(Gy4) 4.futam 1 km
AbszolútI. kategóriaII. kategóriaIII. kategóriaIV. kategóriaIX. kategóriaV. kategóriaVI. kategóriaVII. kategóriaVIII. kategóriaX. kategóriaXI. kategóriaXII. kategóriaXIII. kategória
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy4 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tóth Gergely #56 Mazda 323GT
|
III. kategória |
2:00.30 |
29.9
|
|
2.
|
Laczkó Csongor #35 Suzuki
|
XIII. kategória |
2:01.60 | +1.30 +1.30 |
29.6
1.30
|
3.
|
Marx András #47 VW Lupo
|
III. kategória |
2:02.60 | +2.30 +1.00 |
29.4
2.30
|
4.
|
Tisza Ákos #101 Citroen Saxo
|
V. kategória |
2:03.50 | +3.20 +0.90 |
29.1
3.20
|
5.
|
Biros Adrián #51 Citroen C2
|
III. kategória |
2:04.10 | +3.80 +0.60 |
29.0
3.80
|
6.
|
Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI
|
II. kategória |
2:04.30 | +4.00 +0.20 |
29.0
4.00
|
7.
|
Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:04.70 | +4.40 +0.40 |
28.9
4.40
|
8.
|
Pap Győző #89 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:05.00 | +4.70 +0.30 |
28.8
4.70
|
9.
|
Váradi Zoltán #55 Renault Clio
|
III. kategória |
2:05.30 | +5.00 +0.30 |
28.7
5.00
|
10.
|
Pazaurek János #97 MINI COOPER S
|
V. kategória |
2:05.80 | +5.50 +0.50 |
28.6
5.50
|
11.
|
Fonay Zalán #71 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:07.00 | +6.70 +1.20 |
28.3
6.70
|
12.
|
Takács László Mátyás #60 MG ZR 160
|
IV. kategória |
2:07.80 | +7.50 +0.80 |
28.2
7.50
|
13.
|
Horváth Ádám #66 Peugeot 106
|
IV. kategória |
2:08.80 | +8.50 +1.00 |
28.0
8.50
|
14.
|
Szalay Milán #99 BMW E36
|
V. kategória |
2:08.90 | +8.60 +0.10 |
27.9
8.60
|
15.
|
Fóti Péter #42 Lada 2101 S
|
III. kategória |
2:09.60 | +9.30 +0.70 |
27.8
9.30
|
16.
|
Varga Zsolt #75 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:11.20 | +10.90 +1.60 |
27.4
10.90
|
=
|
Fejes Norbert #5 Birel
|
XII. kategória |
2:11.20 | +10.90 |
27.4
10.90
|
18.
|
Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I
|
I. kategória |
2:11.30 | +11.00 +0.10 |
27.4
11.00
|
19.
|
Marx József #39 Volkswagen Lupo
|
III. kategória |
2:11.80 | +11.50 +0.50 |
27.3
11.50
|
20.
|
Varga József #58 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:13.40 | +13.10 +1.60 |
27.0
13.10
|
=
|
Angler Noel #3 Birel Art
|
X. kategória |
2:13.40 | +13.10 |
27.0
13.10
|
22.
|
Koncz István #70 Lada 21074
|
VIII. kategória |
2:14.40 | +14.10 +1.00 |
26.8
14.10
|
23.
|
Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4
|
III. kategória |
2:14.60 | +14.30 +0.20 |
26.7
14.30
|
24.
|
Vasi Viktor #61 VW Golf
|
IV. kategória |
2:15.20 | +14.90 +0.60 |
26.6
14.90
|
25.
|
Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:15.30 | +15.00 +0.10 |
26.6
15.00
|
26.
|
Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift
|
XIII. kategória |
2:15.80 | +15.50 +0.50 |
26.5
15.50
|
27.
|
Nyisztor Zoltàn #44 Lada
|
III. kategória |
2:18.20 | +17.90 +2.40 |
26.0
17.90
|
28.
|
Huzián Lilla #19 Ford Focus
|
IX. kategória |
2:18.90 | +18.60 +0.70 |
25.9
18.60
|
29.
|
Szokol Roland #83 Lada
|
VIII. kategória |
2:19.00 | +18.70 +0.10 |
25.9
18.70
|
=
|
Resál Martin #8 Opel Corsa
|
VII. kategória |
2:19.00 | +18.70 |
25.9
18.70
|
31.
|
Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4
|
IX. kategória |
2:19.10 | +18.80 +0.10 |
25.9
18.80
|
32.
|
Kocsis Gergely #30 Renault Clio
|
II. kategória |
2:19.50 | +19.20 +0.40 |
25.8
19.20
|
33.
|
Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N
|
VIII. kategória |
2:19.70 | +19.40 +0.20 |
25.8
19.40
|
34.
|
Huzián József #68 Ford Focus
|
IV. kategória |
2:20.10 | +19.80 +0.40 |
25.7
19.80
|
35.
|
Antal Gábor #22 Trabant 601
|
I. kategória |
2:20.30 | +20.00 +0.20 |
25.7
20.00
|
36.
|
Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti
|
IX. kategória |
2:20.50 | +20.20 +0.20 |
25.6
20.20
|
37.
|
Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3
|
IX. kategória |
2:20.60 | +20.30 +0.10 |
25.6
20.30
|
38.
|
Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i
|
VII. kategória |
2:20.80 | +20.50 +0.20 |
25.6
20.50
|
39.
|
Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:21.00 | +20.70 +0.20 |
25.5
20.70
|
40.
|
Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107
|
IX. kategória |
2:21.30 | +21.00 +0.30 |
25.5
21.00
|
41.
|
Kaufmann Dominik #33 Lada 2105
|
II. kategória |
2:21.40 | +21.10 +0.10 |
25.5
21.10
|
42.
|
Takács Attila #65 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:22.30 | +22.00 +0.90 |
25.3
22.00
|
43.
|
Török Károly #38 Mazda mx5
|
XIII. kategória |
2:22.40 | +22.10 +0.10 |
25.3
22.10
|
44.
|
Nagy Sándor #23 Trabant 601S
|
I. kategória |
2:22.70 | +22.40 +0.30 |
25.2
22.40
|
45.
|
Todero Botond #26 Opel Corsa
|
II. kategória |
2:23.70 | +23.40 +1.00 |
25.1
23.40
|
46.
|
Gáva Gergő #31 Suzuki Swift
|
II. kategória |
2:25.20 | +24.90 +1.50 |
24.8
24.90
|
47.
|
Varga Balázs #74 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:25.40 | +25.10 +0.20 |
24.8
25.10
|
48.
|
Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105
|
III. kategória |
2:25.60 | +25.30 +0.20 |
24.7
25.30
|
49.
|
Magyar Dániel #92 BMW E36
|
V. kategória |
2:26.40 | +26.10 +0.80 |
24.6
26.10
|
=
|
Kolip Eszter #17 Opel Astra F
|
IX. kategória |
2:26.40 | +26.10 |
24.6
26.10
|
51.
|
Papp Zoltán #25 Austin mini
|
II. kategória |
2:27.40 | +27.10 +1.00 |
24.4
27.10
|
52.
|
Boldog András #28 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:27.80 | +27.50 +0.40 |
24.4
27.50
|
53.
|
Hegyi Barnabás #52 Lada
|
III. kategória |
2:28.00 | +27.70 +0.20 |
24.3
27.70
|
54.
|
Gerhardt Dorottya #15 Lada
|
IX. kategória |
2:30.30 | +30.00 +2.30 |
24.0
30.00
|
55.
|
Kurdi József #78 Lada 21011
|
VIII. kategória |
2:34.00 | +33.70 +3.70 |
23.4
33.70
|
56.
|
Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:34.10 | +33.80 +0.10 |
23.4
33.80
|
57.
|
Niedetzky Csaba #107 Trabant Cabrio
|
VI. kategória |
2:34.60 | +34.30 +0.50 |
23.3
34.30
|
58.
|
Klausz Dániel #10 Lada 2105
|
VII. kategória |
2:36.40 | +36.10 +1.80 |
23.0
36.10
|
59.
|
Hanyecz Gegely #79 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:36.90 | +36.60 +0.50 |
22.9
36.60
|
60.
|
Kovács Félix #2 Gokart
|
X. kategória |
2:37.80 | +37.50 +0.90 |
22.8
37.50
|
61.
|
Kéri Gergő #43 Lada 2107
|
III. kategória |
2:39.20 | +38.90 +1.40 |
22.6
38.90
|
62.
|
Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:39.80 | +39.50 +0.60 |
22.5
39.50
|
63.
|
Blaskovics Róbert #76 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:42.50 | +42.20 +2.70 |
22.2
42.20
|
64.
|
Sugàr Gábor #94 BMW
|
V. kategória |
2:45.90 | +45.60 +3.40 |
21.7
45.60
|
65.
|
Mátrai Tamás #80 Lada 2104
|
VIII. kategória |
2:48.80 | +48.50 +2.90 |
21.3
48.50
|
66.
|
Cserveni Kornél #103 Lada 21013s
|
VI. kategória |
2:52.70 | +52.40 +3.90 |
20.8
52.40
|
67.
|
Tóth Gergő Soma #100 BMW
|
V. kategória |
2:53.70 | +53.40 +1.00 |
20.7
53.40
|
68.
|
Hannl Patrik #106 Lada VFTS
|
VI. kategória |
2:55.00 | +54.70 +1.30 |
20.6
54.70
|
69.
|
Tóth Patrik #73 Lada 21053
|
VIII. kategória |
2:56.80 | +56.50 +1.80 |
20.4
56.50
|
70.
|
Kövy Gábor #81 Lada 2106
|
VIII. kategória |
2:58.60 | +58.30 +1.80 |
20.2
58.30
|
71.
|
Sági Richárd #11 Lada
|
VII. kategória |
2:59.60 | +59.30 +1.00 |
20.0
59.30
|
72.
|
Tóth Balázs #87 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:59.70 | +59.40 +0.10 |
20.0
59.40
|
73.
|
Réb Krisztián #82 Lada 2107
|
VIII. kategória |
3:03.80 | +1:03.50 +4.10 |
19.6
63.50
|
74.
|
Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105
|
II. kategória |
3:07.20 | +1:06.90 +3.40 |
19.2
66.90
|
eredmenyek.hu - Abszolút - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Pécsvári József Alex
#104 Gokart Monsterkart
|
VI. kategória |
1:47.70
|
133.7
|
|
2.
|
Szollár Norbert
#57 Suzuki
|
III. kategória |
1:51.50
|
+3.80 +3.80 |
129.1
0.95
|
3.
|
Cserveni Kornél
#103 Lada 21013s
|
VI. kategória |
1:54.90
|
+7.20 +3.40 |
125.3
1.80
|
4.
|
Váry Kovács Gergő
#67 Mazda MX-5
|
IV. kategória |
1:55.10
|
+7.40 +0.20 |
125.1
1.85
|
5.
|
Kovács Tamás
#105 Trabant 750 GSX-R
|
VI. kategória |
1:57.40
|
+9.70 +2.30 |
122.7
2.42
|
6.
|
Tóth Gergely
#56 Mazda 323GT
|
III. kategória |
1:57.60
|
+9.90 +0.20 |
122.4
2.48
|
7.
|
Marx András
#47 VW Lupo
|
III. kategória |
1:57.90
|
+10.20 +0.30 |
122.1
2.55
|
8.
|
Ender Attila
#102 BMW E36
|
V. kategória |
1:58.30
|
+10.60 +0.40 |
121.7
2.65
|
9.
|
Pathy Dániel
#36 Trabant
|
I. kategória |
1:59.20
|
+11.50 +0.90 |
120.8
2.88
|
10.
|
Ratting Viktor
#6 Gokart CRG 420
|
XII. kategória |
1:59.20
|
+11.50 |
120.8
2.88
|
11.
|
Papp Zoltán
#25 Austin mini
|
II. kategória |
1:59.80
|
+12.10 +0.60 |
120.2
3.02
|
12.
|
Mulicz László
#37 Hyundai I20N
|
XIII. kategória |
2:00.80
|
+13.10 +1.00 |
119.2
3.27
|
13.
|
Szalay Milán
#99 BMW E36
|
V. kategória |
2:01.00
|
+13.30 +0.20 |
119.0
3.33
|
14.
|
Balogh Tihamér
#27 Suzuki Swift 1,3 GTI
|
II. kategória |
2:01.50
|
+13.80 +0.50 |
118.5
3.45
|
15.
|
Tisza Ákos
#101 Citroen Saxo
|
V. kategória |
2:01.60
|
+13.90 +0.10 |
118.4
3.48
|
16.
17.
|
Laczkó Csongor
#35 Suzuki
|
XIII. kategória |
2:01.60
|
+13.90 |
118.4
3.48
|
17.
16.
|
Bózsa Gergő
#1 Top-kart Bison
|
XI. kategória |
2:02.00
|
+14.30 +0.40 |
118.0
3.58
|
18.
|
Török Károly
#38 Mazda mx5
|
XIII. kategória |
2:02.80
|
+15.10 +0.80 |
117.3
3.77
|
19.
|
Biros Adrián
#51 Citroen C2
|
III. kategória |
2:03.20
|
+15.50 +0.40 |
116.9
3.88
|
20.
|
Török István
#54 Honda Civic
|
III. kategória |
2:03.90
|
+16.20 +0.70 |
116.2
4.05
|
21.
|
Váradi Zoltán
#55 Renault Clio
|
III. kategória |
2:04.10
|
+16.40 +0.20 |
116.0
4.10
|
22.
|
Fejes Norbert
#5 Birel
|
XII. kategória |
2:04.10
|
+16.40 |
116.0
4.10
|
23.
|
Pazaurek János
#97 MINI COOPER S
|
V. kategória |
2:05.00
|
+17.30 +0.90 |
115.2
4.33
|
24.
26.
|
Pap Győző
#89 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:05.00
|
+17.30 |
115.2
4.33
|
25.
24.
|
Pugner Norbert
#64 BMW
|
IV. kategória |
2:05.20
|
+17.50 +0.20 |
115.0
4.38
|
26.
25.
|
Marx József
#39 Volkswagen Lupo
|
III. kategória |
2:05.60
|
+17.90 +0.40 |
114.6
4.47
|
27.
|
Takács László Mátyás
#60 MG ZR 160
|
IV. kategória |
2:06.40
|
+18.70 +0.80 |
113.9
4.67
|
28.
|
Pathy László
#21 Trabant
|
I. kategória |
2:06.70
|
+19.00 +0.30 |
113.7
4.75
|
29.
37.
|
Fonay Zalán
#71 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:07.00
|
+19.30 +0.30 |
113.4
4.83
|
30.
29.
|
Mogyorósi Zoltán
#91 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:08.40
|
+20.70 +1.40 |
112.1
5.17
|
31.
30.
|
Németh “8V” Péter
#62 Citroen Saxo
|
IV. kategória |
2:08.70
|
+21.00 +0.30 |
111.9
5.25
|
32.
35.
|
Horváth Ádám
#66 Peugeot 106
|
IV. kategória |
2:08.80
|
+21.10 +0.10 |
111.8
5.28
|
33.
31.
|
Fóti Péter
#42 Lada 2101 S
|
III. kategória |
2:09.40
|
+21.70 +0.60 |
111.3
5.42
|
34.
32.
|
Vasi Viktor
#61 VW Golf
|
IV. kategória |
2:09.50
|
+21.80 +0.10 |
111.2
5.45
|
35.
33.
|
Réb Krisztián
#82 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:09.70
|
+22.00 +0.20 |
111.0
5.50
|
36.
34.
|
Nyári Barna Balázs
#24 Suzuki Wagon r+ I
|
I. kategória |
2:09.80
|
+22.10 +0.10 |
110.9
5.53
|
37.
36.
|
Varga Zsolt
#75 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:10.10
|
+22.40 +0.30 |
110.7
5.60
|
38.
|
Juhász Judit Lilla
#20 Mercedes C 2.3
|
IX. kategória |
2:10.50
|
+22.80 +0.40 |
110.3
5.70
|
39.
|
Angler Noel
#3 Birel Art
|
X. kategória |
2:11.50
|
+23.80 +1.00 |
109.5
5.95
|
40.
|
Koplanyi Zoltán
#59 Alfa Romeo
|
IV. kategória |
2:11.80
|
+24.10 +0.30 |
109.3
6.03
|
41.
|
Resál Martin
#8 Opel Corsa
|
VII. kategória |
2:12.10
|
+24.40 +0.30 |
109.0
6.10
|
42.
|
Hosszú Ernő Attila
#34 Suzuki swift
|
XIII. kategória |
2:12.30
|
+24.60 +0.20 |
108.8
6.15
|
43.
|
Tóth Gergő Soma
#100 BMW
|
V. kategória |
2:12.70
|
+25.00 +0.40 |
108.5
6.25
|
44.
|
Koncz István
#70 Lada 21074
|
VIII. kategória |
2:12.70
|
+25.00 |
108.5
6.25
|
45.
|
Harasztia Zsolt
#98 BMW E46
|
V. kategória |
2:12.80
|
+25.10 +0.10 |
108.4
6.28
|
46.
|
Nyisztor Szabolcs
#29 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:12.80
|
+25.10 |
108.4
6.28
|
47.
|
Dénes Szabolcs
#85 Lada
|
VIII. kategória |
2:12.90
|
+25.20 +0.10 |
108.4
6.30
|
48.
|
Daradics István
#84 Lada
|
VIII. kategória |
2:13.10
|
+25.40 +0.20 |
108.2
6.35
|
49.
|
Huzián József
#68 Ford Focus
|
IV. kategória |
2:13.40
|
+25.70 +0.30 |
107.9
6.42
|
50.
57.
|
Varga József
#58 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:13.40
|
+25.70 |
107.9
6.42
|
51.
50.
|
Bőczin Ármin
#9 BMW e36 330i
|
VII. kategória |
2:13.40
|
+25.70 |
107.9
6.42
|
52.
51.
|
Dicső Dominik
#7 Mercedes C 320
|
VII. kategória |
2:13.90
|
+26.20 +0.50 |
107.5
6.55
|
53.
52.
|
Hetesi Gábor
#48 VW Polo 1,4
|
III. kategória |
2:14.10
|
+26.40 +0.20 |
107.4
6.60
|
54.
53.
|
Fónai László
#41 Lada Samara
|
III. kategória |
2:14.40
|
+26.70 +0.30 |
107.1
6.67
|
55.
54.
|
Kéri Gergő
#43 Lada 2107
|
III. kategória |
2:15.20
|
+27.50 +0.80 |
106.5
6.88
|
56.
64.
|
Pál Martin Benjámin
#63 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:15.30
|
+27.60 +0.10 |
106.4
6.90
|
57.
55.
|
Nagy Sándor
#23 Trabant 601S
|
I. kategória |
2:15.90
|
+28.20 +0.60 |
106.0
7.05
|
58.
56.
|
Horváth Kinga Zsófia
#18 Volkswagen Polo Gti
|
IX. kategória |
2:16.10
|
+28.40 +0.20 |
105.8
7.10
|
59.
58.
|
Takács Attila
#65 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:16.30
|
+28.60 +0.20 |
105.6
7.15
|
60.
59.
|
Hetesi Júlia Fanni
#14 VW POLO 1,4
|
IX. kategória |
2:16.40
|
+28.70 +0.10 |
105.6
7.17
|
61.
60.
|
Takács Csaba
#88 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:18.00
|
+30.30 +1.60 |
104.3
7.58
|
62.
87.
|
Nyisztor Zoltàn
#44 Lada
|
III. kategória |
2:18.20
|
+30.50 +0.20 |
104.2
7.62
|
63.
61.
|
Klausz János
#69 Lada 2105
|
IV. kategória |
2:18.40
|
+30.70 +0.20 |
104.0
7.67
|
64.
62.
|
Todero Botond
#26 Opel Corsa
|
II. kategória |
2:18.50
|
+30.80 +0.10 |
104.0
7.70
|
65.
77.
|
Huzián Lilla
#19 Ford Focus
|
IX. kategória |
2:18.90
|
+31.20 +0.40 |
103.7
7.80
|
66.
63.
|
Kocsis Gergely
#30 Renault Clio
|
II. kategória |
2:19.00
|
+31.30 +0.10 |
103.6
7.83
|
67.
68.
|
Nagy Dávid
#86 Lada 2105 Gr.N
|
VIII. kategória |
2:19.70
|
+32.00 +0.70 |
103.1
8.00
|
68.
65.
|
Sugàr Gábor
#94 BMW
|
V. kategória |
2:20.00
|
+32.30 +0.30 |
102.9
8.07
|
69.
81.
|
Antal Gábor
#22 Trabant 601
|
I. kategória |
2:20.30
|
+32.60 +0.30 |
102.6
8.15
|
70.
66.
|
Niedetzky Csaba
#107 Trabant Cabrio
|
VI. kategória |
2:20.60
|
+32.90 +0.30 |
102.4
8.22
|
71.
67.
|
Hannl Patrik
#106 Lada VFTS
|
VI. kategória |
2:20.80
|
+33.10 +0.20 |
102.3
8.28
|
72.
69.
|
Bagyinszky János
#90 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:21.10
|
+33.40 +0.30 |
102.1
8.35
|
73.
72.
|
Hrisztov-Balkov Mariann
#16 Lada 2107
|
IX. kategória |
2:21.30
|
+33.60 +0.20 |
101.9
8.40
|
74.
70.
|
Kaufmann Dominik
#33 Lada 2105
|
II. kategória |
2:21.40
|
+33.70 +0.10 |
101.8
8.43
|
75.
71.
|
Szokol Roland
#83 Lada
|
VIII. kategória |
2:22.50
|
+34.80 +1.10 |
101.1
8.70
|
76.
73.
|
Szabados Olivér (AZ ÖREG)
#49 BMW 316i
|
III. kategória |
2:23.90
|
+36.20 +1.40 |
100.1
9.05
|
77.
74.
|
Basa Benjámin
#50 BMW
|
III. kategória |
2:24.10
|
+36.40 +0.20 |
99.9
9.10
|
78.
75.
|
Gáva Gergő
#31 Suzuki Swift
|
II. kategória |
2:24.30
|
+36.60 +0.20 |
99.8
9.15
|
79.
76.
|
Ratting Barna
#4 Gokart Tony-kart
|
X. kategória |
2:24.40
|
+36.70 +0.10 |
99.7
9.18
|
80.
78.
|
Kolip Eszter
#17 Opel Astra F
|
IX. kategória |
2:24.70
|
+37.00 +0.30 |
99.5
9.25
|
81.
79.
|
Varga Balázs
#74 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:25.00
|
+37.30 +0.30 |
99.3
9.32
|
82.
80.
|
Boldog András
#28 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:25.40
|
+37.70 +0.40 |
99.0
9.43
|
83.
89.
|
Rónai Zoltán Péter
#45 Lada 2105
|
III. kategória |
2:25.60
|
+37.90 +0.20 |
98.9
9.47
|
84.
82.
|
Blaskovics Róbert
#76 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:25.70
|
+38.00 +0.10 |
98.8
9.50
|
85.
83.
|
Klausz Dániel
#10 Lada 2105
|
VII. kategória |
2:26.00
|
+38.30 +0.30 |
98.6
9.57
|
86.
84.
|
Kövy Gábor
#81 Lada 2106
|
VIII. kategória |
2:26.10
|
+38.40 +0.10 |
98.6
9.60
|
87.
85.
|
Magyar Dániel
#92 BMW E36
|
V. kategória |
2:26.40
|
+38.70 +0.30 |
98.4
9.68
|
88.
91.
|
Hegyi Barnabás
#52 Lada
|
III. kategória |
2:28.00
|
+40.30 +1.60 |
97.3
10.07
|
89.
86.
|
Horváth Gergely
#93 BMW E36
|
V. kategória |
2:29.20
|
+41.50 +1.20 |
96.5
10.38
|
90.
|
Gerhardt Dorottya
#15 Lada
|
IX. kategória |
2:30.30
|
+42.60 +1.10 |
95.8
10.65
|
91.
88.
|
Kurdi József
#78 Lada 21011
|
VIII. kategória |
2:30.60
|
+42.90 +0.30 |
95.6
10.72
|
92.
|
Simon Sándor Tibor
#72 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:33.20
|
+45.50 +2.60 |
94.0
11.38
|
93.
94.
|
Zsember-Lónay Zsombor
#77 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:34.10
|
+46.40 +0.90 |
93.4
11.60
|
94.
93.
|
Kovács Félix
#2 Gokart
|
X. kategória |
2:35.70
|
+48.00 +1.60 |
92.5
12.00
|
95.
|
Horváth Balázs
#95 BMW e36
|
V. kategória |
2:43.80
|
+56.10 +8.10 |
87.9
14.03
|
96.
|
Hanyecz Gegely
#79 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:44.50
|
+56.80 +0.70 |
87.5
14.20
|
97.
|
Tóth Balázs
#87 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:44.90
|
+57.20 +0.40 |
87.3
14.30
|
98.
|
Garamvölgyi Roland
#32 Lada 2105
|
II. kategória |
2:44.90
|
+57.20 |
87.3
14.30
|
99.
|
Mátrai Tamás
#80 Lada 2104
|
VIII. kategória |
2:46.70
|
+59.00 +1.80 |
86.4
14.75
|
100.
|
Tóth Patrik
#73 Lada 21053
|
VIII. kategória |
2:48.90
|
+1:01.20 +2.20 |
85.3
15.30
|
101.
|
Sági Richárd
#11 Lada
|
VII. kategória |
2:53.30
|
+1:05.60 +4.40 |
83.1
16.40
|
Büntetések (15)
Gyors |
versenyző
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy4 | Resál Martin #8 Opel Corsa | VII. kategória | 10.00 bója |
Gy4 | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3 | IX. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101 | VIII. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória | 10.00 bója |
Gy4 | Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101 | VIII. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Pazaurek János #97 MINI COOPER S | V. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Kolip Eszter #17 Opel Astra F | IX. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift | XIII. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória | 5.00 bója |
Gy4 | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória | 5.00 bója |