(Gy1)
eredmenyek.hu - T2.0 - Gy1 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Furák Ádám #61 Lada VFTS
|
T2.0 |
3:52.77 | |
2.
|
Vida Péter #83 Peugeot 208 R2
|
T2.0 |
4:01.26 | +8.49 +8.49 |
3.
|
Balogh Elek #15 Toyota MR2
|
T2.0 |
4:03.39 | +10.62 +2.13 |
4.
|
Kiss Levente #24 Lada 2101
|
T2.0 |
4:04.31 | +11.54 +0.92 |
5.
|
Rácz Gábor #155 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:13.34 | +20.57 +9.03 |
6.
|
Kerekes Bence #49 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:15.85 | +23.08 +2.51 |
7.
|
Borbély Mihály #21 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:19.25 | +26.48 +3.40 |
8.
|
Kaposznyák Mihály #26 Honda Civic EP3
|
T2.0 |
4:22.03 | +29.26 +2.78 |
9.
|
Kiss Péter #40 VW Golf Mk2
|
T2.0 |
4:27.98 | +35.21 +5.95 |
10.
|
Halász Tibor #45 Opel Vectra
|
T2.0 |
4:29.24 | +36.47 +1.26 |
11.
|
Szabadi János #89 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:33.56 | +40.79 +4.32 |
12.
|
Tóth Tibor #74 VW Golf Mk1
|
T2.0 |
4:33.98 | +41.21 +0.42 |
13.
|
Kovács Balázs #54 Toyota Celica T20
|
T2.0 |
4:38.93 | +46.16 +4.95 |
14.
|
Magyar Levente #95 Lada 2101
|
T2.0 |
4:46.17 | +53.40 +7.24 |
15.
|
Luczó János #72 Lada 2107
|
T2.0 |
4:53.04 | +1:00.27 +6.87 |
16.
|
Barcsák Péter #19 BMW E30 320i
|
T2.0 |
4:57.24 | +1:04.47 +4.20 |
eredmenyek.hu - T2.0 - Gy1 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. |
1.
|
Furák Ádám
#61 Lada VFTS
|
T2.0 |
3:52.77
|
|
2.
|
Vida Péter
#83 Peugeot 208 R2
|
T2.0 |
4:01.26
|
+8.49 +8.49 |
3.
|
Balogh Elek
#15 Toyota MR2
|
T2.0 |
4:03.39
|
+10.62 +2.13 |
4.
|
Kiss Levente
#24 Lada 2101
|
T2.0 |
4:04.31
|
+11.54 +0.92 |
5.
|
Rácz Gábor
#155 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:13.34
|
+20.57 +9.03 |
6.
|
Kerekes Bence
#49 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:15.85
|
+23.08 +2.51 |
7.
|
Borbély Mihály
#21 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:19.25
|
+26.48 +3.40 |
8.
|
Kaposznyák Mihály
#26 Honda Civic EP3
|
T2.0 |
4:22.03
|
+29.26 +2.78 |
9.
|
Kiss Péter
#40 VW Golf Mk2
|
T2.0 |
4:27.98
|
+35.21 +5.95 |
10.
|
Halász Tibor
#45 Opel Vectra
|
T2.0 |
4:29.24
|
+36.47 +1.26 |
11.
|
Szabadi János
#89 Lada VFTS
|
T2.0 |
4:33.56
|
+40.79 +4.32 |
12.
|
Tóth Tibor
#74 VW Golf Mk1
|
T2.0 |
4:33.98
|
+41.21 +0.42 |
13.
|
Kovács Balázs
#54 Toyota Celica T20
|
T2.0 |
4:38.93
|
+46.16 +4.95 |
14.
|
Magyar Levente
#95 Lada 2101
|
T2.0 |
4:46.17
|
+53.40 +7.24 |
15.
|
Luczó János
#72 Lada 2107
|
T2.0 |
4:53.04
|
+1:00.27 +6.87 |
16.
|
Barcsák Péter
#19 BMW E30 320i
|
T2.0 |
4:57.24
|
+1:04.47 +4.20 |