(Gy5)
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy5 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy5 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
id. Mészáros Attila
#10 Gokart
|
11 |
1:49.36
|
|
2.
|
Fejes Norbert
#7 Birel
|
11 |
1:49.83
|
+0.47 +0.47 |
3.
|
Bózsa Gergő
#4 Top-kart Honda
|
10 |
1:52.02
|
+2.66 +2.19 |
4.
|
Szollár Norbert
#45 Suzuki
|
3 |
1:52.76
|
+3.40 +0.74 |
5.
|
Bognár Laszló
#6 Gokart Honda 125
|
11 |
1:53.41
|
+4.05 +0.65 |
6.
|
Todero Zoltán
#98 Wartburg Proto
|
6 |
1:53.64
|
+4.28 +0.23 |
7.
|
ifj. Mészáros Attila
#1 Gokart
|
10 |
1:54.06
|
+4.70 +0.42 |
8.
|
Ender Attila
#87 BMW E46
|
5 |
1:54.84
|
+5.48 +0.78 |
9.
|
Tóth Gergely
#46 Mazda 323 GT
|
3 |
1:56.59
|
+7.23 +1.75 |
10.
|
Till István
#31 Citroen Saxo
|
2 |
1:58.00
|
+8.64 +1.41 |
11.
|
Hodoscsek Zoltán
#84 BMW E36 compact
|
5 |
1:58.24
|
+8.88 +0.24 |
12.
|
Papp Zoltán
#30 Austin Mini
|
2 |
1:59.12
|
+9.76 +0.88 |
13.
|
Cserveni Kornél
#96 Lada 1300
|
6 |
1:59.24
|
+9.88 +0.12 |
14.
|
Szabados Tamás
#90 BMW E36
|
5 |
1:59.65
|
+10.29 +0.41 |
15.
|
Németh “8V” Péter
#75 Citroen Saxo
|
4 |
2:00.10
|
+10.74 +0.45 |
16.
|
Radványi Dávid
#99 VW Golf
|
3 |
2:01.06
|
+11.70 +0.96 |
17.
|
Váry Kovács Gergő
#83 Mazda MX5
|
4 |
2:01.06
|
+11.70 |
18.
|
Ambrus Krisztián
#3 Gokart
|
10 |
2:02.08
|
+12.72 +1.02 |
19.
|
Szilágyi Zoltàn
#44 BMW
|
3 |
2:02.96
|
+13.60 +0.88 |
20.
|
Biros Adrián
#32 Citroen C2
|
3 |
2:03.21
|
+13.85 +0.25 |
21.
|
Bognár Roland
#12 Gokart Honda 125
|
11 |
2:04.03
|
+14.67 +0.82 |
22.
|
Török István
#48 Honda Civic
|
3 |
2:04.51
|
+15.15 +0.48 |
23.
|
Angler Máté
#11 Gokart CGR
|
11 |
2:05.04
|
+15.68 +0.53 |
24.
|
Erik Kányai
#88 BMW
|
5 |
2:05.13
|
+15.77 +0.09 |
25.
|
Hidasi Krisztián
#68 Renault Megane Coupe 1.9DTI
|
4 |
2:07.34
|
+17.98 +2.21 |
26.
|
Máté Róbert
#73 Honda CRZ Hybrid
|
4 |
2:07.74
|
+18.38 +0.40 |
27.
|
Szalay Milán
#93 BMW
|
5 |
2:07.81
|
+18.45 +0.07 |
28.
|
Mulicz László Csuri
#100 Suzuki Swift
|
1 |
2:08.71
|
+19.35 +0.90 |
29.
|
Angler Noel
#5 Gokart Birel Art
|
10 |
2:09.65
|
+20.29 +0.94 |
30.
|
Mogyorósi Zoltán
#74 Lada 2107
|
8 |
2:09.91
|
+20.55 +0.26 |
31.
|
Németh Balázs
#60 Lada 21011
|
8 |
2:10.33
|
+20.97 +0.42 |
32.
|
Illés Zoltán
#18 Trabant
|
1 |
2:11.60
|
+22.24 +1.27 |
33.
|
Rinenbach Attila
#77 BMW e30
|
4 |
2:11.65
|
+22.29 +0.05 |
34.
|
Mikina Péter
#76 BMW E36
|
5 |
2:12.86
|
+23.50 +1.21 |
35.
|
Varga Zsolt
#82 Opel Corsa B
|
4 |
2:12.90
|
+23.54 +0.04 |
36.
|
Király Gábor
#55 Lada 2107
|
8 |
2:14.09
|
+24.73 +1.19 |
37.
|
Kacsora József
#71 Audi TT
|
4 |
2:14.64
|
+25.28 +0.55 |
38.
|
Dicső Dominik
#14 Mercedes c320
|
7 |
2:15.14
|
+25.78 +0.50 |
39.
|
Huzián Lilla
#21 BMW 318 Ti compact
|
9 |
2:15.26
|
+25.90 +0.12 |
40.
|
Tisza Ákos
#91 BMW
|
5 |
2:15.36
|
+26.00 +0.10 |
41.
|
Sugár Gábor
#86 BMW 2.5
|
5 |
2:15.72
|
+26.36 +0.36 |
42.
|
Dudás Vig József Dudi
#17 Suzuki
|
1 |
2:15.76
|
+26.40 +0.04 |
43.
|
Pap Győző
#62 Lada 2107
|
8 |
2:15.90
|
+26.54 +0.14 |
44.
|
Bagyinszky János
#52 Lada
|
8 |
2:16.18
|
+26.82 +0.28 |
45.
|
Koplanyi Zoltán
#39 Alfa Romeo 147
|
3 |
2:16.26
|
+26.90 +0.08 |
46.
|
Fejes Zsolt
#37 Honda Civic
|
3 |
2:16.48
|
+27.12 +0.22 |
47.
|
Török Károly
#80 Mazda MX5
|
4 |
2:17.15
|
+27.79 +0.67 |
48.
|
Réb Krisztián
#65 Lada
|
8 |
2:17.17
|
+27.81 +0.02 |
49.
|
Szabados Dávid
#63 Lada 2105
|
8 |
2:17.32
|
+27.96 +0.15 |
50.
|
Marthy Huba
#28 Suzuki Swift
|
2 |
2:17.66
|
+28.30 +0.34 |
51.
|
Nyisztor Szabolcs
#29 Fiat Punto
|
2 |
2:18.84
|
+29.48 +1.18 |
52.
|
Kovács Balázs
#27 Suzuki Swift
|
2 |
2:20.09
|
+30.73 +1.25 |
53.
|
Pintér Tamás
#94 BMW E36
|
5 |
2:20.25
|
+30.89 +0.16 |
54.
|
Hetesi Gábor
#49 VW Polo
|
3 |
2:20.82
|
+31.46 +0.57 |
55.
|
Juhász Judit Lilla
#23 Mercedes C 2.3
|
9 |
2:20.90
|
+31.54 +0.08 |
56.
|
Bőczin Ármin
#15 BMW E36 330i
|
7 |
2:21.36
|
+32.00 +0.46 |
57.
|
Erdész Gábor
#64 Lada 2101
|
8 |
2:21.55
|
+32.19 +0.19 |
58.
|
Farkas-Böröcfi Gábor
#36 Fiat Stilo
|
3 |
2:21.60
|
+32.24 +0.05 |
59.
|
Kövy Gábor
#58 Lada 2102 kombi
|
8 |
2:21.99
|
+32.63 +0.39 |
60.
|
Hannl Patrik
#67 Lada VFTS
|
4 |
2:22.73
|
+33.37 +0.74 |
61.
|
Bősz Imre
#50 Lada 2101
|
8 |
2:23.35
|
+33.99 +0.62 |
62.
|
Kovács Félix
#2 Gokart
|
10 |
2:23.43
|
+34.07 +0.08 |
63.
|
Németh Martin
#61 Lada 2107
|
8 |
2:23.88
|
+34.52 +0.45 |
64.
|
Sugár Mátyás
#95 BMW
|
5 |
2:24.02
|
+34.66 +0.14 |
65.
|
Bíró Patrik
#34 Subaru Justy
|
3 |
2:24.48
|
+35.12 +0.46 |
66.
|
Horváth Kinga Zsófia
#25 Suzuki Swift 1.0
|
9 |
2:25.13
|
+35.77 +0.65 |
67.
|
Subert Károly Dániel
#85 BMW E36
|
4 |
2:25.43
|
+36.07 +0.30 |
68.
|
H. Mariann
#24 Lada 2107
|
9 |
2:26.73
|
+37.37 +1.30 |
69.
|
Kurdi József
#41 Lada 2101
|
3 |
2:26.75
|
+37.39 +0.02 |
70.
|
Klausz János
#38 Lada 2105
|
3 |
2:26.87
|
+37.51 +0.12 |
71.
|
Resál Martin
#13 Opel
|
7 |
2:27.28
|
+37.92 +0.41 |
72.
|
Dobosi Csanád
#66 BMW e36
|
4 |
2:27.43
|
+38.07 +0.15 |
73.
|
Horváth Balázs
#69 BMW E36 sedan
|
4 |
2:27.58
|
+38.22 +0.15 |
74.
|
Eisler Kornél
#53 Lada 2107
|
8 |
2:28.25
|
+38.89 +0.67 |
75.
|
Antal Gábor
#33 Lada 2107
|
3 |
2:28.93
|
+39.57 +0.68 |
76.
|
Boros Zoltán
#35 Lada 2101
|
3 |
2:29.97
|
+40.61 +1.04 |
77.
|
Hetesi Júlia
#22 VW Polo
|
9 |
2:29.98
|
+40.62 +0.01 |
78.
|
Ujlaki László
#9 Gokart Cagiva
|
11 |
2:30.55
|
+41.19 +0.57 |
79.
|
Huzián József
#70 BMW 318TI Compact
|
4 |
2:30.68
|
+41.32 +0.13 |
80.
|
Virág Csongor
#92 BMW
|
5 |
2:31.04
|
+41.68 +0.36 |
81.
|
Sütő Attila
#43 Lada 2101
|
3 |
2:32.56
|
+43.20 +1.52 |
82.
|
Pentz Thomas
#51 Lada
|
8 |
2:36.96
|
+47.60 +4.40 |
83.
|
Niedetzky Csaba
#97 Trabant Cabrio
|
6 |
2:38.55
|
+49.19 +1.59 |
84.
|
Kovácsevics János
#57 Lada VFTS
|
8 |
2:40.43
|
+51.07 +1.88 |
85.
|
Tóth Patrik
#47 Lada 2105-3
|
3 |
2:43.62
|
+54.26 +3.19 |
86.
|
Iványi Zoltán
#89 BMW E36 e36
|
5 |
2:46.65
|
+57.29 +3.03 |
87.
|
Klausz Dániel János
#56 Lada 2105
|
8 |
2:54.13
|
+1:04.77 +7.48 |
88.
|
Tóth Balázs
#79 Lada 2101
|
8 |
2:54.91
|
+1:05.55 +0.78 |