Zoltán - Basas Zsolt #84 TRABANT | R1  | 28:03.54 | +7:21.67 +2.94 |   60.9  15.50 | 
| 
                                    84.
                                     
                                      92. | Nagy Cintia- Nagy Róbert #125 OPEL | FWD  | 28:09.31 | +7:27.44 +5.77 |   60.7  15.70 | 
| 
                                    85.
                                     
                                      96. | Eördögh Levente- Eördögh Gyula #127 AUDI | R3/J  | 28:26.85 10.00 | +7:44.98 +17.54 |   60.1  16.32 | 
| 
                                    86.
                                     
                                      99. | Schmidt Ákos- Schmidt Balázs #46 LADA | R3  | 29:51.88 30.00 | +9:10.01 +1:25.03 |   57.3  19.30 | 
| 
                                    87.
                                     
                                      100. | Horváth Bence- Nagy Imre #87 TRABANT | R1  | 32:40.28 | +11:58.41 +2:48.40 |   52.3  25.21 | 
| 
                                    88.
                                     
                                      101. | Bátyi Barnabás- Bátyi Róbert #65 LADA | R3  | 34:03.34 | +13:21.47 +1:23.06 |   50.2  28.12 | 
Büntetések (7)
    | Gyors | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | büntetés oka | 
| Gy3 | Osváth Bence- Osváth Zsolt #5 BMW | R6  | 10.00 | 
| Gy3 | Dombi Péter- Migács Krisztián #12 VW | R6  | 30.00 | 
| Gy3 | Zsejki Kornél- Markó Attila #31 BMW | R5/J  | 30.00 | 
| Gy3 | Mészáros Áron #49 CITROEN | R3  | 30.00 | 
| Gy3 | Fenyvesi Péter #57 LADA | R3  | 30.00 | 
| Gy3 | Vánsza Zsolt- Velenczei Ádám #88 SKODA | TURBO  | 10.00 | 
| Gy3 | Eördögh Levente- Eördögh Gyula #127 AUDI | R3/J  | 10.00 | 

