(Gy3) 3.futam 1 km
AbszolútI. kategóriaII. kategóriaIII. kategóriaIV. kategóriaIX. kategóriaV. kategóriaVI. kategóriaVII. kategóriaVIII. kategóriaX. kategóriaXI. kategóriaXII. kategóriaXIII. kategória
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy3 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Szollár Norbert #57 Suzuki
|
III. kategória |
1:51.50 |
32.3
|
|
2.
|
Cserveni Kornél #103 Lada 21013s
|
VI. kategória |
1:56.60 | +5.10 +5.10 |
30.9
5.10
|
3.
|
Váry Kovács Gergő #67 Mazda MX-5
|
IV. kategória |
1:57.30 | +5.80 +0.70 |
30.7
5.80
|
4.
|
Kovács Tamás #105 Trabant 750 GSX-R
|
VI. kategória |
1:57.40 | +5.90 +0.10 |
30.7
5.90
|
5.
|
Ratting Viktor #6 Gokart CRG 420
|
XII. kategória |
1:59.20 | +7.70 +1.80 |
30.2
7.70
|
6.
|
Papp Zoltán #25 Austin mini
|
II. kategória |
1:59.80 | +8.30 +0.60 |
30.1
8.30
|
7.
|
Tóth Gergely #56 Mazda 323GT
|
III. kategória |
2:00.40 | +8.90 +0.60 |
29.9
8.90
|
8.
|
Marx András #47 VW Lupo
|
III. kategória |
2:01.10 | +9.60 +0.70 |
29.7
9.60
|
9.
|
Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI
|
II. kategória |
2:01.50 | +10.00 +0.40 |
29.6
10.00
|
10.
|
Tisza Ákos #101 Citroen Saxo
|
V. kategória |
2:01.60 | +10.10 +0.10 |
29.6
10.10
|
11.
|
Laczkó Csongor #35 Suzuki
|
XIII. kategória |
2:02.70 | +11.20 +1.10 |
29.3
11.20
|
12.
|
Török Károly #38 Mazda mx5
|
XIII. kategória |
2:02.80 | +11.30 +0.10 |
29.3
11.30
|
13.
|
Bózsa Gergő #1 Top-kart Bison
|
XI. kategória |
2:02.90 | +11.40 +0.10 |
29.3
11.40
|
14.
|
Biros Adrián #51 Citroen C2
|
III. kategória |
2:03.20 | +11.70 +0.30 |
29.2
11.70
|
15.
|
Váradi Zoltán #55 Renault Clio
|
III. kategória |
2:04.10 | +12.60 +0.90 |
29.0
12.60
|
=
|
Fejes Norbert #5 Birel
|
XII. kategória |
2:04.10 | +12.60 |
29.0
12.60
|
17.
|
Szalay Milán #99 BMW E36
|
V. kategória |
2:04.50 | +13.00 +0.40 |
28.9
13.00
|
18.
|
Horváth Ádám #66 Peugeot 106
|
IV. kategória |
2:04.90 | +13.40 +0.40 |
28.8
13.40
|
=
|
Török István #54 Honda Civic
|
III. kategória |
2:04.90 | +13.40 |
28.8
13.40
|
20.
|
Pazaurek János #97 MINI COOPER S
|
V. kategória |
2:05.00 | +13.50 +0.10 |
28.8
13.50
|
21.
|
Pugner Norbert #64 BMW
|
IV. kategória |
2:05.20 | +13.70 +0.20 |
28.8
13.70
|
22.
|
Marx József #39 Volkswagen Lupo
|
III. kategória |
2:05.60 | +14.10 +0.40 |
28.7
14.10
|
23.
|
Pap Győző #89 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:05.70 | +14.20 +0.10 |
28.6
14.20
|
24.
|
Takács László Mátyás #60 MG ZR 160
|
IV. kategória |
2:07.40 | +15.90 +1.70 |
28.3
15.90
|
25.
|
Ender Attila #102 BMW E36
|
V. kategória |
2:07.60 | +16.10 +0.20 |
28.2
16.10
|
26.
|
Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo
|
IV. kategória |
2:09.20 | +17.70 +1.60 |
27.9
17.70
|
27.
|
Fóti Péter #42 Lada 2101 S
|
III. kategória |
2:09.40 | +17.90 +0.20 |
27.8
17.90
|
28.
|
Vasi Viktor #61 VW Golf
|
IV. kategória |
2:09.50 | +18.00 +0.10 |
27.8
18.00
|
29.
|
Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I
|
I. kategória |
2:09.80 | +18.30 +0.30 |
27.7
18.30
|
30.
|
Varga Zsolt #75 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:10.10 | +18.60 +0.30 |
27.7
18.60
|
31.
|
Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3
|
IX. kategória |
2:10.50 | +19.00 +0.40 |
27.6
19.00
|
32.
|
Fonay Zalán #71 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:11.50 | +20.00 +1.00 |
27.4
20.00
|
33.
|
Koplanyi Zoltán #59 Alfa Romeo
|
IV. kategória |
2:11.80 | +20.30 +0.30 |
27.3
20.30
|
34.
|
Resál Martin #8 Opel Corsa
|
VII. kategória |
2:12.10 | +20.60 +0.30 |
27.3
20.60
|
35.
|
Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift
|
XIII. kategória |
2:12.30 | +20.80 +0.20 |
27.2
20.80
|
36.
|
Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:12.40 | +20.90 +0.10 |
27.2
20.90
|
37.
|
Huzián József #68 Ford Focus
|
IV. kategória |
2:12.50 | +21.00 +0.10 |
27.2
21.00
|
38.
|
Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:13.10 | +21.60 +0.60 |
27.0
21.60
|
39.
|
Koncz István #70 Lada 21074
|
VIII. kategória |
2:13.40 | +21.90 +0.30 |
27.0
21.90
|
=
|
Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i
|
VII. kategória |
2:13.40 | +21.90 |
27.0
21.90
|
41.
|
Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4
|
III. kategória |
2:14.20 | +22.70 +0.80 |
26.8
22.70
|
42.
|
Daradics István #84 Lada
|
VIII. kategória |
2:14.40 | +22.90 +0.20 |
26.8
22.90
|
43.
|
Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:14.90 | +23.40 +0.50 |
26.7
23.40
|
44.
|
Kéri Gergő #43 Lada 2107
|
III. kategória |
2:15.20 | +23.70 +0.30 |
26.6
23.70
|
45.
|
Nagy Sándor #23 Trabant 601S
|
I. kategória |
2:15.90 | +24.40 +0.70 |
26.5
24.40
|
46.
|
Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti
|
IX. kategória |
2:16.10 | +24.60 +0.20 |
26.5
24.60
|
47.
|
Réb Krisztián #82 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:16.30 | +24.80 +0.20 |
26.4
24.80
|
48.
|
Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4
|
IX. kategória |
2:16.40 | +24.90 +0.10 |
26.4
24.90
|
49.
|
Szokol Roland #83 Lada
|
VIII. kategória |
2:17.50 | +26.00 +1.10 |
26.2
26.00
|
50.
|
Fónai László #41 Lada Samara
|
III. kategória |
2:18.00 | +26.50 +0.50 |
26.1
26.50
|
51.
|
Klausz János #69 Lada 2105
|
IV. kategória |
2:18.40 | +26.90 +0.40 |
26.0
26.90
|
52.
|
Kocsis Gergely #30 Renault Clio
|
II. kategória |
2:19.00 | +27.50 +0.60 |
25.9
27.50
|
53.
|
Sugàr Gábor #94 BMW
|
V. kategória |
2:20.60 | +29.10 +1.60 |
25.6
29.10
|
54.
|
Angler Noel #3 Birel Art
|
X. kategória |
2:20.70 | +29.20 +0.10 |
25.6
29.20
|
55.
|
Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N
|
VIII. kategória |
2:20.80 | +29.30 +0.10 |
25.6
29.30
|
56.
|
Klausz Dániel #10 Lada 2105
|
VII. kategória |
2:20.90 | +29.40 +0.10 |
25.6
29.40
|
57.
|
Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107
|
IX. kategória |
2:21.60 | +30.10 +0.70 |
25.4
30.10
|
58.
|
Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105
|
II. kategória |
2:21.70 | +30.20 +0.10 |
25.4
30.20
|
59.
|
Kaufmann Dominik #33 Lada 2105
|
II. kategória |
2:21.90 | +30.40 +0.20 |
25.4
30.40
|
60.
|
Pécsvári József Alex #104 Gokart Monsterkart
|
VI. kategória |
2:22.10 | +30.60 +0.20 |
25.3
30.60
|
61.
|
Huzián Lilla #19 Ford Focus
|
IX. kategória |
2:22.50 | +31.00 +0.40 |
25.3
31.00
|
62.
|
Takács Attila #65 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:24.10 | +32.60 +1.60 |
25.0
32.60
|
63.
|
Gáva Gergő #31 Suzuki Swift
|
II. kategória |
2:24.30 | +32.80 +0.20 |
24.9
32.80
|
64.
|
Kolip Eszter #17 Opel Astra F
|
IX. kategória |
2:24.70 | +33.20 +0.40 |
24.9
33.20
|
65.
|
Varga Balázs #74 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:25.00 | +33.50 +0.30 |
24.8
33.50
|
66.
|
Boldog András #28 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:25.40 | +33.90 +0.40 |
24.8
33.90
|
67.
|
Antal Gábor #22 Trabant 601
|
I. kategória |
2:25.60 | +34.10 +0.20 |
24.7
34.10
|
68.
|
Kövy Gábor #81 Lada 2106
|
VIII. kategória |
2:26.10 | +34.60 +0.50 |
24.6
34.60
|
69.
|
Todero Botond #26 Opel Corsa
|
II. kategória |
2:26.60 | +35.10 +0.50 |
24.6
35.10
|
70.
|
Hannl Patrik #106 Lada VFTS
|
VI. kategória |
2:26.80 | +35.30 +0.20 |
24.5
35.30
|
=
|
Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105
|
III. kategória |
2:26.80 | +35.30 |
24.5
35.30
|
72.
|
Niedetzky Csaba #107 Trabant Cabrio
|
VI. kategória |
2:27.40 | +35.90 +0.60 |
24.4
35.90
|
73.
|
Hegyi Barnabás #52 Lada
|
III. kategória |
2:27.80 | +36.30 +0.40 |
24.4
36.30
|
74.
|
Horváth Gergely #93 BMW E36
|
V. kategória |
2:29.20 | +37.70 +1.40 |
24.1
37.70
|
75.
|
Szabados Olivér (AZ ÖREG) #49 BMW 316i
|
III. kategória |
2:29.50 | +38.00 +0.30 |
24.1
38.00
|
76.
|
Nyisztor Zoltàn #44 Lada
|
III. kategória |
2:29.60 | +38.10 +0.10 |
24.1
38.10
|
77.
|
Blaskovics Róbert #76 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:30.00 | +38.50 +0.40 |
24.0
38.50
|
78.
|
Varga József #58 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:31.10 | +39.60 +1.10 |
23.8
39.60
|
79.
|
Gerhardt Dorottya #15 Lada
|
IX. kategória |
2:31.50 | +40.00 +0.40 |
23.8
40.00
|
80.
|
Takács Csaba #88 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:32.50 | +41.00 +1.00 |
23.6
41.00
|
81.
|
Magyar Dániel #92 BMW E36
|
V. kategória |
2:34.30 | +42.80 +1.80 |
23.3
42.80
|
82.
|
Kovács Félix #2 Gokart
|
X. kategória |
2:35.70 | +44.20 +1.40 |
23.1
44.20
|
83.
|
Kurdi József #78 Lada 21011
|
VIII. kategória |
2:36.40 | +44.90 +0.70 |
23.0
44.90
|
84.
|
Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:38.00 | +46.50 +1.60 |
22.8
46.50
|
85.
|
Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:38.20 | +46.70 +0.20 |
22.8
46.70
|
86.
|
Ratting Barna #4 Gokart Tony-kart
|
X. kategória |
2:41.50 | +50.00 +3.30 |
22.3
50.00
|
87.
|
Horváth Balázs #95 BMW e36
|
V. kategória |
2:43.80 | +52.30 +2.30 |
22.0
52.30
|
88.
|
Basa Benjámin #50 BMW
|
III. kategória |
2:47.20 | +55.70 +3.40 |
21.5
55.70
|
89.
|
Sági Richárd #11 Lada
|
VII. kategória |
2:48.30 | +56.80 +1.10 |
21.4
56.80
|
90.
|
Tóth Gergő Soma #100 BMW
|
V. kategória |
2:49.10 | +57.60 +0.80 |
21.3
57.60
|
91.
|
Hanyecz Gegely #79 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:51.70 | +1:00.20 +2.60 |
21.0
60.20
|
92.
|
Tóth Patrik #73 Lada 21053
|
VIII. kategória |
2:53.50 | +1:02.00 +1.80 |
20.7
62.00
|
93.
|
Tóth Balázs #87 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:55.40 | +1:03.90 +1.90 |
20.5
63.90
|
94.
|
Mátrai Tamás #80 Lada 2104
|
VIII. kategória |
3:03.30 | +1:11.80 +7.90 |
19.6
71.80
|
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy3 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Pécsvári József Alex
#104 Gokart Monsterkart
|
VI. kategória |
1:47.70
|
100.3
|
|
2.
|
Szollár Norbert
#57 Suzuki
|
III. kategória |
1:51.50
|
+3.80 +3.80 |
96.9
1.27
|
3.
|
Cserveni Kornél
#103 Lada 21013s
|
VI. kategória |
1:54.90
|
+7.20 +3.40 |
94.0
2.40
|
4.
|
Váry Kovács Gergő
#67 Mazda MX-5
|
IV. kategória |
1:55.10
|
+7.40 +0.20 |
93.8
2.47
|
5.
7.
|
Kovács Tamás
#105 Trabant 750 GSX-R
|
VI. kategória |
1:57.40
|
+9.70 +2.30 |
92.0
3.23
|
6.
5.
|
Tóth Gergely
#56 Mazda 323GT
|
III. kategória |
1:57.60
|
+9.90 +0.20 |
91.8
3.30
|
7.
6.
|
Marx András
#47 VW Lupo
|
III. kategória |
1:57.90
|
+10.20 +0.30 |
91.6
3.40
|
8.
|
Ender Attila
#102 BMW E36
|
V. kategória |
1:58.30
|
+10.60 +0.40 |
91.3
3.53
|
9.
|
Pathy Dániel
#36 Trabant
|
I. kategória |
1:59.20
|
+11.50 +0.90 |
90.6
3.83
|
10.
|
Ratting Viktor
#6 Gokart CRG 420
|
XII. kategória |
1:59.20
|
+11.50 |
90.6
3.83
|
11.
10.
|
Papp Zoltán
#25 Austin mini
|
II. kategória |
1:59.80
|
+12.10 +0.60 |
90.2
4.03
|
12.
11.
|
Mulicz László
#37 Hyundai I20N
|
XIII. kategória |
2:00.80
|
+13.10 +1.00 |
89.4
4.37
|
13.
12.
|
Szalay Milán
#99 BMW E36
|
V. kategória |
2:01.00
|
+13.30 +0.20 |
89.3
4.43
|
14.
|
Balogh Tihamér
#27 Suzuki Swift 1,3 GTI
|
II. kategória |
2:01.50
|
+13.80 +0.50 |
88.9
4.60
|
15.
|
Tisza Ákos
#101 Citroen Saxo
|
V. kategória |
2:01.60
|
+13.90 +0.10 |
88.8
4.63
|
16.
13.
|
Bózsa Gergő
#1 Top-kart Bison
|
XI. kategória |
2:02.00
|
+14.30 +0.40 |
88.5
4.77
|
17.
18.
|
Laczkó Csongor
#35 Suzuki
|
XIII. kategória |
2:02.70
|
+15.00 +0.70 |
88.0
5.00
|
18.
25.
|
Török Károly
#38 Mazda mx5
|
XIII. kategória |
2:02.80
|
+15.10 +0.10 |
87.9
5.03
|
19.
|
Biros Adrián
#51 Citroen C2
|
III. kategória |
2:03.20
|
+15.50 +0.40 |
87.7
5.17
|
20.
16.
|
Török István
#54 Honda Civic
|
III. kategória |
2:03.90
|
+16.20 +0.70 |
87.2
5.40
|
21.
17.
|
Váradi Zoltán
#55 Renault Clio
|
III. kategória |
2:04.10
|
+16.40 +0.20 |
87.0
5.47
|
22.
20.
|
Fejes Norbert
#5 Birel
|
XII. kategória |
2:04.10
|
+16.40 |
87.0
5.47
|
23.
21.
|
Pazaurek János
#97 MINI COOPER S
|
V. kategória |
2:05.00
|
+17.30 +0.90 |
86.4
5.77
|
24.
22.
|
Pugner Norbert
#64 BMW
|
IV. kategória |
2:05.20
|
+17.50 +0.20 |
86.3
5.83
|
25.
26.
|
Marx József
#39 Volkswagen Lupo
|
III. kategória |
2:05.60
|
+17.90 +0.40 |
86.0
5.97
|
26.
27.
|
Pap Győző
#89 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:05.70
|
+18.00 +0.10 |
85.9
6.00
|
27.
23.
|
Takács László Mátyás
#60 MG ZR 160
|
IV. kategória |
2:06.40
|
+18.70 +0.70 |
85.4
6.23
|
28.
24.
|
Pathy László
#21 Trabant
|
I. kategória |
2:06.70
|
+19.00 +0.30 |
85.2
6.33
|
29.
28.
|
Mogyorósi Zoltán
#91 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:08.40
|
+20.70 +1.70 |
84.1
6.90
|
30.
29.
|
Németh “8V” Péter
#62 Citroen Saxo
|
IV. kategória |
2:08.70
|
+21.00 +0.30 |
83.9
7.00
|
31.
35.
|
Fóti Péter
#42 Lada 2101 S
|
III. kategória |
2:09.40
|
+21.70 +0.70 |
83.5
7.23
|
32.
33.
|
Vasi Viktor
#61 VW Golf
|
IV. kategória |
2:09.50
|
+21.80 +0.10 |
83.4
7.27
|
33.
30.
|
Réb Krisztián
#82 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:09.70
|
+22.00 +0.20 |
83.3
7.33
|
34.
45.
|
Nyári Barna Balázs
#24 Suzuki Wagon r+ I
|
I. kategória |
2:09.80
|
+22.10 +0.10 |
83.2
7.37
|
35.
47.
|
Horváth Ádám
#66 Peugeot 106
|
IV. kategória |
2:09.90
|
+22.20 +0.10 |
83.1
7.40
|
36.
31.
|
Varga Zsolt
#75 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:10.10
|
+22.40 +0.20 |
83.0
7.47
|
37.
32.
|
Fonay Zalán
#71 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:10.40
|
+22.70 +0.30 |
82.8
7.57
|
38.
36.
|
Juhász Judit Lilla
#20 Mercedes C 2.3
|
IX. kategória |
2:10.50
|
+22.80 +0.10 |
82.8
7.60
|
39.
34.
|
Angler Noel
#3 Birel Art
|
X. kategória |
2:11.50
|
+23.80 +1.00 |
82.1
7.93
|
40.
37.
|
Koplanyi Zoltán
#59 Alfa Romeo
|
IV. kategória |
2:11.80
|
+24.10 +0.30 |
81.9
8.03
|
41.
66.
|
Resál Martin
#8 Opel Corsa
|
VII. kategória |
2:12.10
|
+24.40 +0.30 |
81.8
8.13
|
42.
50.
|
Hosszú Ernő Attila
#34 Suzuki swift
|
XIII. kategória |
2:12.30
|
+24.60 +0.20 |
81.6
8.20
|
43.
38.
|
Tóth Gergő Soma
#100 BMW
|
V. kategória |
2:12.70
|
+25.00 +0.40 |
81.4
8.33
|
44.
39.
|
Koncz István
#70 Lada 21074
|
VIII. kategória |
2:12.70
|
+25.00 |
81.4
8.33
|
45.
40.
|
Harasztia Zsolt
#98 BMW E46
|
V. kategória |
2:12.80
|
+25.10 +0.10 |
81.3
8.37
|
46.
41.
|
Nyisztor Szabolcs
#29 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:12.80
|
+25.10 |
81.3
8.37
|
47.
42.
|
Dénes Szabolcs
#85 Lada
|
VIII. kategória |
2:12.90
|
+25.20 +0.10 |
81.3
8.40
|
48.
43.
|
Daradics István
#84 Lada
|
VIII. kategória |
2:13.10
|
+25.40 +0.20 |
81.1
8.47
|
49.
44.
|
Huzián József
#68 Ford Focus
|
IV. kategória |
2:13.40
|
+25.70 +0.30 |
81.0
8.57
|
50.
53.
|
Bőczin Ármin
#9 BMW e36 330i
|
VII. kategória |
2:13.40
|
+25.70 |
81.0
8.57
|
51.
46.
|
Dicső Dominik
#7 Mercedes C 320
|
VII. kategória |
2:13.90
|
+26.20 +0.50 |
80.7
8.73
|
52.
48.
|
Hetesi Gábor
#48 VW Polo 1,4
|
III. kategória |
2:14.10
|
+26.40 +0.20 |
80.5
8.80
|
53.
49.
|
Fónai László
#41 Lada Samara
|
III. kategória |
2:14.40
|
+26.70 +0.30 |
80.4
8.90
|
54.
85.
|
Kéri Gergő
#43 Lada 2107
|
III. kategória |
2:15.20
|
+27.50 +0.80 |
79.9
9.17
|
55.
61.
|
Nagy Sándor
#23 Trabant 601S
|
I. kategória |
2:15.90
|
+28.20 +0.70 |
79.5
9.40
|
56.
|
Horváth Kinga Zsófia
#18 Volkswagen Polo Gti
|
IX. kategória |
2:16.10
|
+28.40 +0.20 |
79.4
9.47
|
57.
51.
|
Varga József
#58 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:16.20
|
+28.50 +0.10 |
79.3
9.50
|
58.
52.
|
Takács Attila
#65 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:16.30
|
+28.60 +0.10 |
79.2
9.53
|
59.
77.
|
Hetesi Júlia Fanni
#14 VW POLO 1,4
|
IX. kategória |
2:16.40
|
+28.70 +0.10 |
79.2
9.57
|
60.
54.
|
Takács Csaba
#88 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:18.00
|
+30.30 +1.60 |
78.3
10.10
|
61.
64.
|
Klausz János
#69 Lada 2105
|
IV. kategória |
2:18.40
|
+30.70 +0.40 |
78.0
10.23
|
62.
55.
|
Todero Botond
#26 Opel Corsa
|
II. kategória |
2:18.50
|
+30.80 +0.10 |
78.0
10.27
|
63.
58.
|
Kocsis Gergely
#30 Renault Clio
|
II. kategória |
2:19.00
|
+31.30 +0.50 |
77.7
10.43
|
64.
78.
|
Pál Martin Benjámin
#63 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:19.90
|
+32.20 +0.90 |
77.2
10.73
|
65.
57.
|
Sugàr Gábor
#94 BMW
|
V. kategória |
2:20.00
|
+32.30 +0.10 |
77.1
10.77
|
66.
59.
|
Niedetzky Csaba
#107 Trabant Cabrio
|
VI. kategória |
2:20.60
|
+32.90 +0.60 |
76.8
10.97
|
67.
60.
|
Hannl Patrik
#106 Lada VFTS
|
VI. kategória |
2:20.80
|
+33.10 +0.20 |
76.7
11.03
|
68.
63.
|
Nagy Dávid
#86 Lada 2105 Gr.N
|
VIII. kategória |
2:20.80
|
+33.10 |
76.7
11.03
|
69.
62.
|
Bagyinszky János
#90 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:21.10
|
+33.40 +0.30 |
76.5
11.13
|
70.
67.
|
Kaufmann Dominik
#33 Lada 2105
|
II. kategória |
2:21.90
|
+34.20 +0.80 |
76.1
11.40
|
71.
93.
|
Szokol Roland
#83 Lada
|
VIII. kategória |
2:22.50
|
+34.80 +0.60 |
75.8
11.60
|
72.
65.
|
Hrisztov-Balkov Mariann
#16 Lada 2107
|
IX. kategória |
2:23.30
|
+35.60 +0.80 |
75.4
11.87
|
73.
68.
|
Szabados Olivér (AZ ÖREG)
#49 BMW 316i
|
III. kategória |
2:23.90
|
+36.20 +0.60 |
75.1
12.07
|
74.
69.
|
Basa Benjámin
#50 BMW
|
III. kategória |
2:24.10
|
+36.40 +0.20 |
74.9
12.13
|
75.
74.
|
Gáva Gergő
#31 Suzuki Swift
|
II. kategória |
2:24.30
|
+36.60 +0.20 |
74.8
12.20
|
76.
70.
|
Ratting Barna
#4 Gokart Tony-kart
|
X. kategória |
2:24.40
|
+36.70 +0.10 |
74.8
12.23
|
77.
71.
|
Huzián Lilla
#19 Ford Focus
|
IX. kategória |
2:24.50
|
+36.80 +0.10 |
74.7
12.27
|
78.
82.
|
Kolip Eszter
#17 Opel Astra F
|
IX. kategória |
2:24.70
|
+37.00 +0.20 |
74.6
12.33
|
79.
94.
|
Varga Balázs
#74 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:25.00
|
+37.30 +0.30 |
74.5
12.43
|
80.
88.
|
Boldog András
#28 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:25.40
|
+37.70 +0.40 |
74.3
12.57
|
81.
76.
|
Antal Gábor
#22 Trabant 601
|
I. kategória |
2:25.60
|
+37.90 +0.20 |
74.2
12.63
|
82.
72.
|
Blaskovics Róbert
#76 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:25.70
|
+38.00 +0.10 |
74.1
12.67
|
83.
73.
|
Klausz Dániel
#10 Lada 2105
|
VII. kategória |
2:26.00
|
+38.30 +0.30 |
74.0
12.77
|
84.
|
Kövy Gábor
#81 Lada 2106
|
VIII. kategória |
2:26.10
|
+38.40 +0.10 |
73.9
12.80
|
85.
75.
|
Magyar Dániel
#92 BMW E36
|
V. kategória |
2:27.70
|
+40.00 +1.60 |
73.1
13.33
|
86.
98.
|
Horváth Gergely
#93 BMW E36
|
V. kategória |
2:29.20
|
+41.50 +1.50 |
72.4
13.83
|
87.
81.
|
Nyisztor Zoltàn
#44 Lada
|
III. kategória |
2:29.60
|
+41.90 +0.40 |
72.2
13.97
|
88.
79.
|
Kurdi József
#78 Lada 21011
|
VIII. kategória |
2:30.60
|
+42.90 +1.00 |
71.7
14.30
|
89.
80.
|
Rónai Zoltán Péter
#45 Lada 2105
|
III. kategória |
2:31.40
|
+43.70 +0.80 |
71.3
14.57
|
90.
87.
|
Gerhardt Dorottya
#15 Lada
|
IX. kategória |
2:31.50
|
+43.80 +0.10 |
71.3
14.60
|
91.
83.
|
Hegyi Barnabás
#52 Lada
|
III. kategória |
2:31.80
|
+44.10 +0.30 |
71.1
14.70
|
92.
86.
|
Simon Sándor Tibor
#72 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:33.20
|
+45.50 +1.40 |
70.5
15.17
|
93.
89.
|
Kovács Félix
#2 Gokart
|
X. kategória |
2:35.70
|
+48.00 +2.50 |
69.4
16.00
|
94.
97.
|
Zsember-Lónay Zsombor
#77 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:38.20
|
+50.50 +2.50 |
68.3
16.83
|
95.
100.
|
Horváth Balázs
#95 BMW e36
|
V. kategória |
2:43.80
|
+56.10 +5.60 |
65.9
18.70
|
96.
90.
|
Hanyecz Gegely
#79 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:44.50
|
+56.80 +0.70 |
65.7
18.93
|
97.
91.
|
Tóth Balázs
#87 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:44.90
|
+57.20 +0.40 |
65.5
19.07
|
98.
92.
|
Garamvölgyi Roland
#32 Lada 2105
|
II. kategória |
2:44.90
|
+57.20 |
65.5
19.07
|
99.
95.
|
Mátrai Tamás
#80 Lada 2104
|
VIII. kategória |
2:46.70
|
+59.00 +1.80 |
64.8
19.67
|
100.
96.
|
Tóth Patrik
#73 Lada 21053
|
VIII. kategória |
2:48.90
|
+1:01.20 +2.20 |
63.9
20.40
|
101.
99.
|
Sági Richárd
#11 Lada
|
VII. kategória |
2:53.30
|
+1:05.60 +4.40 |
62.3
21.87
|
Büntetések (16)
Gyors |
versenyző
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy3 | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória | 5.00 |
Gy3 | Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107 | IX. kategória | 5.00 |
Gy3 | Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105 | III. kategória | 5.00 |
Gy3 | Basa Benjámin #50 BMW | III. kategória | 5.00 |
Gy3 | Hegyi Barnabás #52 Lada | III. kategória | 5.00 |
Gy3 | Tóth Gergely #56 Mazda 323GT | III. kategória | 5.00 |
Gy3 | Takács László Mátyás #60 MG ZR 160 | IV. kategória | 5.00 |
Gy3 | Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact | IV. kategória | 5.00 |
Gy3 | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória | 5.00 |
Gy3 | Hannl Patrik #106 Lada VFTS | VI. kategória | 5.00 |
Gy3 | Huzián Lilla #19 Ford Focus | IX. kategória | 5.00 |
Gy3 | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória | 5.00 |
Gy3 | Huzián József #68 Ford Focus | IV. kategória | 5.00 |
Gy3 | Varga József #58 Opel Corsa B | IV. kategória | 10.00 |
Gy3 | Klausz Dániel #10 Lada 2105 | VII. kategória | 10.00 |
Gy3 | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória | 10:00:00.00 |