(Gy1) 1.futam 1 km
AbszolútI. kategóriaII. kategóriaIII. kategóriaIV. kategóriaIX. kategóriaV. kategóriaVI. kategóriaVII. kategóriaVIII. kategóriaX. kategóriaXI. kategóriaXII. kategóriaXIII. kategória
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy1 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Pécsvári József Alex #104 Gokart Monsterkart
|
VI. kategória |
1:47.70 |
33.4
|
|
2.
|
Cserveni Kornél #103 Lada 21013s
|
VI. kategória |
1:54.90 | +7.20 +7.20 |
31.3
7.20
|
3.
|
Szollár Norbert #57 Suzuki
|
III. kategória |
1:55.30 | +7.60 +0.40 |
31.2
7.60
|
4.
|
Ender Attila #102 BMW E36
|
V. kategória |
1:58.30 | +10.60 +3.00 |
30.4
10.60
|
5.
|
Váry Kovács Gergő #67 Mazda MX-5
|
IV. kategória |
1:58.90 | +11.20 +0.60 |
30.3
11.20
|
6.
|
Pathy Dániel #36 Trabant
|
I. kategória |
1:59.20 | +11.50 +0.30 |
30.2
11.50
|
7.
|
Papp Zoltán #25 Austin mini
|
II. kategória |
2:02.00 | +14.30 +2.80 |
29.5
14.30
|
8.
|
Mulicz László #37 Hyundai I20N
|
XIII. kategória |
2:02.30 | +14.60 +0.30 |
29.4
14.60
|
9.
|
Bózsa Gergő #1 Top-kart Bison
|
XI. kategória |
2:02.40 | +14.70 +0.10 |
29.4
14.70
|
10.
|
Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI
|
II. kategória |
2:03.30 | +15.60 +0.90 |
29.2
15.60
|
11.
|
Tisza Ákos #101 Citroen Saxo
|
V. kategória |
2:03.80 | +16.10 +0.50 |
29.1
16.10
|
12.
|
Tóth Gergely #56 Mazda 323GT
|
III. kategória |
2:03.90 | +16.20 +0.10 |
29.1
16.20
|
13.
|
Marx András #47 VW Lupo
|
III. kategória |
2:04.10 | +16.40 +0.20 |
29.0
16.40
|
14.
|
Biros Adrián #51 Citroen C2
|
III. kategória |
2:05.10 | +17.40 +1.00 |
28.8
17.40
|
15.
|
Fejes Norbert #5 Birel
|
XII. kategória |
2:05.20 | +17.50 +0.10 |
28.8
17.50
|
16.
|
Pazaurek János #97 MINI COOPER S
|
V. kategória |
2:05.40 | +17.70 +0.20 |
28.7
17.70
|
17.
|
Váradi Zoltán #55 Renault Clio
|
III. kategória |
2:06.20 | +18.50 +0.80 |
28.5
18.50
|
=
|
Laczkó Csongor #35 Suzuki
|
XIII. kategória |
2:06.20 | +18.50 |
28.5
18.50
|
19.
|
Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo
|
IV. kategória |
2:08.40 | +20.70 +2.20 |
28.0
20.70
|
20.
|
Horváth Ádám #66 Peugeot 106
|
IV. kategória |
2:09.10 | +21.40 +0.70 |
27.9
21.40
|
21.
|
Pap Győző #89 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:09.20 | +21.50 +0.10 |
27.9
21.50
|
22.
|
Török Károly #38 Mazda mx5
|
XIII. kategória |
2:10.70 | +23.00 +1.50 |
27.5
23.00
|
23.
|
Marx József #39 Volkswagen Lupo
|
III. kategória |
2:10.90 | +23.20 +0.20 |
27.5
23.20
|
24.
|
Török István #54 Honda Civic
|
III. kategória |
2:11.40 | +23.70 +0.50 |
27.4
23.70
|
25.
|
Angler Noel #3 Birel Art
|
X. kategória |
2:11.50 | +23.80 +0.10 |
27.4
23.80
|
26.
|
Takács László Mátyás #60 MG ZR 160
|
IV. kategória |
2:12.20 | +24.50 +0.70 |
27.2
24.50
|
27.
|
Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3
|
IX. kategória |
2:12.30 | +24.60 +0.10 |
27.2
24.60
|
28.
|
Pugner Norbert #64 BMW
|
IV. kategória |
2:12.50 | +24.80 +0.20 |
27.2
24.80
|
29.
|
Varga Zsolt #75 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:12.60 | +24.90 +0.10 |
27.1
24.90
|
=
|
Koplanyi Zoltán #59 Alfa Romeo
|
IV. kategória |
2:12.60 | +24.90 |
27.1
24.90
|
31.
|
Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:13.00 | +25.30 +0.40 |
27.1
25.30
|
32.
|
Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I
|
I. kategória |
2:13.50 | +25.80 +0.50 |
27.0
25.80
|
33.
|
Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:14.00 | +26.30 +0.50 |
26.9
26.30
|
34.
|
Fóti Péter #42 Lada 2101 S
|
III. kategória |
2:14.50 | +26.80 +0.50 |
26.8
26.80
|
35.
|
Harasztia Zsolt #98 BMW E46
|
V. kategória |
2:14.90 | +27.20 +0.40 |
26.7
27.20
|
=
|
Horváth Gergely #93 BMW E36
|
V. kategória |
2:14.90 | +27.20 |
26.7
27.20
|
37.
|
Vasi Viktor #61 VW Golf
|
IV. kategória |
2:15.70 | +28.00 +0.80 |
26.5
28.00
|
38.
|
Daradics István #84 Lada
|
VIII. kategória |
2:16.00 | +28.30 +0.30 |
26.5
28.30
|
39.
|
Huzián József #68 Ford Focus
|
IV. kategória |
2:16.10 | +28.40 +0.10 |
26.5
28.40
|
40.
|
Varga József #58 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:16.20 | +28.50 +0.10 |
26.4
28.50
|
41.
|
Réb Krisztián #82 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:17.60 | +29.90 +1.40 |
26.2
29.90
|
42.
|
Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift
|
XIII. kategória |
2:18.90 | +31.20 +1.30 |
25.9
31.20
|
43.
|
Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4
|
III. kategória |
2:19.00 | +31.30 +0.10 |
25.9
31.30
|
44.
|
Szalay Milán #99 BMW E36
|
V. kategória |
2:20.70 | +33.00 +1.70 |
25.6
33.00
|
45.
|
Hannl Patrik #106 Lada VFTS
|
VI. kategória |
2:20.80 | +33.10 +0.10 |
25.6
33.10
|
46.
|
Bagyinszky János #90 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:21.10 | +33.40 +0.30 |
25.5
33.40
|
47.
|
Tóth Gergő Soma #100 BMW
|
V. kategória |
2:21.40 | +33.70 +0.30 |
25.5
33.70
|
48.
|
Sugàr Gábor #94 BMW
|
V. kategória |
2:21.50 | +33.80 +0.10 |
25.4
33.80
|
49.
|
Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N
|
VIII. kategória |
2:21.80 | +34.10 +0.30 |
25.4
34.10
|
50.
|
Nagy Sándor #23 Trabant 601S
|
I. kategória |
2:21.90 | +34.20 +0.10 |
25.4
34.20
|
51.
|
Fónai László #41 Lada Samara
|
III. kategória |
2:22.30 | +34.60 +0.40 |
25.3
34.60
|
52.
|
Kocsis Gergely #30 Renault Clio
|
II. kategória |
2:22.60 | +34.90 +0.30 |
25.2
34.90
|
53.
|
Klausz János #69 Lada 2105
|
IV. kategória |
2:22.90 | +35.20 +0.30 |
25.2
35.20
|
54.
|
Pathy László #21 Trabant
|
I. kategória |
2:23.00 | +35.30 +0.10 |
25.2
35.30
|
55.
|
Takács Csaba #88 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:23.10 | +35.40 +0.10 |
25.2
35.40
|
56.
|
Resál Martin #8 Opel Corsa
|
VII. kategória |
2:23.30 | +35.60 +0.20 |
25.1
35.60
|
57.
|
Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107
|
IX. kategória |
2:23.90 | +36.20 +0.60 |
25.0
36.20
|
58.
|
Basa Benjámin #50 BMW
|
III. kategória |
2:24.10 | +36.40 +0.20 |
25.0
36.40
|
59.
|
Koncz István #70 Lada 21074
|
VIII. kategória |
2:24.30 | +36.60 +0.20 |
24.9
36.60
|
60.
|
Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti
|
IX. kategória |
2:24.50 | +36.80 +0.20 |
24.9
36.80
|
61.
|
Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i
|
VII. kategória |
2:24.60 | +36.90 +0.10 |
24.9
36.90
|
62.
|
Huzián Lilla #19 Ford Focus
|
IX. kategória |
2:24.90 | +37.20 +0.30 |
24.8
37.20
|
63.
|
Blaskovics Róbert #76 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:25.70 | +38.00 +0.80 |
24.7
38.00
|
64.
|
Takács Attila #65 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:26.00 | +38.30 +0.30 |
24.7
38.30
|
65.
|
Gáva Gergő #31 Suzuki Swift
|
II. kategória |
2:26.10 | +38.40 +0.10 |
24.6
38.40
|
66.
|
Szabados Olivér (AZ ÖREG) #49 BMW 316i
|
III. kategória |
2:26.50 | +38.80 +0.40 |
24.6
38.80
|
67.
|
Nyisztor Zoltàn #44 Lada
|
III. kategória |
2:27.10 | +39.40 +0.60 |
24.5
39.40
|
68.
|
Magyar Dániel #92 BMW E36
|
V. kategória |
2:27.70 | +40.00 +0.60 |
24.4
40.00
|
69.
|
Todero Botond #26 Opel Corsa
|
II. kategória |
2:28.10 | +40.40 +0.40 |
24.3
40.40
|
=
|
Antal Gábor #22 Trabant 601
|
I. kategória |
2:28.10 | +40.40 |
24.3
40.40
|
71.
|
Klausz Dániel #10 Lada 2105
|
VII. kategória |
2:28.60 | +40.90 +0.50 |
24.2
40.90
|
72.
|
Kéri Gergő #43 Lada 2107
|
III. kategória |
2:29.50 | +41.80 +0.90 |
24.1
41.80
|
73.
|
Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:30.10 | +42.40 +0.60 |
24.0
42.40
|
74.
|
Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105
|
III. kategória |
2:31.40 | +43.70 +1.30 |
23.8
43.70
|
75.
|
Kövy Gábor #81 Lada 2106
|
VIII. kategória |
2:32.60 | +44.90 +1.20 |
23.6
44.90
|
76.
|
Niedetzky Csaba #107 Trabant Cabrio
|
VI. kategória |
2:32.70 | +45.00 +0.10 |
23.6
45.00
|
77.
|
Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:33.20 | +45.50 +0.50 |
23.5
45.50
|
78.
|
Hegyi Barnabás #52 Lada
|
III. kategória |
2:33.30 | +45.60 +0.10 |
23.5
45.60
|
79.
|
Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105
|
II. kategória |
2:33.60 | +45.90 +0.30 |
23.4
45.90
|
80.
|
Kovács Tamás #105 Trabant 750 GSX-R
|
VI. kategória |
2:34.20 | +46.50 +0.60 |
23.3
46.50
|
81.
|
Fonay Zalán #71 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:34.80 | +47.10 +0.60 |
23.3
47.10
|
82.
|
Szokol Roland #83 Lada
|
VIII. kategória |
2:36.40 | +48.70 +1.60 |
23.0
48.70
|
83.
|
Kolip Eszter #17 Opel Astra F
|
IX. kategória |
2:37.10 | +49.40 +0.70 |
22.9
49.40
|
84.
|
Boldog András #28 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:37.70 | +50.00 +0.60 |
22.8
50.00
|
85.
|
Ratting Barna #4 Gokart Tony-kart
|
X. kategória |
2:38.00 | +50.30 +0.30 |
22.8
50.30
|
86.
|
Kurdi József #78 Lada 21011
|
VIII. kategória |
2:38.40 | +50.70 +0.40 |
22.7
50.70
|
87.
|
Hanyecz Gegely #79 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:39.50 | +51.80 +1.10 |
22.6
51.80
|
88.
|
Kaufmann Dominik #33 Lada 2105
|
II. kategória |
2:40.10 | +52.40 +0.60 |
22.5
52.40
|
=
|
Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4
|
IX. kategória |
2:40.10 | +52.40 |
22.5
52.40
|
90.
|
Kovács Félix #2 Gokart
|
X. kategória |
2:43.70 | +56.00 +3.60 |
22.0
56.00
|
91.
|
Tóth Balázs #87 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:48.00 | +1:00.30 +4.30 |
21.4
60.30
|
92.
|
Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:53.40 | +1:05.70 +5.40 |
20.8
65.70
|
93.
|
Mátrai Tamás #80 Lada 2104
|
VIII. kategória |
3:02.20 | +1:14.50 +8.80 |
19.8
74.50
|
94.
|
Sági Richárd #11 Lada
|
VII. kategória |
3:06.40 | +1:18.70 +4.20 |
19.3
78.70
|
95.
|
Gerhardt Dorottya #15 Lada
|
IX. kategória |
3:13.00 | +1:25.30 +6.60 |
18.7
85.30
|
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy1 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Pécsvári József Alex
#104 Gokart Monsterkart
|
VI. kategória |
1:47.70
|
33.4
|
|
2.
|
Cserveni Kornél
#103 Lada 21013s
|
VI. kategória |
1:54.90
|
+7.20 +7.20 |
31.3
7.20
|
3.
|
Szollár Norbert
#57 Suzuki
|
III. kategória |
1:55.30
|
+7.60 +0.40 |
31.2
7.60
|
4.
|
Ender Attila
#102 BMW E36
|
V. kategória |
1:58.30
|
+10.60 +3.00 |
30.4
10.60
|
5.
|
Váry Kovács Gergő
#67 Mazda MX-5
|
IV. kategória |
1:58.90
|
+11.20 +0.60 |
30.3
11.20
|
6.
|
Pathy Dániel
#36 Trabant
|
I. kategória |
1:59.20
|
+11.50 +0.30 |
30.2
11.50
|
7.
|
Papp Zoltán
#25 Austin mini
|
II. kategória |
2:02.00
|
+14.30 +2.80 |
29.5
14.30
|
8.
|
Mulicz László
#37 Hyundai I20N
|
XIII. kategória |
2:02.30
|
+14.60 +0.30 |
29.4
14.60
|
9.
|
Balogh Tihamér
#27 Suzuki Swift 1,3 GTI
|
II. kategória |
2:03.30
|
+15.60 +1.00 |
29.2
15.60
|
10.
|
Tisza Ákos
#101 Citroen Saxo
|
V. kategória |
2:03.80
|
+16.10 +0.50 |
29.1
16.10
|
11.
|
Tóth Gergely
#56 Mazda 323GT
|
III. kategória |
2:03.90
|
+16.20 +0.10 |
29.1
16.20
|
12.
|
Marx András
#47 VW Lupo
|
III. kategória |
2:04.10
|
+16.40 +0.20 |
29.0
16.40
|
13.
|
Biros Adrián
#51 Citroen C2
|
III. kategória |
2:05.10
|
+17.40 +1.00 |
28.8
17.40
|
14.
|
Fejes Norbert
#5 Birel
|
XII. kategória |
2:05.20
|
+17.50 +0.10 |
28.8
17.50
|
15.
|
Pazaurek János
#97 MINI COOPER S
|
V. kategória |
2:05.40
|
+17.70 +0.20 |
28.7
17.70
|
16.
|
Váradi Zoltán
#55 Renault Clio
|
III. kategória |
2:06.20
|
+18.50 +0.80 |
28.5
18.50
|
17.
|
Laczkó Csongor
#35 Suzuki
|
XIII. kategória |
2:06.20
|
+18.50 |
28.5
18.50
|
18.
|
Bózsa Gergő
#1 Top-kart Bison
|
XI. kategória |
2:07.40
|
+19.70 +1.20 |
28.3
19.70
|
19.
|
Pap Győző
#89 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:09.20
|
+21.50 +1.80 |
27.9
21.50
|
20.
|
Török Károly
#38 Mazda mx5
|
XIII. kategória |
2:10.70
|
+23.00 +1.50 |
27.5
23.00
|
21.
|
Marx József
#39 Volkswagen Lupo
|
III. kategória |
2:10.90
|
+23.20 +0.20 |
27.5
23.20
|
22.
|
Angler Noel
#3 Birel Art
|
X. kategória |
2:11.50
|
+23.80 +0.60 |
27.4
23.80
|
23.
|
Takács László Mátyás
#60 MG ZR 160
|
IV. kategória |
2:12.20
|
+24.50 +0.70 |
27.2
24.50
|
24.
|
Juhász Judit Lilla
#20 Mercedes C 2.3
|
IX. kategória |
2:12.30
|
+24.60 +0.10 |
27.2
24.60
|
25.
|
Pugner Norbert
#64 BMW
|
IV. kategória |
2:12.50
|
+24.80 +0.20 |
27.2
24.80
|
26.
|
Koplanyi Zoltán
#59 Alfa Romeo
|
IV. kategória |
2:12.60
|
+24.90 +0.10 |
27.1
24.90
|
27.
|
Németh “8V” Péter
#62 Citroen Saxo
|
IV. kategória |
2:13.40
|
+25.70 +0.80 |
27.0
25.70
|
28.
|
Nyári Barna Balázs
#24 Suzuki Wagon r+ I
|
I. kategória |
2:13.50
|
+25.80 +0.10 |
27.0
25.80
|
29.
|
Mogyorósi Zoltán
#91 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:14.00
|
+26.30 +0.50 |
26.9
26.30
|
30.
|
Horváth Ádám
#66 Peugeot 106
|
IV. kategória |
2:14.10
|
+26.40 +0.10 |
26.8
26.40
|
31.
|
Fóti Péter
#42 Lada 2101 S
|
III. kategória |
2:14.50
|
+26.80 +0.40 |
26.8
26.80
|
32.
|
Harasztia Zsolt
#98 BMW E46
|
V. kategória |
2:14.90
|
+27.20 +0.40 |
26.7
27.20
|
33.
|
Vasi Viktor
#61 VW Golf
|
IV. kategória |
2:15.70
|
+28.00 +0.80 |
26.5
28.00
|
34.
|
Daradics István
#84 Lada
|
VIII. kategória |
2:16.00
|
+28.30 +0.30 |
26.5
28.30
|
35.
|
Huzián József
#68 Ford Focus
|
IV. kategória |
2:16.10
|
+28.40 +0.10 |
26.5
28.40
|
36.
|
Varga József
#58 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:16.20
|
+28.50 +0.10 |
26.4
28.50
|
37.
|
Török István
#54 Honda Civic
|
III. kategória |
2:16.40
|
+28.70 +0.20 |
26.4
28.70
|
38.
|
Réb Krisztián
#82 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:17.60
|
+29.90 +1.20 |
26.2
29.90
|
39.
|
Varga Zsolt
#75 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:17.60
|
+29.90 |
26.2
29.90
|
40.
|
Hosszú Ernő Attila
#34 Suzuki swift
|
XIII. kategória |
2:18.90
|
+31.20 +1.30 |
25.9
31.20
|
41.
|
Szalay Milán
#99 BMW E36
|
V. kategória |
2:20.70
|
+33.00 +1.80 |
25.6
33.00
|
42.
|
Hannl Patrik
#106 Lada VFTS
|
VI. kategória |
2:20.80
|
+33.10 +0.10 |
25.6
33.10
|
43.
|
Bagyinszky János
#90 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:21.10
|
+33.40 +0.30 |
25.5
33.40
|
44.
|
Sugàr Gábor
#94 BMW
|
V. kategória |
2:21.50
|
+33.80 +0.40 |
25.4
33.80
|
45.
|
Nagy Dávid
#86 Lada 2105 Gr.N
|
VIII. kategória |
2:21.80
|
+34.10 +0.30 |
25.4
34.10
|
46.
|
Nagy Sándor
#23 Trabant 601S
|
I. kategória |
2:21.90
|
+34.20 +0.10 |
25.4
34.20
|
47.
|
Fónai László
#41 Lada Samara
|
III. kategória |
2:22.30
|
+34.60 +0.40 |
25.3
34.60
|
48.
|
Kocsis Gergely
#30 Renault Clio
|
II. kategória |
2:22.60
|
+34.90 +0.30 |
25.2
34.90
|
49.
|
Klausz János
#69 Lada 2105
|
IV. kategória |
2:22.90
|
+35.20 +0.30 |
25.2
35.20
|
50.
|
Nyisztor Szabolcs
#29 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:23.00
|
+35.30 +0.10 |
25.2
35.30
|
51.
|
Pathy László
#21 Trabant
|
I. kategória |
2:23.00
|
+35.30 |
25.2
35.30
|
52.
|
Resál Martin
#8 Opel Corsa
|
VII. kategória |
2:23.30
|
+35.60 +0.30 |
25.1
35.60
|
53.
|
Hrisztov-Balkov Mariann
#16 Lada 2107
|
IX. kategória |
2:23.90
|
+36.20 +0.60 |
25.0
36.20
|
54.
|
Hetesi Gábor
#48 VW Polo 1,4
|
III. kategória |
2:24.00
|
+36.30 +0.10 |
25.0
36.30
|
55.
|
Basa Benjámin
#50 BMW
|
III. kategória |
2:24.10
|
+36.40 +0.10 |
25.0
36.40
|
56.
|
Koncz István
#70 Lada 21074
|
VIII. kategória |
2:24.30
|
+36.60 +0.20 |
24.9
36.60
|
57.
|
Horváth Kinga Zsófia
#18 Volkswagen Polo Gti
|
IX. kategória |
2:24.50
|
+36.80 +0.20 |
24.9
36.80
|
58.
|
Bőczin Ármin
#9 BMW e36 330i
|
VII. kategória |
2:24.60
|
+36.90 +0.10 |
24.9
36.90
|
59.
|
Huzián Lilla
#19 Ford Focus
|
IX. kategória |
2:24.90
|
+37.20 +0.30 |
24.8
37.20
|
60.
|
Blaskovics Róbert
#76 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:25.70
|
+38.00 +0.80 |
24.7
38.00
|
61.
|
Takács Attila
#65 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:26.00
|
+38.30 +0.30 |
24.7
38.30
|
62.
|
Gáva Gergő
#31 Suzuki Swift
|
II. kategória |
2:26.10
|
+38.40 +0.10 |
24.6
38.40
|
63.
|
Tóth Gergő Soma
#100 BMW
|
V. kategória |
2:26.40
|
+38.70 +0.30 |
24.6
38.70
|
64.
|
Szabados Olivér (AZ ÖREG)
#49 BMW 316i
|
III. kategória |
2:26.50
|
+38.80 +0.10 |
24.6
38.80
|
65.
|
Magyar Dániel
#92 BMW E36
|
V. kategória |
2:27.70
|
+40.00 +1.20 |
24.4
40.00
|
66.
|
Takács Csaba
#88 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:28.10
|
+40.40 +0.40 |
24.3
40.40
|
67.
|
Todero Botond
#26 Opel Corsa
|
II. kategória |
2:28.10
|
+40.40 |
24.3
40.40
|
68.
|
Antal Gábor
#22 Trabant 601
|
I. kategória |
2:28.10
|
+40.40 |
24.3
40.40
|
69.
|
Klausz Dániel
#10 Lada 2105
|
VII. kategória |
2:28.60
|
+40.90 +0.50 |
24.2
40.90
|
70.
|
Pál Martin Benjámin
#63 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:30.10
|
+42.40 +1.50 |
24.0
42.40
|
71.
|
Rónai Zoltán Péter
#45 Lada 2105
|
III. kategória |
2:31.40
|
+43.70 +1.30 |
23.8
43.70
|
72.
|
Kövy Gábor
#81 Lada 2106
|
VIII. kategória |
2:32.60
|
+44.90 +1.20 |
23.6
44.90
|
73.
|
Niedetzky Csaba
#107 Trabant Cabrio
|
VI. kategória |
2:32.70
|
+45.00 +0.10 |
23.6
45.00
|
74.
|
Simon Sándor Tibor
#72 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:33.20
|
+45.50 +0.50 |
23.5
45.50
|
75.
|
Hegyi Barnabás
#52 Lada
|
III. kategória |
2:33.30
|
+45.60 +0.10 |
23.5
45.60
|
76.
|
Kovács Tamás
#105 Trabant 750 GSX-R
|
VI. kategória |
2:34.20
|
+46.50 +0.90 |
23.3
46.50
|
77.
|
Kéri Gergő
#43 Lada 2107
|
III. kategória |
2:34.50
|
+46.80 +0.30 |
23.3
46.80
|
78.
|
Fonay Zalán
#71 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:34.80
|
+47.10 +0.30 |
23.3
47.10
|
79.
|
Kolip Eszter
#17 Opel Astra F
|
IX. kategória |
2:37.10
|
+49.40 +2.30 |
22.9
49.40
|
80.
|
Boldog András
#28 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:37.70
|
+50.00 +0.60 |
22.8
50.00
|
81.
|
Ratting Barna
#4 Gokart Tony-kart
|
X. kategória |
2:38.00
|
+50.30 +0.30 |
22.8
50.30
|
82.
|
Kaufmann Dominik
#33 Lada 2105
|
II. kategória |
2:40.10
|
+52.40 +2.10 |
22.5
52.40
|
83.
|
Nyisztor Zoltàn
#44 Lada
|
III. kategória |
2:42.10
|
+54.40 +2.00 |
22.2
54.40
|
84.
|
Kovács Félix
#2 Gokart
|
X. kategória |
2:43.70
|
+56.00 +1.60 |
22.0
56.00
|
85.
|
Hanyecz Gegely
#79 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:44.50
|
+56.80 +0.80 |
21.9
56.80
|
86.
|
Hetesi Júlia Fanni
#14 VW POLO 1,4
|
IX. kategória |
2:45.10
|
+57.40 +0.60 |
21.8
57.40
|
87.
|
Tóth Balázs
#87 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:48.00
|
+1:00.30 +2.90 |
21.4
60.30
|
88.
|
Kurdi József
#78 Lada 21011
|
VIII. kategória |
2:48.40
|
+1:00.70 +0.40 |
21.4
60.70
|
89.
|
Zsember-Lónay Zsombor
#77 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:53.40
|
+1:05.70 +5.00 |
20.8
65.70
|
90.
|
Szokol Roland
#83 Lada
|
VIII. kategória |
2:56.40
|
+1:08.70 +3.00 |
20.4
68.70
|
91.
|
Mátrai Tamás
#80 Lada 2104
|
VIII. kategória |
3:02.20
|
+1:14.50 +5.80 |
19.8
74.50
|
92.
|
Sági Richárd
#11 Lada
|
VII. kategória |
3:06.40
|
+1:18.70 +4.20 |
19.3
78.70
|
93.
|
Gerhardt Dorottya
#15 Lada
|
IX. kategória |
3:13.00
|
+1:25.30 +6.60 |
18.7
85.30
|
94.
|
Horváth Gergely
#93 BMW E36
|
V. kategória |
10:02:24.90
|
+10:00:37.20 +9:59:11.90 |
0.1
36037.20
|
95.
|
Garamvölgyi Roland
#32 Lada 2105
|
II. kategória |
10:02:33.60
|
+10:00:45.90 +8.70 |
0.1
36045.90
|
Büntetések (17)
Gyors |
versenyző
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy1 | Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4 | IX. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Takács Csaba #88 Lada 2105 | VIII. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória | 15.00 bója |
Gy1 | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória | 10.00 bója |
Gy1 | Nyisztor Zoltàn #44 Lada | III. kategória | 15.00 korai rajt |
Gy1 | Bózsa Gergő #1 Top-kart Bison | XI. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Török István #54 Honda Civic | III. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo | IV. kategória | 5.00 bója |
Gy1 | Kurdi József #78 Lada 21011 | VIII. kategória | 10.00 bója |
Gy1 | Horváth Gergely #93 BMW E36 | V. kategória | 10:00:00.00 pálya tévesztés |
Gy1 | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória | 10:00:00.00 pálya tévesztés |