(Gy2) 2.futam 1 km
AbszolútI. kategóriaII. kategóriaIII. kategóriaIV. kategóriaIX. kategóriaV. kategóriaVI. kategóriaVII. kategóriaVIII. kategóriaX. kategóriaXI. kategóriaXII. kategóriaXIII. kategória
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy2 - szakasz eredmény
            | # | versenyző #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.                                 | Pécsvári József Alex #104 Gokart Monsterkart | VI. kategória  | 1:49.90 |   32.8 | |
| 
                                    2.                                 | Szollár Norbert #57 Suzuki | III. kategória  | 1:52.00 | +2.10 +2.10 |   32.1   2.10 | 
| 
                                    3.                                 | Váry Kovács Gergő #67 Mazda MX-5 | IV. kategória  | 1:55.10 | +5.20 +3.10 |   31.3   5.20 | 
| 
                                    4.                                 | Cserveni Kornél #103 Lada 21013s | VI. kategória  | 1:55.60 | +5.70 +0.50 |   31.1   5.70 | 
| 
                                    5.                                 | Tóth Gergely #56 Mazda 323GT | III. kategória  | 1:57.60 | +7.70 +2.00 |   30.6   7.70 | 
| 
                                    6.                                 | Marx András #47 VW Lupo | III. kategória  | 1:57.90 | +8.00 +0.30 |   30.5   8.00 | 
| 
                                    7.                                 | Kovács Tamás #105 Trabant  750 GSX-R | VI. kategória  | 1:58.30 | +8.40 +0.40 |   30.4   8.40 | 
| 
                                    8.                                 | Ender Attila #102 BMW E36 | V. kategória  | 1:58.70 | +8.80 +0.40 |   30.3   8.80 | 
| 
                                    9.                                 | Pathy Dániel #36 Trabant | I. kategória  | 1:59.80 | +9.90 +1.10 |   30.1   9.90 | 
| 
                                    10.                                 | Papp Zoltán #25 Austin mini | II. kategória  | 2:00.40 | +10.50 +0.60 |   29.9  10.50 | 
| 
                                    11.                                 | Tisza Ákos #101 Citroen Saxo | V. kategória  | 2:00.60 | +10.70 +0.20 |   29.9  10.70 | 
| 
                                    =                                 | Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI | II. kategória  | 2:00.60 | +10.70 |   29.9  10.70 | 
| 
                                    13.                                 | Mulicz László #37 Hyundai I20N | XIII. kategória  | 2:00.80 | +10.90 +0.20 |   29.8  10.90 | 
| 
                                    14.                                 | Szalay Milán #99 BMW E36 | V. kategória  | 2:01.00 | +11.10 +0.20 |   29.8  11.10 | 
| 
                                    15.                                 | Bózsa Gergő #1 Top-kart Bison | XI. kategória  | 2:02.00 | +12.10 +1.00 |   29.5  12.10 | 
| 
                                    16.                                 | Török István #54 Honda Civic | III. kategória  | 2:03.90 | +14.00 +1.90 |   29.1  14.00 | 
| 
                                    17.                                 | Pazaurek János #97 MINI COOPER S | V. kategória  | 2:04.40 | +14.50 +0.50 |   28.9  14.50 | 
| 
                                    18.                                 | Váradi Zoltán #55 Renault Clio | III. kategória  | 2:04.70 | +14.80 +0.30 |   28.9  14.80 | 
| 
                                    19.                                 | Laczkó Csongor #35 Suzuki | XIII. kategória  | 2:04.80 | +14.90 +0.10 |   28.8  14.90 | 
| 
                                    20.                                 | Biros Adrián #51 Citroen C2 | III. kategória  | 2:05.10 | +15.20 +0.30 |   28.8  15.20 | 
| 
                                    21.                                 | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória  | 2:06.00 | +16.10 +0.90 |   28.6  16.10 | 
| 
                                    22.                                 | Pugner Norbert #64 BMW | IV. kategória  | 2:06.10 | +16.20 +0.10 |   28.5  16.20 | 
| 
                                    23.                                 | Takács László Mátyás #60 MG ZR 160 | IV. kategória  | 2:06.40 | +16.50 +0.30 |   28.5  16.50 | 
| 
                                    24.                                 | Pathy László #21 Trabant | I. kategória  | 2:06.70 | +16.80 +0.30 |   28.4  16.80 | 
| 
                                    25.                                 | Török Károly #38 Mazda mx5 | XIII. kategória  | 2:06.80 | +16.90 +0.10 |   28.4  16.90 | 
| 
                                    26.                                 | Fejes Norbert #5 Birel | XII. kategória  | 2:06.90 | +17.00 +0.10 |   28.4  17.00 | 
| 
                                    27.                                 | Marx József #39 Volkswagen Lupo | III. kategória  | 2:07.30 | +17.40 +0.40 |   28.3  17.40 | 
| 
                                    28.                                 | Pap Győző #89 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:08.10 | +18.20 +0.80 |   28.1  18.20 | 
| 
                                    29.                                 | Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:08.40 | +18.50 +0.30 |   28.0  18.50 | 
| 
                                    30.                                 | Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo | IV. kategória  | 2:08.70 | +18.80 +0.30 |   28.0  18.80 | 
| 
                                    31.                                 | Réb Krisztián #82 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:09.70 | +19.80 +1.00 |   27.8  19.80 | 
| 
                                    =                                 | Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I | I. kategória  | 2:09.70 | +19.80 |   27.8  19.80 | 
| 
                                    33.                                 | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:10.30 | +20.40 +0.60 |   27.6  20.40 | 
| 
                                    34.                                 | Fonay Zalán #71 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:10.40 | +20.50 +0.10 |   27.6  20.50 | 
| 
                                    35.                                 | Vasi Viktor #61 VW Golf | IV. kategória  | 2:10.60 | +20.70 +0.20 |   27.6  20.70 | 
| 
                                    36.                                 | Fóti Péter #42 Lada 2101 S | III. kategória  | 2:12.10 | +22.20 +1.50 |   27.3  22.20 | 
| 
                                    37.                                 | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória  | 2:12.70 | +22.80 +0.60 |   27.1  22.80 | 
| 
                                    =                                 | Koncz István #70 Lada 21074 | VIII. kategória  | 2:12.70 | +22.80 |   27.1  22.80 | 
| 
                                    =                                 | Varga József #58 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:12.70 | +22.80 |   27.1  22.80 | 
| 
                                    40.                                 | Harasztia Zsolt #98 BMW E46 | V. kategória  | 2:12.80 | +22.90 +0.10 |   27.1  22.90 | 
| 
                                    =                                 | Koplanyi Zoltán #59 Alfa Romeo | IV. kategória  | 2:12.80 | +22.90 |   27.1  22.90 | 
| 
                                    =                                 | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória  | 2:12.80 | +22.90 |   27.1  22.90 | 
| 
                                    43.                                 | Dénes Szabolcs #85 Lada | VIII. kategória  | 2:12.90 | +23.00 +0.10 |   27.1  23.00 | 
| 
                                    44.                                 | Daradics István #84 Lada | VIII. kategória  | 2:13.10 | +23.20 +0.20 |   27.0  23.20 | 
| 
                                    45.                                 | Angler Noel #3 Birel Art | X. kategória  | 2:13.30 | +23.40 +0.20 |   27.0  23.40 | 
| 
                                    46.                                 | Huzián József #68 Ford Focus | IV. kategória  | 2:13.40 | +23.50 +0.10 |   27.0  23.50 | 
| 
                                    47.                                 | Dicső Dominik #7 Mercedes C 320 | VII. kategória  | 2:13.90 | +24.00 +0.50 |   26.9  24.00 | 
| 
                                    48.                                 | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória  | 2:14.10 | +24.20 +0.20 |   26.8  24.20 | 
| 
                                    49.                                 | Fónai László #41 Lada Samara | III. kategória  | 2:14.40 | +24.50 +0.30 |   26.8  24.50 | 
| 
                                    =                                 | Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift | XIII. kategória  | 2:14.40 | +24.50 |   26.8  24.50 | 
| 
                                    51.                                 | Takács Attila #65 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:16.30 | +26.40 +1.90 |   26.4  26.40 | 
| 
                                    52.                                 | Hannl Patrik #106 Lada VFTS | VI. kategória  | 2:16.70 | +26.80 +0.40 |   26.3  26.80 | 
| 
                                    =                                 | Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i | VII. kategória  | 2:16.70 | +26.80 |   26.3  26.80 | 
| 
                                    54.                                 | Resál Martin #8 Opel Corsa | VII. kategória  | 2:16.90 | +27.00 +0.20 |   26.3  27.00 | 
| 
                                    55.                                 | Takács Csaba #88 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:18.00 | +28.10 +1.10 |   26.1  28.10 | 
| 
                                    56.                                 | Todero Botond #26 Opel Corsa | II. kategória  | 2:18.50 | +28.60 +0.50 |   26.0  28.60 | 
| 
                                    57.                                 | Szabados Olivér (AZ ÖREG) #49 BMW 316i | III. kategória  | 2:18.90 | +29.00 +0.40 |   25.9  29.00 | 
| 
                                    58.                                 | Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti | IX. kategória  | 2:19.30 | +29.40 +0.40 |   25.8  29.40 | 
| 
                                    59.                                 | Huzián Lilla #19 Ford Focus | IX. kategória  | 2:19.50 | +29.60 +0.20 |   25.8  29.60 | 
| 
                                    60.                                 | Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4 | IX. kategória  | 2:19.80 | +29.90 +0.30 |   25.8  29.90 | 
| 
                                    61.                                 | Sugàr Gábor #94 BMW | V. kategória  | 2:20.00 | +30.10 +0.20 |   25.7  30.10 | 
| 
                                    =                                 | Kocsis Gergely #30 Renault Clio | II. kategória  | 2:20.00 | +30.10 |   25.7  30.10 | 
| 
                                    63.                                 | Niedetzky Csaba #107 Trabant Cabrio | VI. kategória  | 2:20.60 | +30.70 +0.60 |   25.6  30.70 | 
| 
                                    64.                                 | Nagy Sándor #23 Trabant 601S | I. kategória  | 2:20.80 | +30.90 +0.20 |   25.6  30.90 | 
| 
                                    65.                                 | Klausz Dániel #10 Lada 2105 | VII. kategória  | 2:21.00 | +31.10 +0.20 |   25.5  31.10 | 
| 
                                    66.                                 | Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N | VIII. kategória  | 2:22.70 | +32.80 +1.70 |   25.2  32.80 | 
| 
                                    67.                                 | Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107 | IX. kategória  | 2:23.30 | +33.40 +0.60 |   25.1  33.40 | 
| 
                                    68.                                 | Kaufmann Dominik #33 Lada 2105 | II. kategória  | 2:23.60 | +33.70 +0.30 |   25.1  33.70 | 
| 
                                    69.                                 | Ratting Barna #4 Gokart Tony-kart | X. kategória  | 2:24.40 | +34.50 +0.80 |   24.9  34.50 | 
| 
                                    70.                                 | Kolip Eszter #17 Opel Astra F | IX. kategória  | 2:26.70 | +36.80 +2.30 |   24.5  36.80 | 
| 
                                    71.                                 | Blaskovics Róbert #76 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:27.40 | +37.50 +0.70 |   24.4  37.50 | 
| 
                                    72.                                 | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória  | 2:27.90 | +38.00 +0.50 |   24.3  38.00 | 
| 
                                    73.                                 | Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:29.00 | +39.10 +1.10 |   24.2  39.10 | 
| 
                                    74.                                 | Bagyinszky János #90 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:29.10 | +39.20 +0.10 |   24.1  39.20 | 
| 
                                    75.                                 | Gáva Gergő #31 Suzuki Swift | II. kategória  | 2:29.40 | +39.50 +0.30 |   24.1  39.50 | 
| 
                                    76.                                 | Kurdi József #78 Lada 21011 | VIII. kategória  | 2:30.60 | +40.70 +1.20 |   23.9  40.70 | 
| 
                                    77.                                 | Nyisztor Zoltàn #44 Lada | III. kategória  | 2:31.70 | +41.80 +1.10 |   23.7  41.80 | 
| 
                                    78.                                 | Hegyi Barnabás #52 Lada | III. kategória  | 2:31.80 | +41.90 +0.10 |   23.7  41.90 | 
| 
                                    79.                                 | Klausz János #69 Lada 2105 | IV. kategória  | 2:32.30 | +42.40 +0.50 |   23.6  42.40 | 
| 
                                    80.                                 | Magyar Dániel #92 BMW E36 | V. kategória  | 2:33.50 | +43.60 +1.20 |   23.5  43.60 | 
| 
                                    =                                 | Kövy Gábor #81 Lada 2106 | VIII. kategória  | 2:33.50 | +43.60 |   23.5  43.60 | 
| 
                                    82.                                 | Gerhardt Dorottya #15 Lada | IX. kategória  | 2:33.90 | +44.00 +0.40 |   23.4  44.00 | 
| 
                                    83.                                 | Horváth Gergely #93 BMW E36 | V. kategória  | 2:35.70 | +45.80 +1.80 |   23.1  45.80 | 
| 
                                    =                                 | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória  | 2:35.70 | +45.80 |   23.1  45.80 | 
| 
                                    85.                                 | Boldog András #28 Fiat Punto | II. kategória  | 2:36.60 | +46.70 +0.90 |   23.0  46.70 | 
| 
                                    86.                                 | Antal Gábor #22 Trabant 601 | I. kategória  | 2:37.10 | +47.20 +0.50 |   22.9  47.20 | 
| 
                                    87.                                 | Kovács Félix #2 Gokart | X. kategória  | 2:40.60 | +50.70 +3.50 |   22.4  50.70 | 
| 
                                    88.                                 | Basa Benjámin #50 BMW | III. kategória  | 2:40.70 | +50.80 +0.10 |   22.4  50.80 | 
| 
                                    89.                                 | Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105 | III. kategória  | 2:42.10 | +52.20 +1.40 |   22.2  52.20 | 
| 
                                    90.                                 | Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:43.90 | +54.00 +1.80 |   22.0  54.00 | 
| 
                                    91.                                 | Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:44.00 | +54.10 +0.10 |   22.0  54.10 | 
| 
                                    92.                                 | Tóth Balázs #87 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:44.90 | +55.00 +0.90 |   21.8  55.00 | 
| 
                                    =                                 | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória  | 2:44.90 | +55.00 |   21.8  55.00 | 
| 
                                    94.                                 | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:45.20 | +55.30 +0.30 |   21.8  55.30 | 
| 
                                    95.                                 | Varga Balázs #74 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:46.20 | +56.30 +1.00 |   21.7  56.30 | 
| 
                                    96.                                 | Mátrai Tamás #80 Lada 2104 | VIII. kategória  | 2:46.70 | +56.80 +0.50 |   21.6  56.80 | 
| 
                                    97.                                 | Tóth Patrik #73 Lada 21053 | VIII. kategória  | 2:48.90 | +59.00 +2.20 |   21.3  59.00 | 
| 
                                    98.                                 | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória  | 3:02.38 | +1:12.48 +13.48 |   19.7  72.48 | 
| 
                                    99.                                 | Horváth Balázs #95 BMW e36 | V. kategória  | 3:27.70 | +1:37.80 +25.32 |   17.3  97.80 | 
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy2 - összetett eredmény
            | # | versenyző #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.
                                     | Pécsvári József Alex #104 Gokart Monsterkart | VI. kategória  | 1:47.70 |   66.9 | |
| 
                                    2.
                                     
                                      3. | Szollár Norbert #57 Suzuki | III. kategória  | 1:52.00 | +4.30 +4.30 |   64.3   2.15 | 
| 
                                    3.
                                     
                                      2. | Cserveni Kornél #103 Lada 21013s | VI. kategória  | 1:54.90 | +7.20 +2.90 |   62.7   3.60 | 
| 
                                    4.
                                     
                                      5. | Váry Kovács Gergő #67 Mazda MX-5 | IV. kategória  | 1:55.10 | +7.40 +0.20 |   62.6   3.70 | 
| 
                                    5.
                                     
                                      11. | Tóth Gergely #56 Mazda 323GT | III. kategória  | 1:57.60 | +9.90 +2.50 |   61.2   4.95 | 
| 
                                    6.
                                     
                                      12. | Marx András #47 VW Lupo | III. kategória  | 1:57.90 | +10.20 +0.30 |   61.1   5.10 | 
| 
                                    7.
                                     
                                      76. | Kovács Tamás #105 Trabant  750 GSX-R | VI. kategória  | 1:58.30 | +10.60 +0.40 |   60.9   5.30 | 
| 
                                    8.
                                     
                                      4. | Ender Attila #102 BMW E36 | V. kategória  | 1:58.30 | +10.60 |   60.9   5.30 | 
| 
                                    9.
                                     
                                      6. | Pathy Dániel #36 Trabant | I. kategória  | 1:59.20 | +11.50 +0.90 |   60.4   5.75 | 
| 
                                    10.
                                     
                                      7. | Papp Zoltán #25 Austin mini | II. kategória  | 2:00.40 | +12.70 +1.20 |   59.8   6.35 | 
| 
                                    11.
                                     
                                      8. | Mulicz László #37 Hyundai I20N | XIII. kategória  | 2:00.80 | +13.10 +0.40 |   59.6   6.55 | 
| 
                                    12.
                                     
                                      41. | Szalay Milán #99 BMW E36 | V. kategória  | 2:01.00 | +13.30 +0.20 |   59.5   6.65 | 
| 
                                    13.
                                     
                                      18. | Bózsa Gergő #1 Top-kart Bison | XI. kategória  | 2:02.00 | +14.30 +1.00 |   59.0   7.15 | 
| 
                                    14.
                                     
                                      9. | Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI | II. kategória  | 2:03.30 | +15.60 +1.30 |   58.4   7.80 | 
| 
                                    15.
                                     
                                      10. | Tisza Ákos #101 Citroen Saxo | V. kategória  | 2:03.80 | +16.10 +0.50 |   58.2   8.05 | 
| 
                                    16.
                                     
                                      37. | Török István #54 Honda Civic | III. kategória  | 2:03.90 | +16.20 +0.10 |   58.1   8.10 | 
| 
                                    17.
                                     
                                      16. | Váradi Zoltán #55 Renault Clio | III. kategória  | 2:04.70 | +17.00 +0.80 |   57.7   8.50 | 
| 
                                    18.
                                     
                                      17. | Laczkó Csongor #35 Suzuki | XIII. kategória  | 2:04.80 | +17.10 +0.10 |   57.7   8.55 | 
| 
                                    19.
                                     
                                      13. | Biros Adrián #51 Citroen C2 | III. kategória  | 2:05.10 | +17.40 +0.30 |   57.6   8.70 | 
| 
                                    20.
                                     
                                      14. | Fejes Norbert #5 Birel | XII. kategória  | 2:05.20 | +17.50 +0.10 |   57.5   8.75 | 
| 
                                    21.
                                     
                                      15. | Pazaurek János #97 MINI COOPER S | V. kategória  | 2:05.40 | +17.70 +0.20 |   57.4   8.85 | 
| 
                                    22.
                                     
                                      25. | Pugner Norbert #64 BMW | IV. kategória  | 2:06.10 | +18.40 +0.70 |   57.1   9.20 | 
| 
                                    23.
                                     | Takács László Mátyás #60 MG ZR 160 | IV. kategória  | 2:06.40 | +18.70 +0.30 |   57.0   9.35 | 
| 
                                    24.
                                     
                                      51. | Pathy László #21 Trabant | I. kategória  | 2:06.70 | +19.00 +0.30 |   56.8   9.50 | 
| 
                                    25.
                                     
                                      20. | Török Károly #38 Mazda mx5 | XIII. kategória  | 2:06.80 | +19.10 +0.10 |   56.8   9.55 | 
| 
                                    26.
                                     
                                      21. | Marx József #39 Volkswagen Lupo | III. kategória  | 2:07.30 | +19.60 +0.50 |   56.6   9.80 | 
| 
                                    27.
                                     
                                      19. | Pap Győző #89 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:08.10 | +20.40 +0.80 |   56.2  10.20 | 
| 
                                    28.
                                     
                                      29. | Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:08.40 | +20.70 +0.30 |   56.1  10.35 | 
| 
                                    29.
                                     
                                      27. | Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo | IV. kategória  | 2:08.70 | +21.00 +0.30 |   55.9  10.50 | 
| 
                                    30.
                                     
                                      38. | Réb Krisztián #82 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:09.70 | +22.00 +1.00 |   55.5  11.00 | 
| 
                                    31.
                                     
                                      39. | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:10.30 | +22.60 +0.60 |   55.3  11.30 | 
| 
                                    32.
                                     
                                      78. | Fonay Zalán #71 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:10.40 | +22.70 +0.10 |   55.2  11.35 | 
| 
                                    33.
                                     | Vasi Viktor #61 VW Golf | IV. kategória  | 2:10.60 | +22.90 +0.20 |   55.1  11.45 | 
| 
                                    34.
                                     
                                      22. | Angler Noel #3 Birel Art | X. kategória  | 2:11.50 | +23.80 +0.90 |   54.8  11.90 | 
| 
                                    35.
                                     
                                      31. | Fóti Péter #42 Lada 2101 S | III. kategória  | 2:12.10 | +24.40 +0.60 |   54.5  12.20 | 
| 
                                    36.
                                     
                                      24. | Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3 | IX. kategória  | 2:12.30 | +24.60 +0.20 |   54.4  12.30 | 
| 
                                    37.
                                     
                                      26. | Koplanyi Zoltán #59 Alfa Romeo | IV. kategória  | 2:12.60 | +24.90 +0.30 |   54.3  12.45 | 
| 
                                    38.
                                     
                                      63. | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória  | 2:12.70 | +25.00 +0.10 |   54.3  12.50 | 
| 
                                    39.
                                     
                                      56. | Koncz István #70 Lada 21074 | VIII. kategória  | 2:12.70 | +25.00 |   54.3  12.50 | 
| 
                                    40.
                                     
                                      32. | Harasztia Zsolt #98 BMW E46 | V. kategória  | 2:12.80 | +25.10 +0.10 |   54.2  12.55 | 
| 
                                    41.
                                     
                                      50. | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória  | 2:12.80 | +25.10 |   54.2  12.55 | 
| 
                                    42.
                                     | Dénes Szabolcs #85 Lada | VIII. kategória  | 2:12.90 | +25.20 +0.10 |   54.2  12.60 | 
| 
                                    43.
                                     
                                      34. | Daradics István #84 Lada | VIII. kategória  | 2:13.10 | +25.40 +0.20 |   54.1  12.70 | 
| 
                                    44.
                                     
                                      35. | Huzián József #68 Ford Focus | IV. kategória  | 2:13.40 | +25.70 +0.30 |   54.0  12.85 | 
| 
                                    45.
                                     
                                      28. | Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I | I. kategória  | 2:13.50 | +25.80 +0.10 |   53.9  12.90 | 
| 
                                    46.
                                     | Dicső Dominik #7 Mercedes C 320 | VII. kategória  | 2:13.90 | +26.20 +0.40 |   53.8  13.10 | 
| 
                                    47.
                                     
                                      30. | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória  | 2:14.10 | +26.40 +0.20 |   53.7  13.20 | 
| 
                                    48.
                                     
                                      54. | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória  | 2:14.10 | +26.40 |   53.7  13.20 | 
| 
                                    49.
                                     
                                      47. | Fónai László #41 Lada Samara | III. kategória  | 2:14.40 | +26.70 +0.30 |   53.6  13.35 | 
| 
                                    50.
                                     
                                      40. | Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift | XIII. kategória  | 2:14.40 | +26.70 |   53.6  13.35 | 
| 
                                    51.
                                     
                                      36. | Varga József #58 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:16.20 | +28.50 +1.80 |   52.9  14.25 | 
| 
                                    52.
                                     
                                      61. | Takács Attila #65 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:16.30 | +28.60 +0.10 |   52.8  14.30 | 
| 
                                    53.
                                     
                                      58. | Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i | VII. kategória  | 2:16.70 | +29.00 +0.40 |   52.7  14.50 | 
| 
                                    54.
                                     
                                      66. | Takács Csaba #88 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:18.00 | +30.30 +1.30 |   52.2  15.15 | 
| 
                                    55.
                                     
                                      67. | Todero Botond #26 Opel Corsa | II. kategória  | 2:18.50 | +30.80 +0.50 |   52.0  15.40 | 
| 
                                    56.
                                     
                                      57. | Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti | IX. kategória  | 2:19.30 | +31.60 +0.80 |   51.7  15.80 | 
| 
                                    57.
                                     
                                      44. | Sugàr Gábor #94 BMW | V. kategória  | 2:20.00 | +32.30 +0.70 |   51.4  16.15 | 
| 
                                    58.
                                     
                                      48. | Kocsis Gergely #30 Renault Clio | II. kategória  | 2:20.00 | +32.30 |   51.4  16.15 | 
| 
                                    59.
                                     
                                      73. | Niedetzky Csaba #107 Trabant Cabrio | VI. kategória  | 2:20.60 | +32.90 +0.60 |   51.2  16.45 | 
| 
                                    60.
                                     
                                      42. | Hannl Patrik #106 Lada VFTS | VI. kategória  | 2:20.80 | +33.10 +0.20 |   51.1  16.55 | 
| 
                                    61.
                                     
                                      46. | Nagy Sándor #23 Trabant 601S | I. kategória  | 2:20.80 | +33.10 |   51.1  16.55 | 
| 
                                    62.
                                     
                                      43. | Bagyinszky János #90 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:21.10 | +33.40 +0.30 |   51.0  16.70 | 
| 
                                    63.
                                     
                                      45. | Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N | VIII. kategória  | 2:21.80 | +34.10 +0.70 |   50.8  17.05 | 
| 
                                    64.
                                     
                                      49. | Klausz János #69 Lada 2105 | IV. kategória  | 2:22.90 | +35.20 +1.10 |   50.4  17.60 | 
| 
                                    65.
                                     
                                      53. | Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107 | IX. kategória  | 2:23.30 | +35.60 +0.40 |   50.2  17.80 | 
| 
                                    66.
                                     
                                      52. | Resál Martin #8 Opel Corsa | VII. kategória  | 2:23.30 | +35.60 |   50.2  17.80 | 
| 
                                    67.
                                     
                                      82. | Kaufmann Dominik #33 Lada 2105 | II. kategória  | 2:23.60 | +35.90 +0.30 |   50.1  17.95 | 
| 
                                    68.
                                     
                                      64. | Szabados Olivér (AZ ÖREG) #49 BMW 316i | III. kategória  | 2:23.90 | +36.20 +0.30 |   50.0  18.10 | 
| 
                                    69.
                                     
                                      55. | Basa Benjámin #50 BMW | III. kategória  | 2:24.10 | +36.40 +0.20 |   50.0  18.20 | 
| 
                                    70.
                                     
                                      81. | Ratting Barna #4 Gokart Tony-kart | X. kategória  | 2:24.40 | +36.70 +0.30 |   49.9  18.35 | 
| 
                                    71.
                                     
                                      59. | Huzián Lilla #19 Ford Focus | IX. kategória  | 2:24.50 | +36.80 +0.10 |   49.8  18.40 | 
| 
                                    72.
                                     
                                      60. | Blaskovics Róbert #76 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:25.70 | +38.00 +1.20 |   49.4  19.00 | 
| 
                                    73.
                                     
                                      69. | Klausz Dániel #10 Lada 2105 | VII. kategória  | 2:26.00 | +38.30 +0.30 |   49.3  19.15 | 
| 
                                    74.
                                     
                                      62. | Gáva Gergő #31 Suzuki Swift | II. kategória  | 2:26.10 | +38.40 +0.10 |   49.3  19.20 | 
| 
                                    75.
                                     
                                      65. | Magyar Dániel #92 BMW E36 | V. kategória  | 2:27.70 | +40.00 +1.60 |   48.7  20.00 | 
| 
                                    76.
                                     
                                      68. | Antal Gábor #22 Trabant 601 | I. kategória  | 2:28.10 | +40.40 +0.40 |   48.6  20.20 | 
| 
                                    77.
                                     
                                      86. | Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4 | IX. kategória  | 2:29.80 | +42.10 +1.70 |   48.1  21.05 | 
| 
                                    78.
                                     
                                      70. | Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:30.10 | +42.40 +0.30 |   48.0  21.20 | 
| 
                                    79.
                                     
                                      88. | Kurdi József #78 Lada 21011 | VIII. kategória  | 2:30.60 | +42.90 +0.50 |   47.8  21.45 | 
| 
                                    80.
                                     
                                      71. | Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105 | III. kategória  | 2:31.40 | +43.70 +0.80 |   47.6  21.85 | 
| 
                                    81.
                                     
                                      83. | Nyisztor Zoltàn #44 Lada | III. kategória  | 2:31.70 | +44.00 +0.30 |   47.5  22.00 | 
| 
                                    82.
                                     
                                      79. | Kolip Eszter #17 Opel Astra F | IX. kategória  | 2:31.70 | +44.00 |   47.5  22.00 | 
| 
                                    83.
                                     
                                      75. | Hegyi Barnabás #52 Lada | III. kategória  | 2:31.80 | +44.10 +0.10 |   47.4  22.05 | 
| 
                                    84.
                                     
                                      72. | Kövy Gábor #81 Lada 2106 | VIII. kategória  | 2:32.60 | +44.90 +0.80 |   47.2  22.45 | 
| 
                                    85.
                                     
                                      77. | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória  | 2:32.90 | +45.20 +0.30 |   47.1  22.60 | 
| 
                                    86.
                                     
                                      74. | Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:33.20 | +45.50 +0.30 |   47.0  22.75 | 
| 
                                    87.
                                     
                                      93. | Gerhardt Dorottya #15 Lada | IX. kategória  | 2:33.90 | +46.20 +0.70 |   46.8  23.10 | 
| 
                                    88.
                                     
                                      80. | Boldog András #28 Fiat Punto | II. kategória  | 2:36.60 | +48.90 +2.70 |   46.0  24.45 | 
| 
                                    89.
                                     
                                      84. | Kovács Félix #2 Gokart | X. kategória  | 2:40.60 | +52.90 +4.00 |   44.8  26.45 | 
| 
                                    90.
                                     
                                      85. | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:44.50 | +56.80 +3.90 |   43.8  28.40 | 
| 
                                    91.
                                     
                                      87. | Tóth Balázs #87 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:44.90 | +57.20 +0.40 |   43.7  28.60 | 
| 
                                    92.
                                     
                                      95. | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória  | 2:44.90 | +57.20 |   43.7  28.60 | 
| 
                                    93.
                                     
                                      90. | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória  | 2:45.70 | +58.00 +0.80 |   43.5  29.00 | 
| 
                                    94.
                                     | Varga Balázs #74 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:46.20 | +58.50 +0.50 |   43.3  29.25 | 
| 
                                    95.
                                     
                                      91. | Mátrai Tamás #80 Lada 2104 | VIII. kategória  | 2:46.70 | +59.00 +0.50 |   43.2  29.50 | 
| 
                                    96.
                                     | Tóth Patrik #73 Lada 21053 | VIII. kategória  | 2:48.90 | +1:01.20 +2.20 |   42.6  30.60 | 
| 
                                    97.
                                     
                                      89. | Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:49.00 | +1:01.30 +0.10 |   42.6  30.65 | 
| 
                                    98.
                                     
                                      94. | Horváth Gergely #93 BMW E36 | V. kategória  | 2:50.70 | +1:03.00 +1.70 |   42.2  31.50 | 
| 
                                    99.
                                     
                                      92. | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória  | 3:02.38 | +1:14.68 +11.68 |   39.5  37.34 | 
| 
                                    100.
                                     | Horváth Balázs #95 BMW e36 | V. kategória  | 10:03:37.70 | +10:01:50.00 +10:00:35.32 |    0.2 18055.00 | 
Büntetések (23)
    
 
        
    