(Gy3)
eredmenyek.hu - T2.0 - Gy3 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Furák Ádám #61 Lada VFTS
|
T2.0 |
3:47.61 | |
2.
|
Vida Péter #83 Peugeot 208 R2
|
T2.0 |
3:47.79 | +0.18 +0.18 |
3.
|
Rácz Gábor #155 Lada VFTS
|
T2.0 |
3:50.68 | +3.07 +2.89 |
4.
|
Balogh Elek #15 Toyota MR2
|
T2.0 |
3:58.27 | +10.66 +7.59 |
5.
|
Kiss Levente #24 Lada 2101
|
T2.0 |
3:59.22 | +11.61 +0.95 |
6.
|
Kaposznyák Mihály #26 Honda Civic EP3
|
T2.0 |
4:00.82 | +13.21 +1.60 |
7.
|
Borbély Mihály #21 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:06.86 | +19.25 +6.04 |
8.
|
Kerekes Bence #49 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:12.07 | +24.46 +5.21 |
9.
|
Kovács Balázs #54 Toyota Celica T20
|
T2.0 |
4:19.60 | +31.99 +7.53 |
10.
|
Halász Tibor #45 Opel Vectra
|
T2.0 |
4:20.29 | +32.68 +0.69 |
11.
|
Kiss Péter #40 VW Golf Mk2
|
T2.0 |
4:21.50 | +33.89 +1.21 |
12.
|
Tóth Tibor #74 VW Golf Mk1
|
T2.0 |
4:21.74 | +34.13 +0.24 |
13.
|
Szabadi János #89 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:27.10 | +39.49 +5.36 |
14.
|
Magyar Levente #95 Lada 2101
|
T2.0 |
4:33.24 | +45.63 +6.14 |
15.
|
Luczó János #72 Lada 2107
|
T2.0 |
4:43.07 | +55.46 +9.83 |
16.
|
Barcsák Péter #19 BMW E30 320i
|
T2.0 |
5:04.38 | +1:16.77 +21.31 |
eredmenyek.hu - T2.0 - Gy3 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Furák Ádám
#61 Lada VFTS
|
T2.0 |
11:36.15
|
|
2.
|
Vida Péter
#83 Peugeot 208 R2
|
T2.0 |
11:42.28
|
+6.13 +6.13 |
3.
|
Rácz Gábor
#155 Lada VFTS
|
T2.0 |
11:57.47
|
+21.32 +15.19 |
4.
|
Balogh Elek
#15 Toyota MR2
|
T2.0 |
12:20.26
|
+44.11 +22.79 |
5.
|
Kiss Levente
#24 Lada 2101
|
T2.0 |
12:25.72
|
+49.57 +5.46 |
6.
|
Kaposznyák Mihály
#26 Honda Civic EP3
|
T2.0 |
12:34.85
|
+58.70 +9.13 |
7.
8.
|
Borbély Mihály
#21 Lada VFTS
|
T2.0 |
12:47.22
|
+1:11.07 +12.37 |
8.
7.
|
Kerekes Bence
#49 Lada VFTS
|
T2.0 |
12:48.40
|
+1:12.25 +1.18 |
9.
|
Szabadi János
#89 Lada VFTS
|
T2.0 |
13:22.24
|
+1:46.09 +33.84 |
10.
|
Kovács Balázs
#54 Toyota Celica T20
|
T2.0 |
13:23.30
|
+1:47.15 +1.06 |
11.
|
Tóth Tibor
#74 VW Golf Mk1
|
T2.0 |
13:26.48
|
+1:50.33 +3.18 |
12.
|
Halász Tibor
#45 Opel Vectra
|
T2.0 |
13:33.44
|
+1:57.29 +6.96 |
13.
14.
|
Kiss Péter
#40 VW Golf Mk2
|
T2.0 |
13:43.80
|
+2:07.65 +10.36 |
14.
13.
|
Magyar Levente
#95 Lada 2101
|
T2.0 |
13:47.32
|
+2:11.17 +3.52 |
15.
|
Luczó János
#72 Lada 2107
|
T2.0 |
14:22.07
|
+2:45.92 +34.75 |
16.
|
Barcsák Péter
#19 BMW E30 320i
|
T2.0 |
15:11.37
|
+3:35.22 +49.30 |