(Gy3) 3.futam 1 km
AbszolútI. kategóriaII. kategóriaIII. kategóriaIV. kategóriaIX. kategóriaV. kategóriaVI. kategóriaVII. kategóriaVIII. kategóriaX. kategóriaXI. kategóriaXII. kategóriaXIII. kategória
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy3 - szakasz eredmény
            | # | versenyző #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.                                 | Szollár Norbert #57 Suzuki | III. kategória  | 1:51.50 |   32.3 | |
| 
                                    2.                                 | Cserveni Kornél #103 Lada 21013s | VI. kategória  | 1:56.60 | +5.10 +5.10 |   30.9   5.10 | 
| 
                                    3.                                 | Váry Kovács Gergő #67 Mazda MX-5 | IV. kategória  | 1:57.30 | +5.80 +0.70 |   30.7   5.80 | 
| 
                                    4.                                 | Kovács Tamás #105 Trabant  750 GSX-R | VI. kategória  | 1:57.40 | +5.90 +0.10 |   30.7   5.90 | 
| 
                                    5.                                 | Ratting Viktor #6 Gokart CRG 420 | XII. kategória  | 1:59.20 | +7.70 +1.80 |   30.2   7.70 | 
| 
                                    6.                                 | Papp Zoltán #25 Austin mini | II. kategória  | 1:59.80 | +8.30 +0.60 |   30.1   8.30 | 
| 
                                    7.                                 | Tóth Gergely #56 Mazda 323GT | III. kategória  | 2:00.40 | +8.90 +0.60 |   29.9   8.90 | 
| 
                                    8.                                 | Marx András #47 VW Lupo | III. kategória  | 2:01.10 | +9.60 +0.70 |   29.7   9.60 | 
| 
                                    9.                                 | Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI | II. kategória  | 2:01.50 | +10.00 +0.40 |   29.6  10.00 | 
| 
                                    10.                                 | Tisza Ákos #101 Citroen Saxo | V. kategória  | 2:01.60 | +10.10 +0.10 |   29.6  10.10 | 
| 
                                    11.                                 | Laczkó Csongor #35 Suzuki | XIII. kategória  | 2:02.70 | +11.20 +1.10 |   29.3  11.20 | 
| 
                                    12.                                 | Török Károly #38 Mazda mx5 | XIII. kategória  | 2:02.80 | +11.30 +0.10 |   29.3  11.30 | 
| 
                                    13.                                 | Bózsa Gergő #1 Top-kart Bison | XI. kategória  | 2:02.90 | +11.40 +0.10 |   29.3  11.40 | 
| 
                                    14.                                 | Biros Adrián #51 Citroen C2 | III. kategória  | 2:03.20 | +11.70 +0.30 |   29.2  11.70 | 
| 
                                    15.                                 | Váradi Zoltán #55 Renault Clio | III. kategória  | 2:04.10 | +12.60 +0.90 |   29.0  12.60 | 
| 
                                    =                                 | Fejes Norbert #5 Birel | XII. kategória  | 2:04.10 | +12.60 |   29.0  12.60 | 
| 
                                    17.                                 | Szalay Milán #99 BMW E36 | V. kategória  | 2:04.50 | +13.00 +0.40 |   28.9  13.00 | 
| 
                                    18.                                 | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória  | 2:04.90 | +13.40 +0.40 |   28.8  13.40 | 
| 
                                    =                                 | Török István #54 Honda Civic | III. kategória  | 2:04.90 | +13.40 |   28.8  13.40 | 
| 
                                    20.                                 | Pazaurek János #97 MINI COOPER S | V. kategória  | 2:05.00 | +13.50 +0.10 |   28.8  13.50 | 
| 
                                    21.                                 | Pugner Norbert #64 BMW | IV. kategória  | 2:05.20 | +13.70 +0.20 |   28.8  13.70 | 
| 
                                    22.                                 | Marx József #39 Volkswagen Lupo | III. kategória  | 2:05.60 | +14.10 +0.40 |   28.7  14.10 | 
| 
                                    23.                                 | Pap Győző #89 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:05.70 | +14.20 +0.10 |   28.6  14.20 | 
| 
                                    24.                                 | Takács László Mátyás #60 MG ZR 160 | IV. kategória  | 2:07.40 | +15.90 +1.70 |   28.3  15.90 | 
| 
                                    25.                                 | Ender Attila #102 BMW E36 | V. kategória  | 2:07.60 | +16.10 +0.20 |   28.2  16.10 | 
| 
                                    26.                                 | Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo | IV. kategória  | 2:09.20 | +17.70 +1.60 |   27.9  17.70 | 
| 
                                    27.                                 | Fóti Péter #42 Lada 2101 S | III. kategória  | 2:09.40 | +17.90 +0.20 |   27.8  17.90 | 
| 
                                    28.                                 | Vasi Viktor #61 VW Golf | IV. kategória  | 2:09.50 | +18.00 +0.10 |   27.8  18.00 | 
| 
                                    29.                                 | Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I | I. kategória  | 2:09.80 | +18.30 +0.30 |   27.7  18.30 | 
| 
                                    30.                                 | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:10.10 | +18.60 +0.30 |   27.7  18.60 | 
| 
                                    31.                                 | Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3 | IX. kategória  | 2:10.50 | +19.00 +0.40 |   27.6  19.00 | 
| 
                                    32.                                 | Fonay Zalán #71 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:11.50 | +20.00 +1.00 |   27.4  20.00 | 
| 
                                    33.                                 | Koplanyi Zoltán #59 Alfa Romeo | IV. kategória  | 2:11.80 | +20.30 +0.30 |   27.3  20.30 | 
| 
                                    34.                                 | Resál Martin #8 Opel Corsa | VII. kategória  | 2:12.10 | +20.60 +0.30 |   27.3  20.60 | 
| 
                                    35.                                 | Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift | XIII. kategória  | 2:12.30 | +20.80 +0.20 |   27.2  20.80 | 
| 
                                    36.                                 | Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:12.40 | +20.90 +0.10 |   27.2  20.90 | 
| 
                                    37.                                 | Huzián József #68 Ford Focus | IV. kategória  | 2:12.50 | +21.00 +0.10 |   27.2  21.00 | 
| 
                                    38.                                 | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória  | 2:13.10 | +21.60 +0.60 |   27.0  21.60 | 
| 
                                    39.                                 | Koncz István #70 Lada 21074 | VIII. kategória  | 2:13.40 | +21.90 +0.30 |   27.0  21.90 | 
| 
                                    =                                 | Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i | VII. kategória  | 2:13.40 | +21.90 |   27.0  21.90 | 
| 
                                    41.                                 | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória  | 2:14.20 | +22.70 +0.80 |   26.8  22.70 | 
| 
                                    42.                                 | Daradics István #84 Lada | VIII. kategória  | 2:14.40 | +22.90 +0.20 |   26.8  22.90 | 
| 
                                    43.                                 | Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:14.90 | +23.40 +0.50 |   26.7  23.40 | 
| 
                                    44.                                 | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória  | 2:15.20 | +23.70 +0.30 |   26.6  23.70 | 
| 
                                    45.                                 | Nagy Sándor #23 Trabant 601S | I. kategória  | 2:15.90 | +24.40 +0.70 |   26.5  24.40 | 
| 
                                    46.                                 | Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti | IX. kategória  | 2:16.10 | +24.60 +0.20 |   26.5  24.60 | 
| 
                                    47.                                 | Réb Krisztián #82 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:16.30 | +24.80 +0.20 |   26.4  24.80 | 
| 
                                    48.                                 | Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4 | IX. kategória  | 2:16.40 | +24.90 +0.10 |   26.4  24.90 | 
| 
                                    49.                                 | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória  | 2:17.50 | +26.00 +1.10 |   26.2  26.00 | 
| 
                                    50.                                 | Fónai László #41 Lada Samara | III. kategória  | 2:18.00 | +26.50 +0.50 |   26.1  26.50 | 
| 
                                    51.                                 | Klausz János #69 Lada 2105 | IV. kategória  | 2:18.40 | +26.90 +0.40 |   26.0  26.90 | 
| 
                                    52.                                 | Kocsis Gergely #30 Renault Clio | II. kategória  | 2:19.00 | +27.50 +0.60 |   25.9  27.50 | 
| 
                                    53.                                 | Sugàr Gábor #94 BMW | V. kategória  | 2:20.60 | +29.10 +1.60 |   25.6  29.10 | 
| 
                                    54.                                 | Angler Noel #3 Birel Art | X. kategória  | 2:20.70 | +29.20 +0.10 |   25.6  29.20 | 
| 
                                    55.                                 | Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N | VIII. kategória  | 2:20.80 | +29.30 +0.10 |   25.6  29.30 | 
| 
                                    56.                                 | Klausz Dániel #10 Lada 2105 | VII. kategória  | 2:20.90 | +29.40 +0.10 |   25.6  29.40 | 
| 
                                    57.                                 | Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107 | IX. kategória  | 2:21.60 | +30.10 +0.70 |   25.4  30.10 | 
| 
                                    58.                                 | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória  | 2:21.70 | +30.20 +0.10 |   25.4  30.20 | 
| 
                                    59.                                 | Kaufmann Dominik #33 Lada 2105 | II. kategória  | 2:21.90 | +30.40 +0.20 |   25.4  30.40 | 
| 
                                    60.                                 | Pécsvári József Alex #104 Gokart Monsterkart | VI. kategória  | 2:22.10 | +30.60 +0.20 |   25.3  30.60 | 
| 
                                    61.                                 | Huzián Lilla #19 Ford Focus | IX. kategória  | 2:22.50 | +31.00 +0.40 |   25.3  31.00 | 
| 
                                    62.                                 | Takács Attila #65 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:24.10 | +32.60 +1.60 |   25.0  32.60 | 
| 
                                    63.                                 | Gáva Gergő #31 Suzuki Swift | II. kategória  | 2:24.30 | +32.80 +0.20 |   24.9  32.80 | 
| 
                                    64.                                 | Kolip Eszter #17 Opel Astra F | IX. kategória  | 2:24.70 | +33.20 +0.40 |   24.9  33.20 | 
| 
                                    65.                                 | Varga Balázs #74 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:25.00 | +33.50 +0.30 |   24.8  33.50 | 
| 
                                    66.                                 | Boldog András #28 Fiat Punto | II. kategória  | 2:25.40 | +33.90 +0.40 |   24.8  33.90 | 
| 
                                    67.                                 | Antal Gábor #22 Trabant 601 | I. kategória  | 2:25.60 | +34.10 +0.20 |   24.7  34.10 | 
| 
                                    68.                                 | Kövy Gábor #81 Lada 2106 | VIII. kategória  | 2:26.10 | +34.60 +0.50 |   24.6  34.60 | 
| 
                                    69.                                 | Todero Botond #26 Opel Corsa | II. kategória  | 2:26.60 | +35.10 +0.50 |   24.6  35.10 | 
| 
                                    70.                                 | Hannl Patrik #106 Lada VFTS | VI. kategória  | 2:26.80 | +35.30 +0.20 |   24.5  35.30 | 
| 
                                    =                                 | Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105 | III. kategória  | 2:26.80 | +35.30 |   24.5  35.30 | 
| 
                                    72.                                 | Niedetzky Csaba #107 Trabant Cabrio | VI. kategória  | 2:27.40 | +35.90 +0.60 |   24.4  35.90 | 
| 
                                    73.                                 | Hegyi Barnabás #52 Lada | III. kategória  | 2:27.80 | +36.30 +0.40 |   24.4  36.30 | 
| 
                                    74.                                 | Horváth Gergely #93 BMW E36 | V. kategória  | 2:29.20 | +37.70 +1.40 |   24.1  37.70 | 
| 
                                    75.                                 | Szabados Olivér (AZ ÖREG) #49 BMW 316i | III. kategória  | 2:29.50 | +38.00 +0.30 |   24.1  38.00 | 
| 
                                    76.                                 | Nyisztor Zoltàn #44 Lada | III. kategória  | 2:29.60 | +38.10 +0.10 |   24.1  38.10 | 
| 
                                    77.                                 | Blaskovics Róbert #76 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:30.00 | +38.50 +0.40 |   24.0  38.50 | 
| 
                                    78.                                 | Varga József #58 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:31.10 | +39.60 +1.10 |   23.8  39.60 | 
| 
                                    79.                                 | Gerhardt Dorottya #15 Lada | IX. kategória  | 2:31.50 | +40.00 +0.40 |   23.8  40.00 | 
| 
                                    80.                                 | Takács Csaba #88 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:32.50 | +41.00 +1.00 |   23.6  41.00 | 
| 
                                    81.                                 | Magyar Dániel #92 BMW E36 | V. kategória  | 2:34.30 | +42.80 +1.80 |   23.3  42.80 | 
| 
                                    82.                                 | Kovács Félix #2 Gokart | X. kategória  | 2:35.70 | +44.20 +1.40 |   23.1  44.20 | 
| 
                                    83.                                 | Kurdi József #78 Lada 21011 | VIII. kategória  | 2:36.40 | +44.90 +0.70 |   23.0  44.90 | 
| 
                                    84.                                 | Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:38.00 | +46.50 +1.60 |   22.8  46.50 | 
| 
                                    85.                                 | Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:38.20 | +46.70 +0.20 |   22.8  46.70 | 
| 
                                    86.                                 | Ratting Barna #4 Gokart Tony-kart | X. kategória  | 2:41.50 | +50.00 +3.30 |   22.3  50.00 | 
| 
                                    87.                                 | Horváth Balázs #95 BMW e36 | V. kategória  | 2:43.80 | +52.30 +2.30 |   22.0  52.30 | 
| 
                                    88.                                 | Basa Benjámin #50 BMW | III. kategória  | 2:47.20 | +55.70 +3.40 |   21.5  55.70 | 
| 
                                    89.                                 | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória  | 2:48.30 | +56.80 +1.10 |   21.4  56.80 | 
| 
                                    90.                                 | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória  | 2:49.10 | +57.60 +0.80 |   21.3  57.60 | 
| 
                                    91.                                 | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:51.70 | +1:00.20 +2.60 |   21.0  60.20 | 
| 
                                    92.                                 | Tóth Patrik #73 Lada 21053 | VIII. kategória  | 2:53.50 | +1:02.00 +1.80 |   20.7  62.00 | 
| 
                                    93.                                 | Tóth Balázs #87 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:55.40 | +1:03.90 +1.90 |   20.5  63.90 | 
| 
                                    94.                                 | Mátrai Tamás #80 Lada 2104 | VIII. kategória  | 3:03.30 | +1:11.80 +7.90 |   19.6  71.80 | 
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy3 - összetett eredmény
            | # | versenyző #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.
                                     | Pécsvári József Alex #104 Gokart Monsterkart | VI. kategória  | 1:47.70 |  100.3 | |
| 
                                    2.
                                     | Szollár Norbert #57 Suzuki | III. kategória  | 1:51.50 | +3.80 +3.80 |   96.9   1.27 | 
| 
                                    3.
                                     | Cserveni Kornél #103 Lada 21013s | VI. kategória  | 1:54.90 | +7.20 +3.40 |   94.0   2.40 | 
| 
                                    4.
                                     | Váry Kovács Gergő #67 Mazda MX-5 | IV. kategória  | 1:55.10 | +7.40 +0.20 |   93.8   2.47 | 
| 
                                    5.
                                     
                                      7. | Kovács Tamás #105 Trabant  750 GSX-R | VI. kategória  | 1:57.40 | +9.70 +2.30 |   92.0   3.23 | 
| 
                                    6.
                                     
                                      5. | Tóth Gergely #56 Mazda 323GT | III. kategória  | 1:57.60 | +9.90 +0.20 |   91.8   3.30 | 
| 
                                    7.
                                     
                                      6. | Marx András #47 VW Lupo | III. kategória  | 1:57.90 | +10.20 +0.30 |   91.6   3.40 | 
| 
                                    8.
                                     | Ender Attila #102 BMW E36 | V. kategória  | 1:58.30 | +10.60 +0.40 |   91.3   3.53 | 
| 
                                    9.
                                     | Pathy Dániel #36 Trabant | I. kategória  | 1:59.20 | +11.50 +0.90 |   90.6   3.83 | 
| 
                                    10.
                                     | Ratting Viktor #6 Gokart CRG 420 | XII. kategória  | 1:59.20 | +11.50 |   90.6   3.83 | 
| 
                                    11.
                                     
                                      10. | Papp Zoltán #25 Austin mini | II. kategória  | 1:59.80 | +12.10 +0.60 |   90.2   4.03 | 
| 
                                    12.
                                     
                                      11. | Mulicz László #37 Hyundai I20N | XIII. kategória  | 2:00.80 | +13.10 +1.00 |   89.4   4.37 | 
| 
                                    13.
                                     
                                      12. | Szalay Milán #99 BMW E36 | V. kategória  | 2:01.00 | +13.30 +0.20 |   89.3   4.43 | 
| 
                                    14.
                                     | Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI | II. kategória  | 2:01.50 | +13.80 +0.50 |   88.9   4.60 | 
| 
                                    15.
                                     | Tisza Ákos #101 Citroen Saxo | V. kategória  | 2:01.60 | +13.90 +0.10 |   88.8   4.63 | 
| 
                                    16.
                                     
                                      13. | Bózsa Gergő #1 Top-kart Bison | XI. kategória  | 2:02.00 | +14.30 +0.40 |   88.5   4.77 | 
| 
                                    17.
                                     
                                      18. | Laczkó Csongor #35 Suzuki | XIII. kategória  | 2:02.70 | +15.00 +0.70 |   88.0   5.00 | 
| 
                                    18.
                                     
                                      25. | Török Károly #38 Mazda mx5 | XIII. kategória  | 2:02.80 | +15.10 +0.10 |   87.9   5.03 | 
| 
                                    19.
                                     | Biros Adrián #51 Citroen C2 | III. kategória  | 2:03.20 | +15.50 +0.40 |   87.7   5.17 | 
| 
                                    20.
                                     
                                      16. | Török István #54 Honda Civic | III. kategória  | 2:03.90 | +16.20 +0.70 |   87.2   5.40 | 
| 
                                    21.
                                     
                                      17. | Váradi Zoltán #55 Renault Clio | III. kategória  | 2:04.10 | +16.40 +0.20 |   87.0   5.47 | 
| 
                                    22.
                                     
                                      20. | Fejes Norbert #5 Birel | XII. kategória  | 2:04.10 | +16.40 |   87.0   5.47 | 
| 
                                    23.
                                     
                                      21. | Pazaurek János #97 MINI COOPER S | V. kategória  | 2:05.00 | +17.30 +0.90 |   86.4   5.77 | 
| 
                                    24.
                                     
                                      22. | Pugner Norbert #64 BMW | IV. kategória  | 2:05.20 | +17.50 +0.20 |   86.3   5.83 | 
| 
                                    25.
                                     
                                      26. | Marx József #39 Volkswagen Lupo | III. kategória  | 2:05.60 | +17.90 +0.40 |   86.0   5.97 | 
| 
                                    26.
                                     
                                      27. | Pap Győző #89 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:05.70 | +18.00 +0.10 |   85.9   6.00 | 
| 
                                    27.
                                     
                                      23. | Takács László Mátyás #60 MG ZR 160 | IV. kategória  | 2:06.40 | +18.70 +0.70 |   85.4   6.23 | 
| 
                                    28.
                                     
                                      24. | Pathy László #21 Trabant | I. kategória  | 2:06.70 | +19.00 +0.30 |   85.2   6.33 | 
| 
                                    29.
                                     
                                      28. | Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:08.40 | +20.70 +1.70 |   84.1   6.90 | 
| 
                                    30.
                                     
                                      29. | Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo | IV. kategória  | 2:08.70 | +21.00 +0.30 |   83.9   7.00 | 
| 
                                    31.
                                     
                                      35. | Fóti Péter #42 Lada 2101 S | III. kategória  | 2:09.40 | +21.70 +0.70 |   83.5   7.23 | 
| 
                                    32.
                                     
                                      33. | Vasi Viktor #61 VW Golf | IV. kategória  | 2:09.50 | +21.80 +0.10 |   83.4   7.27 | 
| 
                                    33.
                                     
                                      30. | Réb Krisztián #82 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:09.70 | +22.00 +0.20 |   83.3   7.33 | 
| 
                                    34.
                                     
                                      45. | Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I | I. kategória  | 2:09.80 | +22.10 +0.10 |   83.2   7.37 | 
| 
                                    35.
                                     
                                      47. | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória  | 2:09.90 | +22.20 +0.10 |   83.1   7.40 | 
| 
                                    36.
                                     
                                      31. | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:10.10 | +22.40 +0.20 |   83.0   7.47 | 
| 
                                    37.
                                     
                                      32. | Fonay Zalán #71 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:10.40 | +22.70 +0.30 |   82.8   7.57 | 
| 
                                    38.
                                     
                                      36. | Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3 | IX. kategória  | 2:10.50 | +22.80 +0.10 |   82.8   7.60 | 
| 
                                    39.
                                     
                                      34. | Angler Noel #3 Birel Art | X. kategória  | 2:11.50 | +23.80 +1.00 |   82.1   7.93 | 
| 
                                    40.
                                     
                                      37. | Koplanyi Zoltán #59 Alfa Romeo | IV. kategória  | 2:11.80 | +24.10 +0.30 |   81.9   8.03 | 
| 
                                    41.
                                     
                                      66. | Resál Martin #8 Opel Corsa | VII. kategória  | 2:12.10 | +24.40 +0.30 |   81.8   8.13 | 
| 
                                    42.
                                     
                                      50. | Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift | XIII. kategória  | 2:12.30 | +24.60 +0.20 |   81.6   8.20 | 
| 
                                    43.
                                     
                                      38. | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória  | 2:12.70 | +25.00 +0.40 |   81.4   8.33 | 
| 
                                    44.
                                     
                                      39. | Koncz István #70 Lada 21074 | VIII. kategória  | 2:12.70 | +25.00 |   81.4   8.33 | 
| 
                                    45.
                                     
                                      40. | Harasztia Zsolt #98 BMW E46 | V. kategória  | 2:12.80 | +25.10 +0.10 |   81.3   8.37 | 
| 
                                    46.
                                     
                                      41. | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória  | 2:12.80 | +25.10 |   81.3   8.37 | 
| 
                                    47.
                                     
                                      42. | Dénes Szabolcs #85 Lada | VIII. kategória  | 2:12.90 | +25.20 +0.10 |   81.3   8.40 | 
| 
                                    48.
                                     
                                      43. | Daradics István #84 Lada | VIII. kategória  | 2:13.10 | +25.40 +0.20 |   81.1   8.47 | 
| 
                                    49.
                                     
                                      44. | Huzián József #68 Ford Focus | IV. kategória  | 2:13.40 | +25.70 +0.30 |   81.0   8.57 | 
| 
                                    50.
                                     
                                      53. | Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i | VII. kategória  | 2:13.40 | +25.70 |   81.0   8.57 | 
| 
                                    51.
                                     
                                      46. | Dicső Dominik #7 Mercedes C 320 | VII. kategória  | 2:13.90 | +26.20 +0.50 |   80.7   8.73 | 
| 
                                    52.
                                     
                                      48. | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória  | 2:14.10 | +26.40 +0.20 |   80.5   8.80 | 
| 
                                    53.
                                     
                                      49. | Fónai László #41 Lada Samara | III. kategória  | 2:14.40 | +26.70 +0.30 |   80.4   8.90 | 
| 
                                    54.
                                     
                                      85. | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória  | 2:15.20 | +27.50 +0.80 |   79.9   9.17 | 
| 
                                    55.
                                     
                                      61. | Nagy Sándor #23 Trabant 601S | I. kategória  | 2:15.90 | +28.20 +0.70 |   79.5   9.40 | 
| 
                                    56.
                                     | Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti | IX. kategória  | 2:16.10 | +28.40 +0.20 |   79.4   9.47 | 
| 
                                    57.
                                     
                                      51. | Varga József #58 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:16.20 | +28.50 +0.10 |   79.3   9.50 | 
| 
                                    58.
                                     
                                      52. | Takács Attila #65 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:16.30 | +28.60 +0.10 |   79.2   9.53 | 
| 
                                    59.
                                     
                                      77. | Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4 | IX. kategória  | 2:16.40 | +28.70 +0.10 |   79.2   9.57 | 
| 
                                    60.
                                     
                                      54. | Takács Csaba #88 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:18.00 | +30.30 +1.60 |   78.3  10.10 | 
| 
                                    61.
                                     
                                      64. | Klausz János #69 Lada 2105 | IV. kategória  | 2:18.40 | +30.70 +0.40 |   78.0  10.23 | 
| 
                                    62.
                                     
                                      55. | Todero Botond #26 Opel Corsa | II. kategória  | 2:18.50 | +30.80 +0.10 |   78.0  10.27 | 
| 
                                    63.
                                     
                                      58. | Kocsis Gergely #30 Renault Clio | II. kategória  | 2:19.00 | +31.30 +0.50 |   77.7  10.43 | 
| 
                                    64.
                                     
                                      78. | Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:19.90 | +32.20 +0.90 |   77.2  10.73 | 
| 
                                    65.
                                     
                                      57. | Sugàr Gábor #94 BMW | V. kategória  | 2:20.00 | +32.30 +0.10 |   77.1  10.77 | 
| 
                                    66.
                                     
                                      59. | Niedetzky Csaba #107 Trabant Cabrio | VI. kategória  | 2:20.60 | +32.90 +0.60 |   76.8  10.97 | 
| 
                                    67.
                                     
                                      60. | Hannl Patrik #106 Lada VFTS | VI. kategória  | 2:20.80 | +33.10 +0.20 |   76.7  11.03 | 
| 
                                    68.
                                     
                                      63. | Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N | VIII. kategória  | 2:20.80 | +33.10 |   76.7  11.03 | 
| 
                                    69.
                                     
                                      62. | Bagyinszky János #90 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:21.10 | +33.40 +0.30 |   76.5  11.13 | 
| 
                                    70.
                                     
                                      67. | Kaufmann Dominik #33 Lada 2105 | II. kategória  | 2:21.90 | +34.20 +0.80 |   76.1  11.40 | 
| 
                                    71.
                                     
                                      93. | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória  | 2:22.50 | +34.80 +0.60 |   75.8  11.60 | 
| 
                                    72.
                                     
                                      65. | Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107 | IX. kategória  | 2:23.30 | +35.60 +0.80 |   75.4  11.87 | 
| 
                                    73.
                                     
                                      68. | Szabados Olivér (AZ ÖREG) #49 BMW 316i | III. kategória  | 2:23.90 | +36.20 +0.60 |   75.1  12.07 | 
| 
                                    74.
                                     
                                      69. | Basa Benjámin #50 BMW | III. kategória  | 2:24.10 | +36.40 +0.20 |   74.9  12.13 | 
| 
                                    75.
                                     
                                      74. | Gáva Gergő #31 Suzuki Swift | II. kategória  | 2:24.30 | +36.60 +0.20 |   74.8  12.20 | 
| 
                                    76.
                                     
                                      70. | Ratting Barna #4 Gokart Tony-kart | X. kategória  | 2:24.40 | +36.70 +0.10 |   74.8  12.23 | 
| 
                                    77.
                                     
                                      71. | Huzián Lilla #19 Ford Focus | IX. kategória  | 2:24.50 | +36.80 +0.10 |   74.7  12.27 | 
| 
                                    78.
                                     
                                      82. | Kolip Eszter #17 Opel Astra F | IX. kategória  | 2:24.70 | +37.00 +0.20 |   74.6  12.33 | 
| 
                                    79.
                                     
                                      94. | Varga Balázs #74 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:25.00 | +37.30 +0.30 |   74.5  12.43 | 
| 
                                    80.
                                     
                                      88. | Boldog András #28 Fiat Punto | II. kategória  | 2:25.40 | +37.70 +0.40 |   74.3  12.57 | 
| 
                                    81.
                                     
                                      76. | Antal Gábor #22 Trabant 601 | I. kategória  | 2:25.60 | +37.90 +0.20 |   74.2  12.63 | 
| 
                                    82.
                                     
                                      72. | Blaskovics Róbert #76 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:25.70 | +38.00 +0.10 |   74.1  12.67 | 
| 
                                    83.
                                     
                                      73. | Klausz Dániel #10 Lada 2105 | VII. kategória  | 2:26.00 | +38.30 +0.30 |   74.0  12.77 | 
| 
                                    84.
                                     | Kövy Gábor #81 Lada 2106 | VIII. kategória  | 2:26.10 | +38.40 +0.10 |   73.9  12.80 | 
| 
                                    85.
                                     
                                      75. | Magyar Dániel #92 BMW E36 | V. kategória  | 2:27.70 | +40.00 +1.60 |   73.1  13.33 | 
| 
                                    86.
                                     
                                      98. | Horváth Gergely #93 BMW E36 | V. kategória  | 2:29.20 | +41.50 +1.50 |   72.4  13.83 | 
| 
                                    87.
                                     
                                      81. | Nyisztor Zoltàn #44 Lada | III. kategória  | 2:29.60 | +41.90 +0.40 |   72.2  13.97 | 
| 
                                    88.
                                     
                                      79. | Kurdi József #78 Lada 21011 | VIII. kategória  | 2:30.60 | +42.90 +1.00 |   71.7  14.30 | 
| 
                                    89.
                                     
                                      80. | Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105 | III. kategória  | 2:31.40 | +43.70 +0.80 |   71.3  14.57 | 
| 
                                    90.
                                     
                                      87. | Gerhardt Dorottya #15 Lada | IX. kategória  | 2:31.50 | +43.80 +0.10 |   71.3  14.60 | 
| 
                                    91.
                                     
                                      83. | Hegyi Barnabás #52 Lada | III. kategória  | 2:31.80 | +44.10 +0.30 |   71.1  14.70 | 
| 
                                    92.
                                     
                                      86. | Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:33.20 | +45.50 +1.40 |   70.5  15.17 | 
| 
                                    93.
                                     
                                      89. | Kovács Félix #2 Gokart | X. kategória  | 2:35.70 | +48.00 +2.50 |   69.4  16.00 | 
| 
                                    94.
                                     
                                      97. | Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:38.20 | +50.50 +2.50 |   68.3  16.83 | 
| 
                                    95.
                                     
                                      100. | Horváth Balázs #95 BMW e36 | V. kategória  | 2:43.80 | +56.10 +5.60 |   65.9  18.70 | 
| 
                                    96.
                                     
                                      90. | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:44.50 | +56.80 +0.70 |   65.7  18.93 | 
| 
                                    97.
                                     
                                      91. | Tóth Balázs #87 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:44.90 | +57.20 +0.40 |   65.5  19.07 | 
| 
                                    98.
                                     
                                      92. | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória  | 2:44.90 | +57.20 |   65.5  19.07 | 
| 
                                    99.
                                     
                                      95. | Mátrai Tamás #80 Lada 2104 | VIII. kategória  | 2:46.70 | +59.00 +1.80 |   64.8  19.67 | 
| 
                                    100.
                                     
                                      96. | Tóth Patrik #73 Lada 21053 | VIII. kategória  | 2:48.90 | +1:01.20 +2.20 |   63.9  20.40 | 
| 
                                    101.
                                     
                                      99. | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória  | 2:53.30 | +1:05.60 +4.40 |   62.3  21.87 | 
Büntetések (16)
    | Gyors | versenyző #rajt.sz autó | kat. | büntetés oka | 
| Gy3 | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107 | IX. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105 | III. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Basa Benjámin #50 BMW | III. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Hegyi Barnabás #52 Lada | III. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Tóth Gergely #56 Mazda 323GT | III. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Takács László Mátyás #60 MG ZR 160 | IV. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact | IV. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Hannl Patrik #106 Lada VFTS | VI. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Huzián Lilla #19 Ford Focus | IX. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Huzián József #68 Ford Focus | IV. kategória  | 5.00 | 
| Gy3 | Varga József #58 Opel Corsa B | IV. kategória  | 10.00 | 
| Gy3 | Klausz Dániel #10 Lada 2105 | VII. kategória  | 10.00 | 
| Gy3 | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória  | 10:00:00.00 | 

 
        
    