(Gy2)
eredmenyek.hu - T2.0 - Gy2 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Vida Péter #83 Peugeot 208 R2
|
T2.0 |
3:53.23 | |
2.
|
Rácz Gábor #155 Lada VFTS
|
T2.0 |
3:53.45 | +0.22 +0.22 |
3.
|
Furák Ádám #61 Lada VFTS
|
T2.0 |
3:55.77 | +2.54 +2.32 |
4.
|
Kaposznyák Mihály #26 Honda Civic EP3
|
T2.0 |
4:12.00 | +18.77 +16.23 |
5.
|
Balogh Elek #15 Toyota MR2
|
T2.0 |
4:18.60 | +25.37 +6.60 |
6.
|
Kerekes Bence #49 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:20.48 | +27.25 +1.88 |
7.
|
Borbély Mihály #21 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:21.11 | +27.88 +0.63 |
8.
|
Szabadi János #89 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:21.58 | +28.35 +0.47 |
9.
|
Kiss Levente #24 Lada 2101
|
T2.0 |
4:22.19 | +28.96 +0.61 |
10.
|
Kovács Balázs #54 Toyota Celica T20
|
T2.0 |
4:24.77 | +31.54 +2.58 |
11.
|
Magyar Levente #95 Lada 2101
|
T2.0 |
4:27.91 | +34.68 +3.14 |
12.
|
Tóth Tibor #74 VW Golf Mk1
|
T2.0 |
4:30.76 | +37.53 +2.85 |
13.
|
Halász Tibor #45 Opel Vectra
|
T2.0 |
4:43.91 | +50.68 +13.15 |
14.
|
Luczó János #72 Lada 2107
|
T2.0 |
4:45.96 | +52.73 +2.05 |
15.
|
Kiss Péter #40 VW Golf Mk2
|
T2.0 |
4:54.32 | +1:01.09 +8.36 |
16.
|
Barcsák Péter #19 BMW E30 320i
|
T2.0 |
5:09.75 | +1:16.52 +15.43 |
eredmenyek.hu - T2.0 - Gy2 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Furák Ádám
#61 Lada VFTS
|
T2.0 |
7:48.54
|
|
2.
|
Vida Péter
#83 Peugeot 208 R2
|
T2.0 |
7:54.49
|
+5.95 +5.95 |
3.
5.
|
Rácz Gábor
#155 Lada VFTS
|
T2.0 |
8:06.79
|
+18.25 +12.30 |
4.
3.
|
Balogh Elek
#15 Toyota MR2
|
T2.0 |
8:21.99
|
+33.45 +15.20 |
5.
4.
|
Kiss Levente
#24 Lada 2101
|
T2.0 |
8:26.50
|
+37.96 +4.51 |
6.
8.
|
Kaposznyák Mihály
#26 Honda Civic EP3
|
T2.0 |
8:34.03
|
+45.49 +7.53 |
7.
6.
|
Kerekes Bence
#49 Lada VFTS
|
T2.0 |
8:36.33
|
+47.79 +2.30 |
8.
7.
|
Borbély Mihály
#21 Lada VFTS
|
T2.0 |
8:40.36
|
+51.82 +4.03 |
9.
11.
|
Szabadi János
#89 Lada VFTS
|
T2.0 |
8:55.14
|
+1:06.60 +14.78 |
10.
13.
|
Kovács Balázs
#54 Toyota Celica T20
|
T2.0 |
9:03.70
|
+1:15.16 +8.56 |
11.
12.
|
Tóth Tibor
#74 VW Golf Mk1
|
T2.0 |
9:04.74
|
+1:16.20 +1.04 |
12.
10.
|
Halász Tibor
#45 Opel Vectra
|
T2.0 |
9:13.15
|
+1:24.61 +8.41 |
13.
14.
|
Magyar Levente
#95 Lada 2101
|
T2.0 |
9:14.08
|
+1:25.54 +0.93 |
14.
9.
|
Kiss Péter
#40 VW Golf Mk2
|
T2.0 |
9:22.30
|
+1:33.76 +8.22 |
15.
|
Luczó János
#72 Lada 2107
|
T2.0 |
9:39.00
|
+1:50.46 +16.70 |
16.
|
Barcsák Péter
#19 BMW E30 320i
|
T2.0 |
10:06.99
|
+2:18.45 +27.99 |