(Gy2) 2.futam 1 km
AbszolútI. kategóriaII. kategóriaIII. kategóriaIV. kategóriaIX. kategóriaV. kategóriaVI. kategóriaVII. kategóriaVIII. kategóriaX. kategóriaXI. kategóriaXII. kategóriaXIII. kategória
eredmenyek.hu - Kisabszolút - Gy2 - szakasz eredmény
            | # | versenyző #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.                                 | Szollár Norbert #57 Suzuki | III. kategória  | 1:52.00 |   32.1 | |
| 
                                    2.                                 | Váry Kovács Gergő #67 Mazda MX-5 | IV. kategória  | 1:55.10 | +3.10 +3.10 |   31.3   3.10 | 
| 
                                    3.                                 | Tóth Gergely #56 Mazda 323GT | III. kategória  | 1:57.60 | +5.60 +2.50 |   30.6   5.60 | 
| 
                                    4.                                 | Marx András #47 VW Lupo | III. kategória  | 1:57.90 | +5.90 +0.30 |   30.5   5.90 | 
| 
                                    5.                                 | Ender Attila #102 BMW E36 | V. kategória  | 1:58.70 | +6.70 +0.80 |   30.3   6.70 | 
| 
                                    6.                                 | Pathy Dániel #36 Trabant | I. kategória  | 1:59.80 | +7.80 +1.10 |   30.1   7.80 | 
| 
                                    7.                                 | Papp Zoltán #25 Austin mini | II. kategória  | 2:00.40 | +8.40 +0.60 |   29.9   8.40 | 
| 
                                    8.                                 | Tisza Ákos #101 Citroen Saxo | V. kategória  | 2:00.60 | +8.60 +0.20 |   29.9   8.60 | 
| 
                                    =                                 | Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI | II. kategória  | 2:00.60 | +8.60 |   29.9   8.60 | 
| 
                                    10.                                 | Mulicz László #37 Hyundai I20N | XIII. kategória  | 2:00.80 | +8.80 +0.20 |   29.8   8.80 | 
| 
                                    11.                                 | Szalay Milán #99 BMW E36 | V. kategória  | 2:01.00 | +9.00 +0.20 |   29.8   9.00 | 
| 
                                    12.                                 | Török István #54 Honda Civic | III. kategória  | 2:03.90 | +11.90 +2.90 |   29.1  11.90 | 
| 
                                    13.                                 | Pazaurek János #97 MINI COOPER S | V. kategória  | 2:04.40 | +12.40 +0.50 |   28.9  12.40 | 
| 
                                    14.                                 | Váradi Zoltán #55 Renault Clio | III. kategória  | 2:04.70 | +12.70 +0.30 |   28.9  12.70 | 
| 
                                    15.                                 | Laczkó Csongor #35 Suzuki | XIII. kategória  | 2:04.80 | +12.80 +0.10 |   28.8  12.80 | 
| 
                                    16.                                 | Biros Adrián #51 Citroen C2 | III. kategória  | 2:05.10 | +13.10 +0.30 |   28.8  13.10 | 
| 
                                    17.                                 | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória  | 2:06.00 | +14.00 +0.90 |   28.6  14.00 | 
| 
                                    18.                                 | Pugner Norbert #64 BMW | IV. kategória  | 2:06.10 | +14.10 +0.10 |   28.5  14.10 | 
| 
                                    19.                                 | Takács László Mátyás #60 MG ZR 160 | IV. kategória  | 2:06.40 | +14.40 +0.30 |   28.5  14.40 | 
| 
                                    20.                                 | Pathy László #21 Trabant | I. kategória  | 2:06.70 | +14.70 +0.30 |   28.4  14.70 | 
| 
                                    21.                                 | Török Károly #38 Mazda mx5 | XIII. kategória  | 2:06.80 | +14.80 +0.10 |   28.4  14.80 | 
| 
                                    22.                                 | Marx József #39 Volkswagen Lupo | III. kategória  | 2:07.30 | +15.30 +0.50 |   28.3  15.30 | 
| 
                                    23.                                 | Pap Győző #89 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:08.10 | +16.10 +0.80 |   28.1  16.10 | 
| 
                                    24.                                 | Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:08.40 | +16.40 +0.30 |   28.0  16.40 | 
| 
                                    25.                                 | Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo | IV. kategória  | 2:08.70 | +16.70 +0.30 |   28.0  16.70 | 
| 
                                    26.                                 | Réb Krisztián #82 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:09.70 | +17.70 +1.00 |   27.8  17.70 | 
| 
                                    =                                 | Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I | I. kategória  | 2:09.70 | +17.70 |   27.8  17.70 | 
| 
                                    28.                                 | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:10.30 | +18.30 +0.60 |   27.6  18.30 | 
| 
                                    29.                                 | Fonay Zalán #71 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:10.40 | +18.40 +0.10 |   27.6  18.40 | 
| 
                                    30.                                 | Vasi Viktor #61 VW Golf | IV. kategória  | 2:10.60 | +18.60 +0.20 |   27.6  18.60 | 
| 
                                    31.                                 | Fóti Péter #42 Lada 2101 S | III. kategória  | 2:12.10 | +20.10 +1.50 |   27.3  20.10 | 
| 
                                    32.                                 | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória  | 2:12.70 | +20.70 +0.60 |   27.1  20.70 | 
| 
                                    =                                 | Koncz István #70 Lada 21074 | VIII. kategória  | 2:12.70 | +20.70 |   27.1  20.70 | 
| 
                                    =                                 | Varga József #58 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:12.70 | +20.70 |   27.1  20.70 | 
| 
                                    35.                                 | Harasztia Zsolt #98 BMW E46 | V. kategória  | 2:12.80 | +20.80 +0.10 |   27.1  20.80 | 
| 
                                    =                                 | Koplanyi Zoltán #59 Alfa Romeo | IV. kategória  | 2:12.80 | +20.80 |   27.1  20.80 | 
| 
                                    =                                 | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória  | 2:12.80 | +20.80 |   27.1  20.80 | 
| 
                                    38.                                 | Dénes Szabolcs #85 Lada | VIII. kategória  | 2:12.90 | +20.90 +0.10 |   27.1  20.90 | 
| 
                                    39.                                 | Daradics István #84 Lada | VIII. kategória  | 2:13.10 | +21.10 +0.20 |   27.0  21.10 | 
| 
                                    40.                                 | Huzián József #68 Ford Focus | IV. kategória  | 2:13.40 | +21.40 +0.30 |   27.0  21.40 | 
| 
                                    41.                                 | Dicső Dominik #7 Mercedes C 320 | VII. kategória  | 2:13.90 | +21.90 +0.50 |   26.9  21.90 | 
| 
                                    42.                                 | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória  | 2:14.10 | +22.10 +0.20 |   26.8  22.10 | 
| 
                                    43.                                 | Fónai László #41 Lada Samara | III. kategória  | 2:14.40 | +22.40 +0.30 |   26.8  22.40 | 
| 
                                    =                                 | Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift | XIII. kategória  | 2:14.40 | +22.40 |   26.8  22.40 | 
| 
                                    45.                                 | Takács Attila #65 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:16.30 | +24.30 +1.90 |   26.4  24.30 | 
| 
                                    46.                                 | Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i | VII. kategória  | 2:16.70 | +24.70 +0.40 |   26.3  24.70 | 
| 
                                    47.                                 | Resál Martin #8 Opel Corsa | VII. kategória  | 2:16.90 | +24.90 +0.20 |   26.3  24.90 | 
| 
                                    48.                                 | Takács Csaba #88 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:18.00 | +26.00 +1.10 |   26.1  26.00 | 
| 
                                    49.                                 | Todero Botond #26 Opel Corsa | II. kategória  | 2:18.50 | +26.50 +0.50 |   26.0  26.50 | 
| 
                                    50.                                 | Szabados Olivér (AZ ÖREG) #49 BMW 316i | III. kategória  | 2:18.90 | +26.90 +0.40 |   25.9  26.90 | 
| 
                                    51.                                 | Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti | IX. kategória  | 2:19.30 | +27.30 +0.40 |   25.8  27.30 | 
| 
                                    52.                                 | Huzián Lilla #19 Ford Focus | IX. kategória  | 2:19.50 | +27.50 +0.20 |   25.8  27.50 | 
| 
                                    53.                                 | Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4 | IX. kategória  | 2:19.80 | +27.80 +0.30 |   25.8  27.80 | 
| 
                                    54.                                 | Sugàr Gábor #94 BMW | V. kategória  | 2:20.00 | +28.00 +0.20 |   25.7  28.00 | 
| 
                                    =                                 | Kocsis Gergely #30 Renault Clio | II. kategória  | 2:20.00 | +28.00 |   25.7  28.00 | 
| 
                                    56.                                 | Nagy Sándor #23 Trabant 601S | I. kategória  | 2:20.80 | +28.80 +0.80 |   25.6  28.80 | 
| 
                                    57.                                 | Klausz Dániel #10 Lada 2105 | VII. kategória  | 2:21.00 | +29.00 +0.20 |   25.5  29.00 | 
| 
                                    58.                                 | Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N | VIII. kategória  | 2:22.70 | +30.70 +1.70 |   25.2  30.70 | 
| 
                                    59.                                 | Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107 | IX. kategória  | 2:23.30 | +31.30 +0.60 |   25.1  31.30 | 
| 
                                    60.                                 | Kaufmann Dominik #33 Lada 2105 | II. kategória  | 2:23.60 | +31.60 +0.30 |   25.1  31.60 | 
| 
                                    61.                                 | Kolip Eszter #17 Opel Astra F | IX. kategória  | 2:26.70 | +34.70 +3.10 |   24.5  34.70 | 
| 
                                    62.                                 | Blaskovics Róbert #76 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:27.40 | +35.40 +0.70 |   24.4  35.40 | 
| 
                                    63.                                 | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória  | 2:27.90 | +35.90 +0.50 |   24.3  35.90 | 
| 
                                    64.                                 | Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:29.00 | +37.00 +1.10 |   24.2  37.00 | 
| 
                                    65.                                 | Bagyinszky János #90 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:29.10 | +37.10 +0.10 |   24.1  37.10 | 
| 
                                    66.                                 | Gáva Gergő #31 Suzuki Swift | II. kategória  | 2:29.40 | +37.40 +0.30 |   24.1  37.40 | 
| 
                                    67.                                 | Kurdi József #78 Lada 21011 | VIII. kategória  | 2:30.60 | +38.60 +1.20 |   23.9  38.60 | 
| 
                                    68.                                 | Nyisztor Zoltàn #44 Lada | III. kategória  | 2:31.70 | +39.70 +1.10 |   23.7  39.70 | 
| 
                                    69.                                 | Hegyi Barnabás #52 Lada | III. kategória  | 2:31.80 | +39.80 +0.10 |   23.7  39.80 | 
| 
                                    70.                                 | Klausz János #69 Lada 2105 | IV. kategória  | 2:32.30 | +40.30 +0.50 |   23.6  40.30 | 
| 
                                    71.                                 | Magyar Dániel #92 BMW E36 | V. kategória  | 2:33.50 | +41.50 +1.20 |   23.5  41.50 | 
| 
                                    =                                 | Kövy Gábor #81 Lada 2106 | VIII. kategória  | 2:33.50 | +41.50 |   23.5  41.50 | 
| 
                                    73.                                 | Gerhardt Dorottya #15 Lada | IX. kategória  | 2:33.90 | +41.90 +0.40 |   23.4  41.90 | 
| 
                                    74.                                 | Horváth Gergely #93 BMW E36 | V. kategória  | 2:35.70 | +43.70 +1.80 |   23.1  43.70 | 
| 
                                    =                                 | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória  | 2:35.70 | +43.70 |   23.1  43.70 | 
| 
                                    76.                                 | Boldog András #28 Fiat Punto | II. kategória  | 2:36.60 | +44.60 +0.90 |   23.0  44.60 | 
| 
                                    77.                                 | Antal Gábor #22 Trabant 601 | I. kategória  | 2:37.10 | +45.10 +0.50 |   22.9  45.10 | 
| 
                                    78.                                 | Basa Benjámin #50 BMW | III. kategória  | 2:40.70 | +48.70 +3.60 |   22.4  48.70 | 
| 
                                    79.                                 | Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105 | III. kategória  | 2:42.10 | +50.10 +1.40 |   22.2  50.10 | 
| 
                                    80.                                 | Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:43.90 | +51.90 +1.80 |   22.0  51.90 | 
| 
                                    81.                                 | Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:44.00 | +52.00 +0.10 |   22.0  52.00 | 
| 
                                    82.                                 | Tóth Balázs #87 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:44.90 | +52.90 +0.90 |   21.8  52.90 | 
| 
                                    =                                 | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória  | 2:44.90 | +52.90 |   21.8  52.90 | 
| 
                                    84.                                 | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:45.20 | +53.20 +0.30 |   21.8  53.20 | 
| 
                                    85.                                 | Varga Balázs #74 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:46.20 | +54.20 +1.00 |   21.7  54.20 | 
| 
                                    86.                                 | Mátrai Tamás #80 Lada 2104 | VIII. kategória  | 2:46.70 | +54.70 +0.50 |   21.6  54.70 | 
| 
                                    87.                                 | Tóth Patrik #73 Lada 21053 | VIII. kategória  | 2:48.90 | +56.90 +2.20 |   21.3  56.90 | 
| 
                                    88.                                 | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória  | 3:02.38 | +1:10.38 +13.48 |   19.7  70.38 | 
| 
                                    89.                                 | Horváth Balázs #95 BMW e36 | V. kategória  | 3:27.70 | +1:35.70 +25.32 |   17.3  95.70 | 
eredmenyek.hu - Kisabszolút - Gy2 - összetett eredmény
            | # | versenyző #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.
                                     | Szollár Norbert #57 Suzuki | III. kategória  | 1:52.00 |   64.3 | |
| 
                                    2.
                                     
                                      3. | Váry Kovács Gergő #67 Mazda MX-5 | IV. kategória  | 1:55.10 | +3.10 +3.10 |   62.6   1.55 | 
| 
                                    3.
                                     
                                      9. | Tóth Gergely #56 Mazda 323GT | III. kategória  | 1:57.60 | +5.60 +2.50 |   61.2   2.80 | 
| 
                                    4.
                                     
                                      10. | Marx András #47 VW Lupo | III. kategória  | 1:57.90 | +5.90 +0.30 |   61.1   2.95 | 
| 
                                    5.
                                     
                                      2. | Ender Attila #102 BMW E36 | V. kategória  | 1:58.30 | +6.30 +0.40 |   60.9   3.15 | 
| 
                                    6.
                                     
                                      4. | Pathy Dániel #36 Trabant | I. kategória  | 1:59.20 | +7.20 +0.90 |   60.4   3.60 | 
| 
                                    7.
                                     
                                      5. | Papp Zoltán #25 Austin mini | II. kategória  | 2:00.40 | +8.40 +1.20 |   59.8   4.20 | 
| 
                                    8.
                                     
                                      6. | Mulicz László #37 Hyundai I20N | XIII. kategória  | 2:00.80 | +8.80 +0.40 |   59.6   4.40 | 
| 
                                    9.
                                     
                                      36. | Szalay Milán #99 BMW E36 | V. kategória  | 2:01.00 | +9.00 +0.20 |   59.5   4.50 | 
| 
                                    10.
                                     
                                      7. | Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI | II. kategória  | 2:03.30 | +11.30 +2.30 |   58.4   5.65 | 
| 
                                    11.
                                     
                                      8. | Tisza Ákos #101 Citroen Saxo | V. kategória  | 2:03.80 | +11.80 +0.50 |   58.2   5.90 | 
| 
                                    12.
                                     
                                      32. | Török István #54 Honda Civic | III. kategória  | 2:03.90 | +11.90 +0.10 |   58.1   5.95 | 
| 
                                    13.
                                     | Váradi Zoltán #55 Renault Clio | III. kategória  | 2:04.70 | +12.70 +0.80 |   57.7   6.35 | 
| 
                                    14.
                                     | Laczkó Csongor #35 Suzuki | XIII. kategória  | 2:04.80 | +12.80 +0.10 |   57.7   6.40 | 
| 
                                    15.
                                     
                                      11. | Biros Adrián #51 Citroen C2 | III. kategória  | 2:05.10 | +13.10 +0.30 |   57.6   6.55 | 
| 
                                    16.
                                     
                                      12. | Pazaurek János #97 MINI COOPER S | V. kategória  | 2:05.40 | +13.40 +0.30 |   57.4   6.70 | 
| 
                                    17.
                                     
                                      20. | Pugner Norbert #64 BMW | IV. kategória  | 2:06.10 | +14.10 +0.70 |   57.1   7.05 | 
| 
                                    18.
                                     | Takács László Mátyás #60 MG ZR 160 | IV. kategória  | 2:06.40 | +14.40 +0.30 |   57.0   7.20 | 
| 
                                    19.
                                     
                                      45. | Pathy László #21 Trabant | I. kategória  | 2:06.70 | +14.70 +0.30 |   56.8   7.35 | 
| 
                                    20.
                                     
                                      16. | Török Károly #38 Mazda mx5 | XIII. kategória  | 2:06.80 | +14.80 +0.10 |   56.8   7.40 | 
| 
                                    21.
                                     
                                      17. | Marx József #39 Volkswagen Lupo | III. kategória  | 2:07.30 | +15.30 +0.50 |   56.6   7.65 | 
| 
                                    22.
                                     
                                      15. | Pap Győző #89 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:08.10 | +16.10 +0.80 |   56.2   8.05 | 
| 
                                    23.
                                     
                                      24. | Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:08.40 | +16.40 +0.30 |   56.1   8.20 | 
| 
                                    24.
                                     
                                      22. | Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo | IV. kategória  | 2:08.70 | +16.70 +0.30 |   55.9   8.35 | 
| 
                                    25.
                                     
                                      33. | Réb Krisztián #82 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:09.70 | +17.70 +1.00 |   55.5   8.85 | 
| 
                                    26.
                                     
                                      34. | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:10.30 | +18.30 +0.60 |   55.3   9.15 | 
| 
                                    27.
                                     
                                      70. | Fonay Zalán #71 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:10.40 | +18.40 +0.10 |   55.2   9.20 | 
| 
                                    28.
                                     | Vasi Viktor #61 VW Golf | IV. kategória  | 2:10.60 | +18.60 +0.20 |   55.1   9.30 | 
| 
                                    29.
                                     
                                      26. | Fóti Péter #42 Lada 2101 S | III. kategória  | 2:12.10 | +20.10 +1.50 |   54.5  10.05 | 
| 
                                    30.
                                     
                                      19. | Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3 | IX. kategória  | 2:12.30 | +20.30 +0.20 |   54.4  10.15 | 
| 
                                    31.
                                     
                                      21. | Koplanyi Zoltán #59 Alfa Romeo | IV. kategória  | 2:12.60 | +20.60 +0.30 |   54.3  10.30 | 
| 
                                    32.
                                     
                                      57. | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória  | 2:12.70 | +20.70 +0.10 |   54.3  10.35 | 
| 
                                    33.
                                     
                                      50. | Koncz István #70 Lada 21074 | VIII. kategória  | 2:12.70 | +20.70 |   54.3  10.35 | 
| 
                                    34.
                                     
                                      27. | Harasztia Zsolt #98 BMW E46 | V. kategória  | 2:12.80 | +20.80 +0.10 |   54.2  10.40 | 
| 
                                    35.
                                     
                                      44. | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória  | 2:12.80 | +20.80 |   54.2  10.40 | 
| 
                                    36.
                                     | Dénes Szabolcs #85 Lada | VIII. kategória  | 2:12.90 | +20.90 +0.10 |   54.2  10.45 | 
| 
                                    37.
                                     
                                      29. | Daradics István #84 Lada | VIII. kategória  | 2:13.10 | +21.10 +0.20 |   54.1  10.55 | 
| 
                                    38.
                                     
                                      30. | Huzián József #68 Ford Focus | IV. kategória  | 2:13.40 | +21.40 +0.30 |   54.0  10.70 | 
| 
                                    39.
                                     
                                      23. | Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I | I. kategória  | 2:13.50 | +21.50 +0.10 |   53.9  10.75 | 
| 
                                    40.
                                     | Dicső Dominik #7 Mercedes C 320 | VII. kategória  | 2:13.90 | +21.90 +0.40 |   53.8  10.95 | 
| 
                                    41.
                                     
                                      25. | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória  | 2:14.10 | +22.10 +0.20 |   53.7  11.05 | 
| 
                                    42.
                                     
                                      48. | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória  | 2:14.10 | +22.10 |   53.7  11.05 | 
| 
                                    43.
                                     
                                      41. | Fónai László #41 Lada Samara | III. kategória  | 2:14.40 | +22.40 +0.30 |   53.6  11.20 | 
| 
                                    44.
                                     
                                      35. | Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift | XIII. kategória  | 2:14.40 | +22.40 |   53.6  11.20 | 
| 
                                    45.
                                     
                                      31. | Varga József #58 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:16.20 | +24.20 +1.80 |   52.9  12.10 | 
| 
                                    46.
                                     
                                      55. | Takács Attila #65 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:16.30 | +24.30 +0.10 |   52.8  12.15 | 
| 
                                    47.
                                     
                                      52. | Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i | VII. kategória  | 2:16.70 | +24.70 +0.40 |   52.7  12.35 | 
| 
                                    48.
                                     
                                      60. | Takács Csaba #88 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:18.00 | +26.00 +1.30 |   52.2  13.00 | 
| 
                                    49.
                                     
                                      61. | Todero Botond #26 Opel Corsa | II. kategória  | 2:18.50 | +26.50 +0.50 |   52.0  13.25 | 
| 
                                    50.
                                     
                                      51. | Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti | IX. kategória  | 2:19.30 | +27.30 +0.80 |   51.7  13.65 | 
| 
                                    51.
                                     
                                      38. | Sugàr Gábor #94 BMW | V. kategória  | 2:20.00 | +28.00 +0.70 |   51.4  14.00 | 
| 
                                    52.
                                     
                                      42. | Kocsis Gergely #30 Renault Clio | II. kategória  | 2:20.00 | +28.00 |   51.4  14.00 | 
| 
                                    53.
                                     
                                      40. | Nagy Sándor #23 Trabant 601S | I. kategória  | 2:20.80 | +28.80 +0.80 |   51.1  14.40 | 
| 
                                    54.
                                     
                                      37. | Bagyinszky János #90 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:21.10 | +29.10 +0.30 |   51.0  14.55 | 
| 
                                    55.
                                     
                                      39. | Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N | VIII. kategória  | 2:21.80 | +29.80 +0.70 |   50.8  14.90 | 
| 
                                    56.
                                     
                                      43. | Klausz János #69 Lada 2105 | IV. kategória  | 2:22.90 | +30.90 +1.10 |   50.4  15.45 | 
| 
                                    57.
                                     
                                      47. | Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107 | IX. kategória  | 2:23.30 | +31.30 +0.40 |   50.2  15.65 | 
| 
                                    58.
                                     
                                      46. | Resál Martin #8 Opel Corsa | VII. kategória  | 2:23.30 | +31.30 |   50.2  15.65 | 
| 
                                    59.
                                     
                                      73. | Kaufmann Dominik #33 Lada 2105 | II. kategória  | 2:23.60 | +31.60 +0.30 |   50.1  15.80 | 
| 
                                    60.
                                     
                                      58. | Szabados Olivér (AZ ÖREG) #49 BMW 316i | III. kategória  | 2:23.90 | +31.90 +0.30 |   50.0  15.95 | 
| 
                                    61.
                                     
                                      49. | Basa Benjámin #50 BMW | III. kategória  | 2:24.10 | +32.10 +0.20 |   50.0  16.05 | 
| 
                                    62.
                                     
                                      53. | Huzián Lilla #19 Ford Focus | IX. kategória  | 2:24.50 | +32.50 +0.40 |   49.8  16.25 | 
| 
                                    63.
                                     
                                      54. | Blaskovics Róbert #76 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:25.70 | +33.70 +1.20 |   49.4  16.85 | 
| 
                                    64.
                                     
                                      63. | Klausz Dániel #10 Lada 2105 | VII. kategória  | 2:26.00 | +34.00 +0.30 |   49.3  17.00 | 
| 
                                    65.
                                     
                                      56. | Gáva Gergő #31 Suzuki Swift | II. kategória  | 2:26.10 | +34.10 +0.10 |   49.3  17.05 | 
| 
                                    66.
                                     
                                      59. | Magyar Dániel #92 BMW E36 | V. kategória  | 2:27.70 | +35.70 +1.60 |   48.7  17.85 | 
| 
                                    67.
                                     
                                      62. | Antal Gábor #22 Trabant 601 | I. kategória  | 2:28.10 | +36.10 +0.40 |   48.6  18.05 | 
| 
                                    68.
                                     
                                      76. | Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4 | IX. kategória  | 2:29.80 | +37.80 +1.70 |   48.1  18.90 | 
| 
                                    69.
                                     
                                      64. | Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:30.10 | +38.10 +0.30 |   48.0  19.05 | 
| 
                                    70.
                                     
                                      78. | Kurdi József #78 Lada 21011 | VIII. kategória  | 2:30.60 | +38.60 +0.50 |   47.8  19.30 | 
| 
                                    71.
                                     
                                      65. | Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105 | III. kategória  | 2:31.40 | +39.40 +0.80 |   47.6  19.70 | 
| 
                                    72.
                                     
                                      74. | Nyisztor Zoltàn #44 Lada | III. kategória  | 2:31.70 | +39.70 +0.30 |   47.5  19.85 | 
| 
                                    73.
                                     
                                      71. | Kolip Eszter #17 Opel Astra F | IX. kategória  | 2:31.70 | +39.70 |   47.5  19.85 | 
| 
                                    74.
                                     
                                      68. | Hegyi Barnabás #52 Lada | III. kategória  | 2:31.80 | +39.80 +0.10 |   47.4  19.90 | 
| 
                                    75.
                                     
                                      66. | Kövy Gábor #81 Lada 2106 | VIII. kategória  | 2:32.60 | +40.60 +0.80 |   47.2  20.30 | 
| 
                                    76.
                                     
                                      69. | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória  | 2:32.90 | +40.90 +0.30 |   47.1  20.45 | 
| 
                                    77.
                                     
                                      67. | Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:33.20 | +41.20 +0.30 |   47.0  20.60 | 
| 
                                    78.
                                     
                                      83. | Gerhardt Dorottya #15 Lada | IX. kategória  | 2:33.90 | +41.90 +0.70 |   46.8  20.95 | 
| 
                                    79.
                                     
                                      72. | Boldog András #28 Fiat Punto | II. kategória  | 2:36.60 | +44.60 +2.70 |   46.0  22.30 | 
| 
                                    80.
                                     
                                      75. | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:44.50 | +52.50 +7.90 |   43.8  26.25 | 
| 
                                    81.
                                     
                                      77. | Tóth Balázs #87 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:44.90 | +52.90 +0.40 |   43.7  26.45 | 
| 
                                    82.
                                     
                                      85. | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória  | 2:44.90 | +52.90 |   43.7  26.45 | 
| 
                                    83.
                                     
                                      80. | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória  | 2:45.70 | +53.70 +0.80 |   43.5  26.85 | 
| 
                                    84.
                                     | Varga Balázs #74 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:46.20 | +54.20 +0.50 |   43.3  27.10 | 
| 
                                    85.
                                     
                                      81. | Mátrai Tamás #80 Lada 2104 | VIII. kategória  | 2:46.70 | +54.70 +0.50 |   43.2  27.35 | 
| 
                                    86.
                                     | Tóth Patrik #73 Lada 21053 | VIII. kategória  | 2:48.90 | +56.90 +2.20 |   42.6  28.45 | 
| 
                                    87.
                                     
                                      79. | Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:49.00 | +57.00 +0.10 |   42.6  28.50 | 
| 
                                    88.
                                     
                                      84. | Horváth Gergely #93 BMW E36 | V. kategória  | 2:50.70 | +58.70 +1.70 |   42.2  29.35 | 
| 
                                    89.
                                     
                                      82. | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória  | 3:02.38 | +1:10.38 +11.68 |   39.5  35.19 | 
| 
                                    90.
                                     | Horváth Balázs #95 BMW e36 | V. kategória  | 10:03:37.70 | +10:01:45.70 +10:00:35.32 |    0.2 18052.85 | 
Büntetések (20)
    
 
        
    