(Gy2) 2.futam 1 km
AbszolútI. kategóriaII. kategóriaIII. kategóriaIV. kategóriaIX. kategóriaV. kategóriaVI. kategóriaVII. kategóriaVIII. kategóriaX. kategóriaXI. kategóriaXII. kategóriaXIII. kategória
eredmenyek.hu - Kisabszolút - Gy2 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Szollár Norbert #57 Suzuki
|
III. kategória |
1:52.00 |
32.1
|
|
2.
|
Váry Kovács Gergő #67 Mazda MX-5
|
IV. kategória |
1:55.10 | +3.10 +3.10 |
31.3
3.10
|
3.
|
Tóth Gergely #56 Mazda 323GT
|
III. kategória |
1:57.60 | +5.60 +2.50 |
30.6
5.60
|
4.
|
Marx András #47 VW Lupo
|
III. kategória |
1:57.90 | +5.90 +0.30 |
30.5
5.90
|
5.
|
Ender Attila #102 BMW E36
|
V. kategória |
1:58.70 | +6.70 +0.80 |
30.3
6.70
|
6.
|
Pathy Dániel #36 Trabant
|
I. kategória |
1:59.80 | +7.80 +1.10 |
30.1
7.80
|
7.
|
Papp Zoltán #25 Austin mini
|
II. kategória |
2:00.40 | +8.40 +0.60 |
29.9
8.40
|
8.
|
Tisza Ákos #101 Citroen Saxo
|
V. kategória |
2:00.60 | +8.60 +0.20 |
29.9
8.60
|
=
|
Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI
|
II. kategória |
2:00.60 | +8.60 |
29.9
8.60
|
10.
|
Mulicz László #37 Hyundai I20N
|
XIII. kategória |
2:00.80 | +8.80 +0.20 |
29.8
8.80
|
11.
|
Szalay Milán #99 BMW E36
|
V. kategória |
2:01.00 | +9.00 +0.20 |
29.8
9.00
|
12.
|
Török István #54 Honda Civic
|
III. kategória |
2:03.90 | +11.90 +2.90 |
29.1
11.90
|
13.
|
Pazaurek János #97 MINI COOPER S
|
V. kategória |
2:04.40 | +12.40 +0.50 |
28.9
12.40
|
14.
|
Váradi Zoltán #55 Renault Clio
|
III. kategória |
2:04.70 | +12.70 +0.30 |
28.9
12.70
|
15.
|
Laczkó Csongor #35 Suzuki
|
XIII. kategória |
2:04.80 | +12.80 +0.10 |
28.8
12.80
|
16.
|
Biros Adrián #51 Citroen C2
|
III. kategória |
2:05.10 | +13.10 +0.30 |
28.8
13.10
|
17.
|
Horváth Ádám #66 Peugeot 106
|
IV. kategória |
2:06.00 | +14.00 +0.90 |
28.6
14.00
|
18.
|
Pugner Norbert #64 BMW
|
IV. kategória |
2:06.10 | +14.10 +0.10 |
28.5
14.10
|
19.
|
Takács László Mátyás #60 MG ZR 160
|
IV. kategória |
2:06.40 | +14.40 +0.30 |
28.5
14.40
|
20.
|
Pathy László #21 Trabant
|
I. kategória |
2:06.70 | +14.70 +0.30 |
28.4
14.70
|
21.
|
Török Károly #38 Mazda mx5
|
XIII. kategória |
2:06.80 | +14.80 +0.10 |
28.4
14.80
|
22.
|
Marx József #39 Volkswagen Lupo
|
III. kategória |
2:07.30 | +15.30 +0.50 |
28.3
15.30
|
23.
|
Pap Győző #89 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:08.10 | +16.10 +0.80 |
28.1
16.10
|
24.
|
Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:08.40 | +16.40 +0.30 |
28.0
16.40
|
25.
|
Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo
|
IV. kategória |
2:08.70 | +16.70 +0.30 |
28.0
16.70
|
26.
|
Réb Krisztián #82 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:09.70 | +17.70 +1.00 |
27.8
17.70
|
=
|
Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I
|
I. kategória |
2:09.70 | +17.70 |
27.8
17.70
|
28.
|
Varga Zsolt #75 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:10.30 | +18.30 +0.60 |
27.6
18.30
|
29.
|
Fonay Zalán #71 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:10.40 | +18.40 +0.10 |
27.6
18.40
|
30.
|
Vasi Viktor #61 VW Golf
|
IV. kategória |
2:10.60 | +18.60 +0.20 |
27.6
18.60
|
31.
|
Fóti Péter #42 Lada 2101 S
|
III. kategória |
2:12.10 | +20.10 +1.50 |
27.3
20.10
|
32.
|
Tóth Gergő Soma #100 BMW
|
V. kategória |
2:12.70 | +20.70 +0.60 |
27.1
20.70
|
=
|
Koncz István #70 Lada 21074
|
VIII. kategória |
2:12.70 | +20.70 |
27.1
20.70
|
=
|
Varga József #58 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:12.70 | +20.70 |
27.1
20.70
|
35.
|
Harasztia Zsolt #98 BMW E46
|
V. kategória |
2:12.80 | +20.80 +0.10 |
27.1
20.80
|
=
|
Koplanyi Zoltán #59 Alfa Romeo
|
IV. kategória |
2:12.80 | +20.80 |
27.1
20.80
|
=
|
Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:12.80 | +20.80 |
27.1
20.80
|
38.
|
Dénes Szabolcs #85 Lada
|
VIII. kategória |
2:12.90 | +20.90 +0.10 |
27.1
20.90
|
39.
|
Daradics István #84 Lada
|
VIII. kategória |
2:13.10 | +21.10 +0.20 |
27.0
21.10
|
40.
|
Huzián József #68 Ford Focus
|
IV. kategória |
2:13.40 | +21.40 +0.30 |
27.0
21.40
|
41.
|
Dicső Dominik #7 Mercedes C 320
|
VII. kategória |
2:13.90 | +21.90 +0.50 |
26.9
21.90
|
42.
|
Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4
|
III. kategória |
2:14.10 | +22.10 +0.20 |
26.8
22.10
|
43.
|
Fónai László #41 Lada Samara
|
III. kategória |
2:14.40 | +22.40 +0.30 |
26.8
22.40
|
=
|
Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift
|
XIII. kategória |
2:14.40 | +22.40 |
26.8
22.40
|
45.
|
Takács Attila #65 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:16.30 | +24.30 +1.90 |
26.4
24.30
|
46.
|
Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i
|
VII. kategória |
2:16.70 | +24.70 +0.40 |
26.3
24.70
|
47.
|
Resál Martin #8 Opel Corsa
|
VII. kategória |
2:16.90 | +24.90 +0.20 |
26.3
24.90
|
48.
|
Takács Csaba #88 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:18.00 | +26.00 +1.10 |
26.1
26.00
|
49.
|
Todero Botond #26 Opel Corsa
|
II. kategória |
2:18.50 | +26.50 +0.50 |
26.0
26.50
|
50.
|
Szabados Olivér (AZ ÖREG) #49 BMW 316i
|
III. kategória |
2:18.90 | +26.90 +0.40 |
25.9
26.90
|
51.
|
Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti
|
IX. kategória |
2:19.30 | +27.30 +0.40 |
25.8
27.30
|
52.
|
Huzián Lilla #19 Ford Focus
|
IX. kategória |
2:19.50 | +27.50 +0.20 |
25.8
27.50
|
53.
|
Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4
|
IX. kategória |
2:19.80 | +27.80 +0.30 |
25.8
27.80
|
54.
|
Sugàr Gábor #94 BMW
|
V. kategória |
2:20.00 | +28.00 +0.20 |
25.7
28.00
|
=
|
Kocsis Gergely #30 Renault Clio
|
II. kategória |
2:20.00 | +28.00 |
25.7
28.00
|
56.
|
Nagy Sándor #23 Trabant 601S
|
I. kategória |
2:20.80 | +28.80 +0.80 |
25.6
28.80
|
57.
|
Klausz Dániel #10 Lada 2105
|
VII. kategória |
2:21.00 | +29.00 +0.20 |
25.5
29.00
|
58.
|
Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N
|
VIII. kategória |
2:22.70 | +30.70 +1.70 |
25.2
30.70
|
59.
|
Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107
|
IX. kategória |
2:23.30 | +31.30 +0.60 |
25.1
31.30
|
60.
|
Kaufmann Dominik #33 Lada 2105
|
II. kategória |
2:23.60 | +31.60 +0.30 |
25.1
31.60
|
61.
|
Kolip Eszter #17 Opel Astra F
|
IX. kategória |
2:26.70 | +34.70 +3.10 |
24.5
34.70
|
62.
|
Blaskovics Róbert #76 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:27.40 | +35.40 +0.70 |
24.4
35.40
|
63.
|
Kéri Gergő #43 Lada 2107
|
III. kategória |
2:27.90 | +35.90 +0.50 |
24.3
35.90
|
64.
|
Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:29.00 | +37.00 +1.10 |
24.2
37.00
|
65.
|
Bagyinszky János #90 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:29.10 | +37.10 +0.10 |
24.1
37.10
|
66.
|
Gáva Gergő #31 Suzuki Swift
|
II. kategória |
2:29.40 | +37.40 +0.30 |
24.1
37.40
|
67.
|
Kurdi József #78 Lada 21011
|
VIII. kategória |
2:30.60 | +38.60 +1.20 |
23.9
38.60
|
68.
|
Nyisztor Zoltàn #44 Lada
|
III. kategória |
2:31.70 | +39.70 +1.10 |
23.7
39.70
|
69.
|
Hegyi Barnabás #52 Lada
|
III. kategória |
2:31.80 | +39.80 +0.10 |
23.7
39.80
|
70.
|
Klausz János #69 Lada 2105
|
IV. kategória |
2:32.30 | +40.30 +0.50 |
23.6
40.30
|
71.
|
Magyar Dániel #92 BMW E36
|
V. kategória |
2:33.50 | +41.50 +1.20 |
23.5
41.50
|
=
|
Kövy Gábor #81 Lada 2106
|
VIII. kategória |
2:33.50 | +41.50 |
23.5
41.50
|
73.
|
Gerhardt Dorottya #15 Lada
|
IX. kategória |
2:33.90 | +41.90 +0.40 |
23.4
41.90
|
74.
|
Horváth Gergely #93 BMW E36
|
V. kategória |
2:35.70 | +43.70 +1.80 |
23.1
43.70
|
=
|
Szokol Roland #83 Lada
|
VIII. kategória |
2:35.70 | +43.70 |
23.1
43.70
|
76.
|
Boldog András #28 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:36.60 | +44.60 +0.90 |
23.0
44.60
|
77.
|
Antal Gábor #22 Trabant 601
|
I. kategória |
2:37.10 | +45.10 +0.50 |
22.9
45.10
|
78.
|
Basa Benjámin #50 BMW
|
III. kategória |
2:40.70 | +48.70 +3.60 |
22.4
48.70
|
79.
|
Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105
|
III. kategória |
2:42.10 | +50.10 +1.40 |
22.2
50.10
|
80.
|
Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:43.90 | +51.90 +1.80 |
22.0
51.90
|
81.
|
Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:44.00 | +52.00 +0.10 |
22.0
52.00
|
82.
|
Tóth Balázs #87 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:44.90 | +52.90 +0.90 |
21.8
52.90
|
=
|
Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105
|
II. kategória |
2:44.90 | +52.90 |
21.8
52.90
|
84.
|
Hanyecz Gegely #79 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:45.20 | +53.20 +0.30 |
21.8
53.20
|
85.
|
Varga Balázs #74 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:46.20 | +54.20 +1.00 |
21.7
54.20
|
86.
|
Mátrai Tamás #80 Lada 2104
|
VIII. kategória |
2:46.70 | +54.70 +0.50 |
21.6
54.70
|
87.
|
Tóth Patrik #73 Lada 21053
|
VIII. kategória |
2:48.90 | +56.90 +2.20 |
21.3
56.90
|
88.
|
Sági Richárd #11 Lada
|
VII. kategória |
3:02.38 | +1:10.38 +13.48 |
19.7
70.38
|
89.
|
Horváth Balázs #95 BMW e36
|
V. kategória |
3:27.70 | +1:35.70 +25.32 |
17.3
95.70
|
eredmenyek.hu - Kisabszolút - Gy2 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Szollár Norbert
#57 Suzuki
|
III. kategória |
1:52.00
|
64.3
|
|
2.
3.
|
Váry Kovács Gergő
#67 Mazda MX-5
|
IV. kategória |
1:55.10
|
+3.10 +3.10 |
62.6
1.55
|
3.
9.
|
Tóth Gergely
#56 Mazda 323GT
|
III. kategória |
1:57.60
|
+5.60 +2.50 |
61.2
2.80
|
4.
10.
|
Marx András
#47 VW Lupo
|
III. kategória |
1:57.90
|
+5.90 +0.30 |
61.1
2.95
|
5.
2.
|
Ender Attila
#102 BMW E36
|
V. kategória |
1:58.30
|
+6.30 +0.40 |
60.9
3.15
|
6.
4.
|
Pathy Dániel
#36 Trabant
|
I. kategória |
1:59.20
|
+7.20 +0.90 |
60.4
3.60
|
7.
5.
|
Papp Zoltán
#25 Austin mini
|
II. kategória |
2:00.40
|
+8.40 +1.20 |
59.8
4.20
|
8.
6.
|
Mulicz László
#37 Hyundai I20N
|
XIII. kategória |
2:00.80
|
+8.80 +0.40 |
59.6
4.40
|
9.
36.
|
Szalay Milán
#99 BMW E36
|
V. kategória |
2:01.00
|
+9.00 +0.20 |
59.5
4.50
|
10.
7.
|
Balogh Tihamér
#27 Suzuki Swift 1,3 GTI
|
II. kategória |
2:03.30
|
+11.30 +2.30 |
58.4
5.65
|
11.
8.
|
Tisza Ákos
#101 Citroen Saxo
|
V. kategória |
2:03.80
|
+11.80 +0.50 |
58.2
5.90
|
12.
32.
|
Török István
#54 Honda Civic
|
III. kategória |
2:03.90
|
+11.90 +0.10 |
58.1
5.95
|
13.
|
Váradi Zoltán
#55 Renault Clio
|
III. kategória |
2:04.70
|
+12.70 +0.80 |
57.7
6.35
|
14.
|
Laczkó Csongor
#35 Suzuki
|
XIII. kategória |
2:04.80
|
+12.80 +0.10 |
57.7
6.40
|
15.
11.
|
Biros Adrián
#51 Citroen C2
|
III. kategória |
2:05.10
|
+13.10 +0.30 |
57.6
6.55
|
16.
12.
|
Pazaurek János
#97 MINI COOPER S
|
V. kategória |
2:05.40
|
+13.40 +0.30 |
57.4
6.70
|
17.
20.
|
Pugner Norbert
#64 BMW
|
IV. kategória |
2:06.10
|
+14.10 +0.70 |
57.1
7.05
|
18.
|
Takács László Mátyás
#60 MG ZR 160
|
IV. kategória |
2:06.40
|
+14.40 +0.30 |
57.0
7.20
|
19.
45.
|
Pathy László
#21 Trabant
|
I. kategória |
2:06.70
|
+14.70 +0.30 |
56.8
7.35
|
20.
16.
|
Török Károly
#38 Mazda mx5
|
XIII. kategória |
2:06.80
|
+14.80 +0.10 |
56.8
7.40
|
21.
17.
|
Marx József
#39 Volkswagen Lupo
|
III. kategória |
2:07.30
|
+15.30 +0.50 |
56.6
7.65
|
22.
15.
|
Pap Győző
#89 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:08.10
|
+16.10 +0.80 |
56.2
8.05
|
23.
24.
|
Mogyorósi Zoltán
#91 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:08.40
|
+16.40 +0.30 |
56.1
8.20
|
24.
22.
|
Németh “8V” Péter
#62 Citroen Saxo
|
IV. kategória |
2:08.70
|
+16.70 +0.30 |
55.9
8.35
|
25.
33.
|
Réb Krisztián
#82 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:09.70
|
+17.70 +1.00 |
55.5
8.85
|
26.
34.
|
Varga Zsolt
#75 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:10.30
|
+18.30 +0.60 |
55.3
9.15
|
27.
70.
|
Fonay Zalán
#71 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:10.40
|
+18.40 +0.10 |
55.2
9.20
|
28.
|
Vasi Viktor
#61 VW Golf
|
IV. kategória |
2:10.60
|
+18.60 +0.20 |
55.1
9.30
|
29.
26.
|
Fóti Péter
#42 Lada 2101 S
|
III. kategória |
2:12.10
|
+20.10 +1.50 |
54.5
10.05
|
30.
19.
|
Juhász Judit Lilla
#20 Mercedes C 2.3
|
IX. kategória |
2:12.30
|
+20.30 +0.20 |
54.4
10.15
|
31.
21.
|
Koplanyi Zoltán
#59 Alfa Romeo
|
IV. kategória |
2:12.60
|
+20.60 +0.30 |
54.3
10.30
|
32.
57.
|
Tóth Gergő Soma
#100 BMW
|
V. kategória |
2:12.70
|
+20.70 +0.10 |
54.3
10.35
|
33.
50.
|
Koncz István
#70 Lada 21074
|
VIII. kategória |
2:12.70
|
+20.70 |
54.3
10.35
|
34.
27.
|
Harasztia Zsolt
#98 BMW E46
|
V. kategória |
2:12.80
|
+20.80 +0.10 |
54.2
10.40
|
35.
44.
|
Nyisztor Szabolcs
#29 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:12.80
|
+20.80 |
54.2
10.40
|
36.
|
Dénes Szabolcs
#85 Lada
|
VIII. kategória |
2:12.90
|
+20.90 +0.10 |
54.2
10.45
|
37.
29.
|
Daradics István
#84 Lada
|
VIII. kategória |
2:13.10
|
+21.10 +0.20 |
54.1
10.55
|
38.
30.
|
Huzián József
#68 Ford Focus
|
IV. kategória |
2:13.40
|
+21.40 +0.30 |
54.0
10.70
|
39.
23.
|
Nyári Barna Balázs
#24 Suzuki Wagon r+ I
|
I. kategória |
2:13.50
|
+21.50 +0.10 |
53.9
10.75
|
40.
|
Dicső Dominik
#7 Mercedes C 320
|
VII. kategória |
2:13.90
|
+21.90 +0.40 |
53.8
10.95
|
41.
25.
|
Horváth Ádám
#66 Peugeot 106
|
IV. kategória |
2:14.10
|
+22.10 +0.20 |
53.7
11.05
|
42.
48.
|
Hetesi Gábor
#48 VW Polo 1,4
|
III. kategória |
2:14.10
|
+22.10 |
53.7
11.05
|
43.
41.
|
Fónai László
#41 Lada Samara
|
III. kategória |
2:14.40
|
+22.40 +0.30 |
53.6
11.20
|
44.
35.
|
Hosszú Ernő Attila
#34 Suzuki swift
|
XIII. kategória |
2:14.40
|
+22.40 |
53.6
11.20
|
45.
31.
|
Varga József
#58 Opel Corsa B
|
IV. kategória |
2:16.20
|
+24.20 +1.80 |
52.9
12.10
|
46.
55.
|
Takács Attila
#65 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:16.30
|
+24.30 +0.10 |
52.8
12.15
|
47.
52.
|
Bőczin Ármin
#9 BMW e36 330i
|
VII. kategória |
2:16.70
|
+24.70 +0.40 |
52.7
12.35
|
48.
60.
|
Takács Csaba
#88 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:18.00
|
+26.00 +1.30 |
52.2
13.00
|
49.
61.
|
Todero Botond
#26 Opel Corsa
|
II. kategória |
2:18.50
|
+26.50 +0.50 |
52.0
13.25
|
50.
51.
|
Horváth Kinga Zsófia
#18 Volkswagen Polo Gti
|
IX. kategória |
2:19.30
|
+27.30 +0.80 |
51.7
13.65
|
51.
38.
|
Sugàr Gábor
#94 BMW
|
V. kategória |
2:20.00
|
+28.00 +0.70 |
51.4
14.00
|
52.
42.
|
Kocsis Gergely
#30 Renault Clio
|
II. kategória |
2:20.00
|
+28.00 |
51.4
14.00
|
53.
40.
|
Nagy Sándor
#23 Trabant 601S
|
I. kategória |
2:20.80
|
+28.80 +0.80 |
51.1
14.40
|
54.
37.
|
Bagyinszky János
#90 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:21.10
|
+29.10 +0.30 |
51.0
14.55
|
55.
39.
|
Nagy Dávid
#86 Lada 2105 Gr.N
|
VIII. kategória |
2:21.80
|
+29.80 +0.70 |
50.8
14.90
|
56.
43.
|
Klausz János
#69 Lada 2105
|
IV. kategória |
2:22.90
|
+30.90 +1.10 |
50.4
15.45
|
57.
47.
|
Hrisztov-Balkov Mariann
#16 Lada 2107
|
IX. kategória |
2:23.30
|
+31.30 +0.40 |
50.2
15.65
|
58.
46.
|
Resál Martin
#8 Opel Corsa
|
VII. kategória |
2:23.30
|
+31.30 |
50.2
15.65
|
59.
73.
|
Kaufmann Dominik
#33 Lada 2105
|
II. kategória |
2:23.60
|
+31.60 +0.30 |
50.1
15.80
|
60.
58.
|
Szabados Olivér (AZ ÖREG)
#49 BMW 316i
|
III. kategória |
2:23.90
|
+31.90 +0.30 |
50.0
15.95
|
61.
49.
|
Basa Benjámin
#50 BMW
|
III. kategória |
2:24.10
|
+32.10 +0.20 |
50.0
16.05
|
62.
53.
|
Huzián Lilla
#19 Ford Focus
|
IX. kategória |
2:24.50
|
+32.50 +0.40 |
49.8
16.25
|
63.
54.
|
Blaskovics Róbert
#76 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:25.70
|
+33.70 +1.20 |
49.4
16.85
|
64.
63.
|
Klausz Dániel
#10 Lada 2105
|
VII. kategória |
2:26.00
|
+34.00 +0.30 |
49.3
17.00
|
65.
56.
|
Gáva Gergő
#31 Suzuki Swift
|
II. kategória |
2:26.10
|
+34.10 +0.10 |
49.3
17.05
|
66.
59.
|
Magyar Dániel
#92 BMW E36
|
V. kategória |
2:27.70
|
+35.70 +1.60 |
48.7
17.85
|
67.
62.
|
Antal Gábor
#22 Trabant 601
|
I. kategória |
2:28.10
|
+36.10 +0.40 |
48.6
18.05
|
68.
76.
|
Hetesi Júlia Fanni
#14 VW POLO 1,4
|
IX. kategória |
2:29.80
|
+37.80 +1.70 |
48.1
18.90
|
69.
64.
|
Pál Martin Benjámin
#63 BMW e46 compact
|
IV. kategória |
2:30.10
|
+38.10 +0.30 |
48.0
19.05
|
70.
78.
|
Kurdi József
#78 Lada 21011
|
VIII. kategória |
2:30.60
|
+38.60 +0.50 |
47.8
19.30
|
71.
65.
|
Rónai Zoltán Péter
#45 Lada 2105
|
III. kategória |
2:31.40
|
+39.40 +0.80 |
47.6
19.70
|
72.
74.
|
Nyisztor Zoltàn
#44 Lada
|
III. kategória |
2:31.70
|
+39.70 +0.30 |
47.5
19.85
|
73.
71.
|
Kolip Eszter
#17 Opel Astra F
|
IX. kategória |
2:31.70
|
+39.70 |
47.5
19.85
|
74.
68.
|
Hegyi Barnabás
#52 Lada
|
III. kategória |
2:31.80
|
+39.80 +0.10 |
47.4
19.90
|
75.
66.
|
Kövy Gábor
#81 Lada 2106
|
VIII. kategória |
2:32.60
|
+40.60 +0.80 |
47.2
20.30
|
76.
69.
|
Kéri Gergő
#43 Lada 2107
|
III. kategória |
2:32.90
|
+40.90 +0.30 |
47.1
20.45
|
77.
67.
|
Simon Sándor Tibor
#72 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:33.20
|
+41.20 +0.30 |
47.0
20.60
|
78.
83.
|
Gerhardt Dorottya
#15 Lada
|
IX. kategória |
2:33.90
|
+41.90 +0.70 |
46.8
20.95
|
79.
72.
|
Boldog András
#28 Fiat Punto
|
II. kategória |
2:36.60
|
+44.60 +2.70 |
46.0
22.30
|
80.
75.
|
Hanyecz Gegely
#79 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:44.50
|
+52.50 +7.90 |
43.8
26.25
|
81.
77.
|
Tóth Balázs
#87 Lada 2101
|
VIII. kategória |
2:44.90
|
+52.90 +0.40 |
43.7
26.45
|
82.
85.
|
Garamvölgyi Roland
#32 Lada 2105
|
II. kategória |
2:44.90
|
+52.90 |
43.7
26.45
|
83.
80.
|
Szokol Roland
#83 Lada
|
VIII. kategória |
2:45.70
|
+53.70 +0.80 |
43.5
26.85
|
84.
|
Varga Balázs
#74 Lada 2105
|
VIII. kategória |
2:46.20
|
+54.20 +0.50 |
43.3
27.10
|
85.
81.
|
Mátrai Tamás
#80 Lada 2104
|
VIII. kategória |
2:46.70
|
+54.70 +0.50 |
43.2
27.35
|
86.
|
Tóth Patrik
#73 Lada 21053
|
VIII. kategória |
2:48.90
|
+56.90 +2.20 |
42.6
28.45
|
87.
79.
|
Zsember-Lónay Zsombor
#77 Lada 2107
|
VIII. kategória |
2:49.00
|
+57.00 +0.10 |
42.6
28.50
|
88.
84.
|
Horváth Gergely
#93 BMW E36
|
V. kategória |
2:50.70
|
+58.70 +1.70 |
42.2
29.35
|
89.
82.
|
Sági Richárd
#11 Lada
|
VII. kategória |
3:02.38
|
+1:10.38 +11.68 |
39.5
35.19
|
90.
|
Horváth Balázs
#95 BMW e36
|
V. kategória |
10:03:37.70
|
+10:01:45.70 +10:00:35.32 |
0.2
18052.85
|
Büntetések (20)