(Gy4) 4.futam 1 km
AbszolútI. kategóriaII. kategóriaIII. kategóriaIV. kategóriaIX. kategóriaV. kategóriaVI. kategóriaVII. kategóriaVIII. kategóriaX. kategóriaXI. kategóriaXII. kategóriaXIII. kategória
eredmenyek.hu - Kisabszolút - Gy4 - szakasz eredmény
            | # | versenyző #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.                                 | Tóth Gergely #56 Mazda 323GT | III. kategória  | 2:00.30 |   29.9 | |
| 
                                    2.                                 | Laczkó Csongor #35 Suzuki | XIII. kategória  | 2:01.60 | +1.30 +1.30 |   29.6   1.30 | 
| 
                                    3.                                 | Marx András #47 VW Lupo | III. kategória  | 2:02.60 | +2.30 +1.00 |   29.4   2.30 | 
| 
                                    4.                                 | Tisza Ákos #101 Citroen Saxo | V. kategória  | 2:03.50 | +3.20 +0.90 |   29.1   3.20 | 
| 
                                    5.                                 | Biros Adrián #51 Citroen C2 | III. kategória  | 2:04.10 | +3.80 +0.60 |   29.0   3.80 | 
| 
                                    6.                                 | Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI | II. kategória  | 2:04.30 | +4.00 +0.20 |   29.0   4.00 | 
| 
                                    7.                                 | Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:04.70 | +4.40 +0.40 |   28.9   4.40 | 
| 
                                    8.                                 | Pap Győző #89 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:05.00 | +4.70 +0.30 |   28.8   4.70 | 
| 
                                    9.                                 | Váradi Zoltán #55 Renault Clio | III. kategória  | 2:05.30 | +5.00 +0.30 |   28.7   5.00 | 
| 
                                    10.                                 | Pazaurek János #97 MINI COOPER S | V. kategória  | 2:05.80 | +5.50 +0.50 |   28.6   5.50 | 
| 
                                    11.                                 | Fonay Zalán #71 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:07.00 | +6.70 +1.20 |   28.3   6.70 | 
| 
                                    12.                                 | Takács László Mátyás #60 MG ZR 160 | IV. kategória  | 2:07.80 | +7.50 +0.80 |   28.2   7.50 | 
| 
                                    13.                                 | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória  | 2:08.80 | +8.50 +1.00 |   28.0   8.50 | 
| 
                                    14.                                 | Szalay Milán #99 BMW E36 | V. kategória  | 2:08.90 | +8.60 +0.10 |   27.9   8.60 | 
| 
                                    15.                                 | Fóti Péter #42 Lada 2101 S | III. kategória  | 2:09.60 | +9.30 +0.70 |   27.8   9.30 | 
| 
                                    16.                                 | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:11.20 | +10.90 +1.60 |   27.4  10.90 | 
| 
                                    17.                                 | Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I | I. kategória  | 2:11.30 | +11.00 +0.10 |   27.4  11.00 | 
| 
                                    18.                                 | Marx József #39 Volkswagen Lupo | III. kategória  | 2:11.80 | +11.50 +0.50 |   27.3  11.50 | 
| 
                                    19.                                 | Varga József #58 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:13.40 | +13.10 +1.60 |   27.0  13.10 | 
| 
                                    20.                                 | Koncz István #70 Lada 21074 | VIII. kategória  | 2:14.40 | +14.10 +1.00 |   26.8  14.10 | 
| 
                                    21.                                 | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória  | 2:14.60 | +14.30 +0.20 |   26.7  14.30 | 
| 
                                    22.                                 | Vasi Viktor #61 VW Golf | IV. kategória  | 2:15.20 | +14.90 +0.60 |   26.6  14.90 | 
| 
                                    23.                                 | Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:15.30 | +15.00 +0.10 |   26.6  15.00 | 
| 
                                    24.                                 | Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift | XIII. kategória  | 2:15.80 | +15.50 +0.50 |   26.5  15.50 | 
| 
                                    25.                                 | Nyisztor Zoltàn #44 Lada | III. kategória  | 2:18.20 | +17.90 +2.40 |   26.0  17.90 | 
| 
                                    26.                                 | Huzián Lilla #19 Ford Focus | IX. kategória  | 2:18.90 | +18.60 +0.70 |   25.9  18.60 | 
| 
                                    27.                                 | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória  | 2:19.00 | +18.70 +0.10 |   25.9  18.70 | 
| 
                                    =                                 | Resál Martin #8 Opel Corsa | VII. kategória  | 2:19.00 | +18.70 |   25.9  18.70 | 
| 
                                    29.                                 | Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4 | IX. kategória  | 2:19.10 | +18.80 +0.10 |   25.9  18.80 | 
| 
                                    30.                                 | Kocsis Gergely #30 Renault Clio | II. kategória  | 2:19.50 | +19.20 +0.40 |   25.8  19.20 | 
| 
                                    31.                                 | Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N | VIII. kategória  | 2:19.70 | +19.40 +0.20 |   25.8  19.40 | 
| 
                                    32.                                 | Huzián József #68 Ford Focus | IV. kategória  | 2:20.10 | +19.80 +0.40 |   25.7  19.80 | 
| 
                                    33.                                 | Antal Gábor #22 Trabant 601 | I. kategória  | 2:20.30 | +20.00 +0.20 |   25.7  20.00 | 
| 
                                    34.                                 | Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti | IX. kategória  | 2:20.50 | +20.20 +0.20 |   25.6  20.20 | 
| 
                                    35.                                 | Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3 | IX. kategória  | 2:20.60 | +20.30 +0.10 |   25.6  20.30 | 
| 
                                    36.                                 | Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i | VII. kategória  | 2:20.80 | +20.50 +0.20 |   25.6  20.50 | 
| 
                                    37.                                 | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória  | 2:21.00 | +20.70 +0.20 |   25.5  20.70 | 
| 
                                    38.                                 | Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107 | IX. kategória  | 2:21.30 | +21.00 +0.30 |   25.5  21.00 | 
| 
                                    39.                                 | Kaufmann Dominik #33 Lada 2105 | II. kategória  | 2:21.40 | +21.10 +0.10 |   25.5  21.10 | 
| 
                                    40.                                 | Takács Attila #65 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:22.30 | +22.00 +0.90 |   25.3  22.00 | 
| 
                                    41.                                 | Török Károly #38 Mazda mx5 | XIII. kategória  | 2:22.40 | +22.10 +0.10 |   25.3  22.10 | 
| 
                                    42.                                 | Nagy Sándor #23 Trabant 601S | I. kategória  | 2:22.70 | +22.40 +0.30 |   25.2  22.40 | 
| 
                                    43.                                 | Todero Botond #26 Opel Corsa | II. kategória  | 2:23.70 | +23.40 +1.00 |   25.1  23.40 | 
| 
                                    44.                                 | Gáva Gergő #31 Suzuki Swift | II. kategória  | 2:25.20 | +24.90 +1.50 |   24.8  24.90 | 
| 
                                    45.                                 | Varga Balázs #74 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:25.40 | +25.10 +0.20 |   24.8  25.10 | 
| 
                                    46.                                 | Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105 | III. kategória  | 2:25.60 | +25.30 +0.20 |   24.7  25.30 | 
| 
                                    47.                                 | Magyar Dániel #92 BMW E36 | V. kategória  | 2:26.40 | +26.10 +0.80 |   24.6  26.10 | 
| 
                                    =                                 | Kolip Eszter #17 Opel Astra F | IX. kategória  | 2:26.40 | +26.10 |   24.6  26.10 | 
| 
                                    49.                                 | Papp Zoltán #25 Austin mini | II. kategória  | 2:27.40 | +27.10 +1.00 |   24.4  27.10 | 
| 
                                    50.                                 | Boldog András #28 Fiat Punto | II. kategória  | 2:27.80 | +27.50 +0.40 |   24.4  27.50 | 
| 
                                    51.                                 | Hegyi Barnabás #52 Lada | III. kategória  | 2:28.00 | +27.70 +0.20 |   24.3  27.70 | 
| 
                                    52.                                 | Gerhardt Dorottya #15 Lada | IX. kategória  | 2:30.30 | +30.00 +2.30 |   24.0  30.00 | 
| 
                                    53.                                 | Kurdi József #78 Lada 21011 | VIII. kategória  | 2:34.00 | +33.70 +3.70 |   23.4  33.70 | 
| 
                                    54.                                 | Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:34.10 | +33.80 +0.10 |   23.4  33.80 | 
| 
                                    55.                                 | Klausz Dániel #10 Lada 2105 | VII. kategória  | 2:36.40 | +36.10 +2.30 |   23.0  36.10 | 
| 
                                    56.                                 | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:36.90 | +36.60 +0.50 |   22.9  36.60 | 
| 
                                    57.                                 | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória  | 2:39.20 | +38.90 +2.30 |   22.6  38.90 | 
| 
                                    58.                                 | Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:39.80 | +39.50 +0.60 |   22.5  39.50 | 
| 
                                    59.                                 | Blaskovics Róbert #76 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:42.50 | +42.20 +2.70 |   22.2  42.20 | 
| 
                                    60.                                 | Sugàr Gábor #94 BMW | V. kategória  | 2:45.90 | +45.60 +3.40 |   21.7  45.60 | 
| 
                                    61.                                 | Mátrai Tamás #80 Lada 2104 | VIII. kategória  | 2:48.80 | +48.50 +2.90 |   21.3  48.50 | 
| 
                                    62.                                 | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória  | 2:53.70 | +53.40 +4.90 |   20.7  53.40 | 
| 
                                    63.                                 | Tóth Patrik #73 Lada 21053 | VIII. kategória  | 2:56.80 | +56.50 +3.10 |   20.4  56.50 | 
| 
                                    64.                                 | Kövy Gábor #81 Lada 2106 | VIII. kategória  | 2:58.60 | +58.30 +1.80 |   20.2  58.30 | 
| 
                                    65.                                 | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória  | 2:59.60 | +59.30 +1.00 |   20.0  59.30 | 
| 
                                    66.                                 | Tóth Balázs #87 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:59.70 | +59.40 +0.10 |   20.0  59.40 | 
| 
                                    67.                                 | Réb Krisztián #82 Lada 2107 | VIII. kategória  | 3:03.80 | +1:03.50 +4.10 |   19.6  63.50 | 
| 
                                    68.                                 | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória  | 3:07.20 | +1:06.90 +3.40 |   19.2  66.90 | 
eredmenyek.hu - Kisabszolút - Gy4 - összetett eredmény
            | # | versenyző #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.
                                     | Szollár Norbert #57 Suzuki | III. kategória  | 1:51.50 |  129.1 | |
| 
                                    2.
                                     | Váry Kovács Gergő #67 Mazda MX-5 | IV. kategória  | 1:55.10 | +3.60 +3.60 |  125.1   0.90 | 
| 
                                    3.
                                     | Tóth Gergely #56 Mazda 323GT | III. kategória  | 1:57.60 | +6.10 +2.50 |  122.4   1.52 | 
| 
                                    4.
                                     | Marx András #47 VW Lupo | III. kategória  | 1:57.90 | +6.40 +0.30 |  122.1   1.60 | 
| 
                                    5.
                                     | Ender Attila #102 BMW E36 | V. kategória  | 1:58.30 | +6.80 +0.40 |  121.7   1.70 | 
| 
                                    6.
                                     | Pathy Dániel #36 Trabant | I. kategória  | 1:59.20 | +7.70 +0.90 |  120.8   1.93 | 
| 
                                    7.
                                     | Papp Zoltán #25 Austin mini | II. kategória  | 1:59.80 | +8.30 +0.60 |  120.2   2.08 | 
| 
                                    8.
                                     | Mulicz László #37 Hyundai I20N | XIII. kategória  | 2:00.80 | +9.30 +1.00 |  119.2   2.33 | 
| 
                                    9.
                                     | Szalay Milán #99 BMW E36 | V. kategória  | 2:01.00 | +9.50 +0.20 |  119.0   2.38 | 
| 
                                    10.
                                     | Balogh Tihamér #27 Suzuki Swift 1,3 GTI | II. kategória  | 2:01.50 | +10.00 +0.50 |  118.5   2.50 | 
| 
                                    11.
                                     | Tisza Ákos #101 Citroen Saxo | V. kategória  | 2:01.60 | +10.10 +0.10 |  118.4   2.52 | 
| 
                                    12.
                                     | Laczkó Csongor #35 Suzuki | XIII. kategória  | 2:01.60 | +10.10 |  118.4   2.52 | 
| 
                                    13.
                                     | Török Károly #38 Mazda mx5 | XIII. kategória  | 2:02.80 | +11.30 +1.20 |  117.3   2.83 | 
| 
                                    14.
                                     | Biros Adrián #51 Citroen C2 | III. kategória  | 2:03.20 | +11.70 +0.40 |  116.9   2.92 | 
| 
                                    15.
                                     | Török István #54 Honda Civic | III. kategória  | 2:03.90 | +12.40 +0.70 |  116.2   3.10 | 
| 
                                    16.
                                     | Váradi Zoltán #55 Renault Clio | III. kategória  | 2:04.10 | +12.60 +0.20 |  116.0   3.15 | 
| 
                                    17.
                                     | Pazaurek János #97 MINI COOPER S | V. kategória  | 2:05.00 | +13.50 +0.90 |  115.2   3.38 | 
| 
                                    18.
                                     
                                      20. | Pap Győző #89 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:05.00 | +13.50 |  115.2   3.38 | 
| 
                                    19.
                                     
                                      18. | Pugner Norbert #64 BMW | IV. kategória  | 2:05.20 | +13.70 +0.20 |  115.0   3.42 | 
| 
                                    20.
                                     
                                      19. | Marx József #39 Volkswagen Lupo | III. kategória  | 2:05.60 | +14.10 +0.40 |  114.6   3.52 | 
| 
                                    21.
                                     | Takács László Mátyás #60 MG ZR 160 | IV. kategória  | 2:06.40 | +14.90 +0.80 |  113.9   3.73 | 
| 
                                    22.
                                     | Pathy László #21 Trabant | I. kategória  | 2:06.70 | +15.20 +0.30 |  113.7   3.80 | 
| 
                                    23.
                                     
                                      31. | Fonay Zalán #71 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:07.00 | +15.50 +0.30 |  113.4   3.88 | 
| 
                                    24.
                                     
                                      23. | Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:08.40 | +16.90 +1.40 |  112.1   4.22 | 
| 
                                    25.
                                     
                                      24. | Németh “8V” Péter #62 Citroen Saxo | IV. kategória  | 2:08.70 | +17.20 +0.30 |  111.9   4.30 | 
| 
                                    26.
                                     
                                      29. | Horváth Ádám #66 Peugeot 106 | IV. kategória  | 2:08.80 | +17.30 +0.10 |  111.8   4.33 | 
| 
                                    27.
                                     
                                      25. | Fóti Péter #42 Lada 2101 S | III. kategória  | 2:09.40 | +17.90 +0.60 |  111.3   4.47 | 
| 
                                    28.
                                     
                                      26. | Vasi Viktor #61 VW Golf | IV. kategória  | 2:09.50 | +18.00 +0.10 |  111.2   4.50 | 
| 
                                    29.
                                     
                                      27. | Réb Krisztián #82 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:09.70 | +18.20 +0.20 |  111.0   4.55 | 
| 
                                    30.
                                     
                                      28. | Nyári Barna Balázs #24 Suzuki Wagon r+ I | I. kategória  | 2:09.80 | +18.30 +0.10 |  110.9   4.58 | 
| 
                                    31.
                                     
                                      30. | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:10.10 | +18.60 +0.30 |  110.7   4.65 | 
| 
                                    32.
                                     | Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3 | IX. kategória  | 2:10.50 | +19.00 +0.40 |  110.3   4.75 | 
| 
                                    33.
                                     | Koplanyi Zoltán #59 Alfa Romeo | IV. kategória  | 2:11.80 | +20.30 +1.30 |  109.3   5.08 | 
| 
                                    34.
                                     | Resál Martin #8 Opel Corsa | VII. kategória  | 2:12.10 | +20.60 +0.30 |  109.0   5.15 | 
| 
                                    35.
                                     | Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift | XIII. kategória  | 2:12.30 | +20.80 +0.20 |  108.8   5.20 | 
| 
                                    36.
                                     | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória  | 2:12.70 | +21.20 +0.40 |  108.5   5.30 | 
| 
                                    37.
                                     | Koncz István #70 Lada 21074 | VIII. kategória  | 2:12.70 | +21.20 |  108.5   5.30 | 
| 
                                    38.
                                     | Harasztia Zsolt #98 BMW E46 | V. kategória  | 2:12.80 | +21.30 +0.10 |  108.4   5.33 | 
| 
                                    39.
                                     | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória  | 2:12.80 | +21.30 |  108.4   5.33 | 
| 
                                    40.
                                     | Dénes Szabolcs #85 Lada | VIII. kategória  | 2:12.90 | +21.40 +0.10 |  108.4   5.35 | 
| 
                                    41.
                                     | Daradics István #84 Lada | VIII. kategória  | 2:13.10 | +21.60 +0.20 |  108.2   5.40 | 
| 
                                    42.
                                     | Huzián József #68 Ford Focus | IV. kategória  | 2:13.40 | +21.90 +0.30 |  107.9   5.47 | 
| 
                                    43.
                                     
                                      50. | Varga József #58 Opel Corsa B | IV. kategória  | 2:13.40 | +21.90 |  107.9   5.47 | 
| 
                                    44.
                                     
                                      43. | Bőczin Ármin #9 BMW e36 330i | VII. kategória  | 2:13.40 | +21.90 |  107.9   5.47 | 
| 
                                    45.
                                     
                                      44. | Dicső Dominik #7 Mercedes C 320 | VII. kategória  | 2:13.90 | +22.40 +0.50 |  107.5   5.60 | 
| 
                                    46.
                                     
                                      45. | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória  | 2:14.10 | +22.60 +0.20 |  107.4   5.65 | 
| 
                                    47.
                                     
                                      46. | Fónai László #41 Lada Samara | III. kategória  | 2:14.40 | +22.90 +0.30 |  107.1   5.72 | 
| 
                                    48.
                                     
                                      47. | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória  | 2:15.20 | +23.70 +0.80 |  106.5   5.92 | 
| 
                                    49.
                                     
                                      57. | Pál Martin Benjámin #63 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:15.30 | +23.80 +0.10 |  106.4   5.95 | 
| 
                                    50.
                                     
                                      48. | Nagy Sándor #23 Trabant 601S | I. kategória  | 2:15.90 | +24.40 +0.60 |  106.0   6.10 | 
| 
                                    51.
                                     
                                      49. | Horváth Kinga Zsófia #18 Volkswagen Polo Gti | IX. kategória  | 2:16.10 | +24.60 +0.20 |  105.8   6.15 | 
| 
                                    52.
                                     
                                      51. | Takács Attila #65 BMW e46 compact | IV. kategória  | 2:16.30 | +24.80 +0.20 |  105.6   6.20 | 
| 
                                    53.
                                     
                                      52. | Hetesi Júlia Fanni #14 VW POLO 1,4 | IX. kategória  | 2:16.40 | +24.90 +0.10 |  105.6   6.22 | 
| 
                                    54.
                                     
                                      53. | Takács Csaba #88 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:18.00 | +26.50 +1.60 |  104.3   6.62 | 
| 
                                    55.
                                     
                                      77. | Nyisztor Zoltàn #44 Lada | III. kategória  | 2:18.20 | +26.70 +0.20 |  104.2   6.67 | 
| 
                                    56.
                                     
                                      54. | Klausz János #69 Lada 2105 | IV. kategória  | 2:18.40 | +26.90 +0.20 |  104.0   6.72 | 
| 
                                    57.
                                     
                                      55. | Todero Botond #26 Opel Corsa | II. kategória  | 2:18.50 | +27.00 +0.10 |  104.0   6.75 | 
| 
                                    58.
                                     
                                      67. | Huzián Lilla #19 Ford Focus | IX. kategória  | 2:18.90 | +27.40 +0.40 |  103.7   6.85 | 
| 
                                    59.
                                     
                                      56. | Kocsis Gergely #30 Renault Clio | II. kategória  | 2:19.00 | +27.50 +0.10 |  103.6   6.88 | 
| 
                                    60.
                                     
                                      59. | Nagy Dávid #86 Lada 2105 Gr.N | VIII. kategória  | 2:19.70 | +28.20 +0.70 |  103.1   7.05 | 
| 
                                    61.
                                     
                                      58. | Sugàr Gábor #94 BMW | V. kategória  | 2:20.00 | +28.50 +0.30 |  102.9   7.12 | 
| 
                                    62.
                                     
                                      71. | Antal Gábor #22 Trabant 601 | I. kategória  | 2:20.30 | +28.80 +0.30 |  102.6   7.20 | 
| 
                                    63.
                                     
                                      60. | Bagyinszky János #90 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:21.10 | +29.60 +0.80 |  102.1   7.40 | 
| 
                                    64.
                                     
                                      63. | Hrisztov-Balkov Mariann #16 Lada 2107 | IX. kategória  | 2:21.30 | +29.80 +0.20 |  101.9   7.45 | 
| 
                                    65.
                                     
                                      61. | Kaufmann Dominik #33 Lada 2105 | II. kategória  | 2:21.40 | +29.90 +0.10 |  101.8   7.47 | 
| 
                                    66.
                                     
                                      62. | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória  | 2:22.50 | +31.00 +1.10 |  101.1   7.75 | 
| 
                                    67.
                                     
                                      64. | Szabados Olivér (AZ ÖREG) #49 BMW 316i | III. kategória  | 2:23.90 | +32.40 +1.40 |  100.1   8.10 | 
| 
                                    68.
                                     
                                      65. | Basa Benjámin #50 BMW | III. kategória  | 2:24.10 | +32.60 +0.20 |   99.9   8.15 | 
| 
                                    69.
                                     
                                      66. | Gáva Gergő #31 Suzuki Swift | II. kategória  | 2:24.30 | +32.80 +0.20 |   99.8   8.20 | 
| 
                                    70.
                                     
                                      68. | Kolip Eszter #17 Opel Astra F | IX. kategória  | 2:24.70 | +33.20 +0.40 |   99.5   8.30 | 
| 
                                    71.
                                     
                                      69. | Varga Balázs #74 Lada 2105 | VIII. kategória  | 2:25.00 | +33.50 +0.30 |   99.3   8.38 | 
| 
                                    72.
                                     
                                      70. | Boldog András #28 Fiat Punto | II. kategória  | 2:25.40 | +33.90 +0.40 |   99.0   8.47 | 
| 
                                    73.
                                     
                                      79. | Rónai Zoltán Péter #45 Lada 2105 | III. kategória  | 2:25.60 | +34.10 +0.20 |   98.9   8.53 | 
| 
                                    74.
                                     
                                      72. | Blaskovics Róbert #76 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:25.70 | +34.20 +0.10 |   98.8   8.55 | 
| 
                                    75.
                                     
                                      73. | Klausz Dániel #10 Lada 2105 | VII. kategória  | 2:26.00 | +34.50 +0.30 |   98.6   8.62 | 
| 
                                    76.
                                     
                                      74. | Kövy Gábor #81 Lada 2106 | VIII. kategória  | 2:26.10 | +34.60 +0.10 |   98.6   8.65 | 
| 
                                    77.
                                     
                                      75. | Magyar Dániel #92 BMW E36 | V. kategória  | 2:26.40 | +34.90 +0.30 |   98.4   8.72 | 
| 
                                    78.
                                     
                                      81. | Hegyi Barnabás #52 Lada | III. kategória  | 2:28.00 | +36.50 +1.60 |   97.3   9.12 | 
| 
                                    79.
                                     
                                      76. | Horváth Gergely #93 BMW E36 | V. kategória  | 2:29.20 | +37.70 +1.20 |   96.5   9.43 | 
| 
                                    80.
                                     | Gerhardt Dorottya #15 Lada | IX. kategória  | 2:30.30 | +38.80 +1.10 |   95.8   9.70 | 
| 
                                    81.
                                     
                                      78. | Kurdi József #78 Lada 21011 | VIII. kategória  | 2:30.60 | +39.10 +0.30 |   95.6   9.78 | 
| 
                                    82.
                                     | Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:33.20 | +41.70 +2.60 |   94.0  10.43 | 
| 
                                    83.
                                     | Zsember-Lónay Zsombor #77 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:34.10 | +42.60 +0.90 |   93.4  10.65 | 
| 
                                    84.
                                     | Horváth Balázs #95 BMW e36 | V. kategória  | 2:43.80 | +52.30 +9.70 |   87.9  13.07 | 
| 
                                    85.
                                     | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória  | 2:44.50 | +53.00 +0.70 |   87.5  13.25 | 
| 
                                    86.
                                     | Tóth Balázs #87 Lada 2101 | VIII. kategória  | 2:44.90 | +53.40 +0.40 |   87.3  13.35 | 
| 
                                    87.
                                     | Garamvölgyi Roland #32 Lada 2105 | II. kategória  | 2:44.90 | +53.40 |   87.3  13.35 | 
| 
                                    88.
                                     | Mátrai Tamás #80 Lada 2104 | VIII. kategória  | 2:46.70 | +55.20 +1.80 |   86.4  13.80 | 
| 
                                    89.
                                     | Tóth Patrik #73 Lada 21053 | VIII. kategória  | 2:48.90 | +57.40 +2.20 |   85.3  14.35 | 
| 
                                    90.
                                     | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória  | 2:53.30 | +1:01.80 +4.40 |   83.1  15.45 | 
Büntetések (15)
    | Gyors | versenyző #rajt.sz autó | kat. | büntetés oka | 
| Gy4 | Resál Martin #8 Opel Corsa | VII. kategória  | 10.00 bója | 
| Gy4 | Sági Richárd #11 Lada | VII. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Juhász Judit Lilla #20 Mercedes C 2.3 | IX. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Nyisztor Szabolcs #29 Fiat Punto | II. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Hetesi Gábor #48 VW Polo 1,4 | III. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Simon Sándor Tibor #72 Lada 2101 | VIII. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Hanyecz Gegely #79 Lada 2107 | VIII. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Kéri Gergő #43 Lada 2107 | III. kategória  | 10.00 bója | 
| Gy4 | Mogyorósi Zoltán #91 Lada 2101 | VIII. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Pazaurek János #97 MINI COOPER S | V. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Tóth Gergő Soma #100 BMW | V. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Kolip Eszter #17 Opel Astra F | IX. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Hosszú Ernő Attila #34 Suzuki swift | XIII. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Varga Zsolt #75 Opel Corsa B | IV. kategória  | 5.00 bója | 
| Gy4 | Szokol Roland #83 Lada | VIII. kategória  | 5.00 bója | 

 
        
    